H&M Cream Lip Colour & Scintillating Eye Colour

22. svi 2020.

Ako me pratite duže vremena, znate da sam već pisala mnoge hvalospjeve o H&M kozmetici. Obožavam njihova sjajila za usne, a jedno vrijeme sam koristila samo njihovu spužvicu za nanošenje šminke. Kako je ponuda u trgovinama obično jako mala što se kozmetike tiče, ja sam sredinom travnja odlučila uz neke odjevne komade naručiti s njihovog web shopa Cream Lip Colour ruž i Scintillating Eye Colour tekuće sjenilo. Ako vas zanima kako su mi se svidjeli, nastavite čitati! 😉


H&M Cream Lip Colour ruž dolazi u predivnom zlatnom pakiranju s bijelim čepom, a smješten je u kartonsku kutijicu na kojoj se nalaze sve informacije o proizvodu. Prilikom zatvaranja, čuje se onaj klik, tako da možete biti sigurni da se ruž neće sam od sebe otvoriti u torbici. Sadrži 3,5 grama, proizveden je u Italiji, a rok trajanja mu je 18 mjeseci. Kartonska kutijica ima naljepnice s obje strane, tako da je sam ruž, ako ga kupujete u fizičkoj trgovini, u potpunosti zaštićen. 

Ova formula inače dolazi u 43 različite nijanse, koliko sam ih ja uspjela prebrojati na njihovom web shopu. Ja sam odabrala nijansu Scarlet Fever, divnu crvenu nijansu s primjesom ružičastog tona. Redovna cijena ovih ruževa je 9,99 €, a ja sam ovu nijansu konkretno uhvatila na sniženju za samo 2,99 € (cca 23 kn). Ruž sadrži neki blagi slatkasti miris, koji osjetite jedino kada ga prinesete blizu nosa. 


Formula ruža je u potpunosti kremasta, kao što mu i naziv sugerira. Predivno je maziv i ostavlja laganu satensko sjajnu završnicu na usnama. Vrlo lako se nanosi i ono najvažnije, čvrsto stoji u pakiranju, tako da nije bilo ni topljenja niti lomova. Na fotografiji ispod ga samog nosim na usnama. S obzirom na formulu, zna ponekad ući u porice na rubu usana i izgledati neravnomjerno, međutim, s malo korektora na kosom kistiću, problem se lako sanira. Crvena olovka bi eliminirala taj problem prije nanošenja, ali je moja nažalost ostala u Osijeku. Čeka moj povratak na faks! 😄

Što se dugotrajnosti tiče, moram priznati da sam ugodno iznenađena! Preživjet će neki lagani ručak i nekoliko tapkanja papirnatim ručnicima. Kada prvotno skinete taj sjajni prvi sloj, ostaje vam lagani stain, koji je vidljiv na usnama cijeli dan, samo naravno u manjim intenzitetima, ovisno o tome koliko pijete, jedete i slično. Sve u svemu, divan kremasti ruž i jako lijepa crvena nijansa. Drago mi je da sam ga odabrala, jer smatram da i izgledom i performansom nadmašuje cijenu po kojoj sam ga kupila! 


H&M Scintillating Eye Colour činio mi se kao zanimljiv i obećavajući proizvod, pogotovo kada sam vidjela swatcheve nijanse Girl's Best Friend. Ovo tekuće sjenilo u tubici, također dolazi s pripadajućom kartonskom kutijicom koja je zaštićena naljepnicama. Tubica omogućuje precizno istiskivanje proizvoda, što je odlično, jer vam je jako malo proizvoda potrebno. Sjenilo sadrži 10 ml, također je proizvedeno u Italiji, a rok trajnosti mu je 6 mjeseci. 

Ova sjenila inače dolaze u 5 različitih nijansi po cijeni od 7,99 €, a ja sam svoju nijansu ugrabila na sniženju za svega 1,99 € (cca 15 kn). Nijansa Girl's Best Friend je divna kombinacija vrlo sitnih zlatnih i srebrnih šljokica, a daje nekakav bjeličasti odsjaj. Srednje je guste teksture i ne sadrži nikakav primjetni miris.


Jako je teško uhvatiti ovakve stvari kamerom, ali mislim da možete barem prepoznati o kakvom je proizvodu ovdje zaista riječ i za što najbolje može poslužiti. Naime, iako je ovo sjenilo pune pigmentacije i uživo znatno više primjetno nego ovdje na fotografijama, ono ne daje najbolji rezultat ako se koristi samostalno. 

Sjenilo ne sadrži nikakvu bazu boje u sebi, već je u suštini kombinacija mnoštva shimmera i sitnih šljokica. Može se nanijeti samostalno prstima za neke brzinske lookove, ali ako hoćete nešto konkretnije, teže se nadograđuje, jer zna pomjeriti prvi naneseni sloj. Zato ga ja najviše koristim ili kao topper ili u kombinaciji sa sjajnim sjenilima. Tako dobijem i punu boju, ali i divni šljokičasti rezultat, koji se lagano presijava ovisno o svjetlosti.


Što se trajnosti tiče, moram priznati da sam zaista ostala iznenađena. Testirala sam ovo tekuće sjenilo i samostalno i u kombinaciji s drugim sjenilima i svaki put bi mi bez problema trajalo čitav dan bez mrdanja. Svaki put sam koristila bazu za sjenila ispod, jer je moja koža na kapcima jednostavno premasna da bi išta na njoj preživjelo. U svakom slučaju, za cijenu od 15 kuna, ja sam prezadovoljna s ovim sjenilom i vjerujem da ću ga nastaviti često koristiti.


Drago mi je što mogu još jednom potvrditi kako je kvaliteta H&M kozmetike zaista konzistentno dobra, pogotovo ako uzmemo u obzir cijene i redovita sniženja na kojima možete uhvatiti njihove proizvode. Ove dvije pridošlice ću nastaviti koristiti i vjerujem uspjeti i potrošiti do kraja, što nije uvijek slučaj s proizvodima drogerijskoga ranga. Bacite pogled na ponudu H&M kozmetike, jer ona apsolutno zaslužuje više pozornosti! 

With love, Ana 

Objavi komentar

Shine Of Beauty