L’Oréal Paris Infallible Matte Lip Crayon

31. kol 2020.


Vjerujem da vas ne čudi kako imam zaliha šminke za pola familije. 😂 Trudim se ne gomilati jedne te iste proizvode i prosljeđivati one koji mi ne odgovaraju ili koje ne koristim. Nove L’Oréal Paris Infallible Matte ruževe u olovci sam pikirala od kada su izašli i na kraju odlučila isprobati ih. U nastavku pročitajte kako su me se dojmili i vrijedi li ih kupovati! 😊


Ruževi dolaze u plastičnom pakiranju s poklopcem, a prekriveni su divnom bež bojom sa sitnim šljokicama koje se jedino zapravo vide na suncu. Čvrsto se zatvaraju, tako da nema straha od otvaranja u torbici. Sam ruž izlazi odvrtanjem, a bez poteškoća se može i vratiti unutar pakiranja. 

Na službenim L’Oréal Paris stranicama uspjela sam prebrojati 18 nijansi ovih ruževa, od kojih kod nas Notino donosi njih 8. Svaki ruž sadrži 2,5 grama, a proizvedeni su u Njemačkoj. Preporučuju korištenje unutar 12 mjeseci od otvaranja, a cijena na Notinu im je 63,95 kn. Sadrže neki slatkasti miris, koji nije naročito primjetan na usnama.


Ja sam za sebe odabrala nijanse 104, 105 i 110. Swatchevi ispod slikani su izravno na sunčevom svjetlu i mislim da se sve nijanse odlično vide. Nijansa 104 je nešto hladnija na mojim usnama, ali vjerujem da na to utječe i moj trenutno preplanuli ten. Sve tri nijanse su kremaste i jako se lijepo nanose. Prilikom nanošenja valja pripaziti da odvrnete samo dva-tri milimetra ruža, koliko vam treba za nanošenje, jer se meni prilikom swatchanja komadić ruža otkrhnuo.

Testirala sam ove ruževe posljednjih 10-ak dana i nosila ih svugdje sa sobom, pa čak i na plažu. Nisu se rastopili niti promijenili oblik. Ostavljaju mat finiš, ali ne povlače usne prilikom nanošenja kao recimo MAC Retro Matte linija. Na usnama ostavljaju onaj baršunasti osjećaj i vrlo, vrlo malo se preslikavaju. Nosila sam ih čak i ispod maske prilikom puta i nisam stigla s razmazanim ružem. Naravno da na maski ostane nešto od šminke, ali to je s obzirom na formulu ruža, zanemarivo. 

Na usnama boja zaista dugo traje, čak i uz jelo, tako da mogu reći da su zaista dugotrajni. Ne sumnjam da ćemo se još puno družiti u narednom periodu. Jeste li vidjeli ove ruževe? Kako vam se sviđaju? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

1 komentar

Shine Of Beauty