Sally Hansen & Essie lakovi za nokte

7. ruj 2020.

Prošle godine pisala sam kratku wish listu nekolicine proizvoda, koje sam gotovo sve do sada već kupila, dobila ili isprobala. Na toj listi našli su se i neki skuplji lakovi za nokte, koje nikada sebi nisam priuštila, a uvijek me zanimalo vrijede li tog novca. Zato vam u nastavku prenosim svoje dojmove o Essie i Sally Hansen lakovima za nokte koje sam imala prilike isprobati. 😊


Essie lakovi za nokte dolaze u lijepim staklenim bočicama od 13,5 ml. Iznenadilo me koliko su zapravo napunjeni, pa možete i na slikama primijetiti da mi se lak tijekom slikanja uspio izliti. 😅 Dolaze u mnoštvu nijansi koje se iskreno, nisam trudila niti brojati. Za sebe sam odabrala jednu lijepu neutralnu prljavo ružičastu nijansu - 23 eternal optimist.

Lak je proizveden u Španjolskoj, a na bočici se preporučuje korištenje unutar 2 godine. Akcijska cijena na Notinu trenutno mu iznosi 49,29 kn. Četkica je dovoljna široka, lijepo se raširi tijekom korištenja i fleksibilna je, pa je nanošenje vrlo jednostavno, lako i brzo. Ako sam dovoljna pažljiva, mogu lako nalakirati nokte, bez da zamuljam svu kožicu okolo. Tekstura mu je nešto rjeđa, ali se ne razlijeva svuda okolo.


Nijansa laka zahtijeva dva sloja, ali mi to ne stvara problem, jer se na noktima osuši u roku par minuta. Na fotki iznad imam samo 2 sloja ovog laka bez baze ili nadlaka. Što se trajnosti tiče, moram priznati da me ugodno iznenadio. Sa Sally Hansen Double Duty nadlakom mi malo bolje izdrži, posebice na krajevima, ali sam po sebi BEZ bilo kojih drugih pomagača traje po više od 5 dana na mojim noktima. 

Dugo nisam koristila lak koji može izdržati po skoro tjedan dana na noktima bez milijun dodatnih koraka i barem sat vremena sušenja svega. Pri tome napominjem kako nisam pazila na nokte i radila sam uobičajene kućanske poslove. Neće izdržati rad s nekim jačim sredstvima, ali to svakako niti jedan klasični lak ne može preživjeti. Ovaj lak ne zahtijeva ni nadlak ni bazu, jer je sam po sebi dugotrajan, a lijepo se i blago skida odnosno blijedi tijekom nošenja i zato smatram da zaista vrijedi svoje cijene!


Sally Hansen Miracle Gel lak za nokte sam dugo škicala i na kraju se odlučila za jednu klasičnu crvenu nijansu - 680 Rhapsody Red. Ova linija dolazi u 30-ak različitih nijansi, a postoji i zasebni nadlak u istoj kolekciji. Ovaj lak dolazi u staklenoj bočici u količini od 14,7 ml po cijeni od 45,64 kn. I ovaj je primjerak proizveden u Španjolskoj, a preporučuju korištenje unutar 30 mjeseci od otvaranja. 

Četkica ovog laka je manja i žilavija u smislu da se ne širi lijepo tijekom korištenja kao kod Essie lakova. Samim time, nanošenje je malo teže, a na fotki ispod vidite da ga nisam u potpunosti uspjela precizno i čisto nanijeti. Čini mi se da je tek za mrvicu gušći od Essie laka, pa ga samim time nemam uvijek potrebu nanositi u dva sloja, iako ga tako nosim na fotki ispod.


Što se trajnosti tiče, rekla bi da uspije upola manje samostalno izdržati na mojim noktima. Tri do četiri dana mu je maksimum, odnosno tri dana na noktima izgleda pristojno. S već spomenutim nadlakom ljepše izgleda, odnosno ne skine se u većim dijelovima kao što je to slučaj kada ga nosim samostalno. Moram priznati da me nije impresionirao kao što sam očekivala. 

Smatram da bi za tu cijenu ipak trebao biti dugotrajniji, bez obzira na to što je predviđen kao prvi korak, odnosno što u kolekciji postoji i istoimeni nadlak, koji je namijenjen za korištenje sa samim lakom.  


S obzirom na to da Miracle Gel nadlak nije bio dostupan, odlučila isprobati i Sally Hansen Double Duty bazu i nadlak u jednom. Ja sam ga doduše koristila isključivo kao nadlak, pa sam si ga kao takav i deklarirala. 😄 Uglavnom, ovaj nadlak dolazi u količini od 13,3 ml po cijeni od 34,09 kn. Proizveden je u SAD-u i preporučuju korištenje unutar 2 godine.

Testirala sam ga samo s dva prethodno spomenuta laka i u kombinaciji s oba mi je produžio trajnost te dao dodatan sjaj nijansama koje sam nosila. Dobar je kao dodatna zaštita, rijetke je teksture, gotovo poput vode, pa se brzo i osuši na noktima. Zasad mi se svakako više svidio od primjerice Miracle Gel laka u boji, ali moram ga još testirati s nekim jeftinijim lakovima, pa ću znati bolje procijeniti njegovu moć. 😊

Na kraju samo želim nadodati kako ću svakako nastaviti koristiti sve ove lakove, a definitivno si planiram kupiti još koju nijansu Essie lakova, jer su me oduševili! Jeste li vi isprobali ove lakove? Koje nijanse najviše nosite? Pišite mi u komentarima! 😉

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty