Ziaja Cupuaçu šećerni piling za tijelo

15. tra 2020.

Neke stvari možete namirisati i prije nego ih otvorite. Inače sam veliki ljubitelj slatkoga, od hrane do mirisa i uvijek nekako naginjem na tu stranu. Zato sam bez puno razmišljanja, nakon čitanja deklaracije, odlučila isprobati Ziaja Cupuaçu šećerni piling za tijelo. Družimo se već više od mjesec dana, pa sam odlučila da je vrijeme da ga i vama na blogu predstavim! 😊


Piling dolazi u plastičnoj teglici od 200 ml. Unutar pakiranja se nalazi i zaštitna folija, što znači da uvijek možete provjeriti dobivate li u potpunosti nov proizvod. Proizveden je u Poljskoj, a ja sam ga kupila u DM-u po cijeni od 32,90 kn. Sadrži karite maslac, ulje makadamije i brazilske oraščiće, a miriše božanstveno slatko, toliko da me gotovo podsjeća na Božić! 😄 Miris pilinga osjeti se cijelo vrijeme tijekom korištenja, a ostaje i nakon ispiranja s kože, sve dok se ne posušite ručnikom. 

U nazivu nosi riječ Cupuaçu, što je zapravo naziv za tropsko stablo poznato kao i Theobroma grandiflorum. Smiješno je što se taj sastojak u popisu zapravo nalazi pri dnu. Mislim da moje mišljenje o ovakvim potezima već znate! Međutim, htjela sam vam skrenuti pozornost na ovaj sastojak kojega uspoređuju s kakao maslacem, a navodno je jedan od čestih sastojaka preparativne kozmetike za suhu, dehidriranu, atopičnu i zrelu kožu te se stoga često koristi i u anti age kozmetici. Dodatni plus je što miriše po čokoladi! 😍


Guste je teksture i ne klizi tako lako s prstiju. Nije vam potrebna velika količina za jedno korištenje, jer je piling sam po sebi na grubljoj strani. Meni je primjerice dovoljna količina oblika jednog oraha za gotovo cijelo tijelo. Neće vam oguliti kožu, ali nije ni toliko blag da ga jedva osjetite. Rekla bi da obavlja solidan posao što se odstranjivanja suhe kože tiče, iako moram napomenuti kako je moja koža tijela više normalnog tipa i nemam problema sa suhim predjelima osim ako mi se negdje neki pečat pojavi. 


Ono što mi se ne sviđa s ovim pilingom je masni trag koji ostavlja na koži. U mojim godišnjim favoritima pisala sam o Kneippovom uljnom pilingu za tijelo kojega sam obožavala koristiti prije brijanja. S ovim pilingom sam to pokušala jednom i više nikada! Sav taj masni film se nakupio na britvici, koju sam naknadno jedva uspjela očistiti i umjesto da mi je olakšao brijanje, u potpunosti ga je onemogućio. 

Možda nakon korištenja ovog pilinga nećete trebati nanositi losion za tijelo, ali meni to više ne predstavlja problem. Iako ostavlja kožu mekom, ne bi rekla da je ovo dobar izbor za nadolazeće ljeto, kao ni za masnu kožu. Divnog je mirisa i ja ću ga potrošiti do kraja povremenim korištenjem, ali mislim da ga neću ponovno kupovati. 


Što mogu na kraju zaključiti? Vjerojatno da se ubuduće ne smijem voditi samo mirisom! 😅 Nije riječ o lošem proizvodu, ali ja svog favorita u ovoj kategoriji već imam i neću mu još neko vrijeme tražiti zamjenu! Jeste li isprobali ovaj piling za tijelo? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty