Anastasia Beverly Hills Clear Brow Gel

6. stu 2020.


Prije kojih par godina sjetit ćete se ako pratite beauty industriju, Anastasia Beverly Hills je bio brend broj jedan za sve proizvode za obrve. U to vrijeme, rekla bih, nisu ni imali dostojnu konkurenciju u vidu proizvoda i formula. Sjećam se kako se tada između ostaloga hvalio i njihov Clear Brow Gel. Htjela sam ga oduvijek isprobati, pa sam iskoristila izliku za besplatnu poštarinu kako bi dodala u košaricu njegovu putnu varijantu. U nastavku vam donosim svoje dojmove! 😊



Gel dolazi u slatkom malom reflektirajućem pakiranju koje je usput rečeno, poprilična muka za fotkanje. Smješten je u kartonsku kutijicu na kojoj možete pronaći sve detaljne informacije o proizvodu. Aplikator odnosno četkica koja dolazi u mom putnom pakiranju je odlične veličine za obrve i jako dobro i ravnomjerno kupi i nanosi gel na obrve. 

Za putno pakiranje od 2.5 ml na Cult Beauty shopu izdvojit ćete 9 britanskih funti (oko 75 kn) dok ćete full-size verziju sa 7.85 ml proizvoda platiti 23 funte (oko 192 kn). Gel je proizveden u SAD-u, a preporučuju korištenje unutar godine dana. Riječ je o veganskom proizvodu koji je dermatološki siguran, a pri tome nije testiran na životinjama.


Prva stvar koju sam osjetila kada sam otvorila i počela koristiti ovaj gel bio je miris. Sadrži neki ne baš ugodan miris koji me podsjeća na alkoholna sredstva za čišćenje ili dezinfekciju. 🙈 Formula mu je dovoljno tekuća, ali se ne razlijeva svagdje. Lako se nanosi. Ne iritira kožu toga područja i nisam primijetila nikakve negativne posljedice tijekom korištenja. 

Lijepo počešlja obrve i ono najbolje, drži ih na mjestu! Dok se suši na koži i obrvama, možete osjetiti blago zatezanje. Zato valja pripaziti da ne nanesete previše gela, jer bi mogao slijepiti i ukrutiti obrve. Ja obično izvučem aplikator iz pakiranja, prođem jednom po desnoj obrvi, okrenem aplikator na drugu nekorištenu stranu i počešljam dlačice na lijevoj obrvi. Kada se osuši, ako obrve ne dodirnem slučajno rukama tijekom dana, one će izgledati gotovo netaknuto sve dok ne skinem šminku. 


Dakle, ne mogu reći da su hvalospjevi oko ovog gela neosnovani. Nisam ga nosila samostalno na obrvama, pa ne znam kako bi se ponašao tako. Ono što vam mogu reći jest da uz kombinaciju Max Factor Brow Shaper olovke, moje obrve nikada nisu izgledale ljepše i prirodnije, kada sam našminkana. Prije mi je to uvijek predstavljalo problem. 


Jedino što me žulja je ova poprilično velika cijena za full-size pakiranje. Vidjet ćemo koliko će me moje putno pakiranje poslužiti, jer njega bi lakše duše ponovno kupila! 😂 Jeste vi isprobali ovaj gel? Koje proizvode koristite za obrve? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty