Notino Black Friday - blagdanski poklon setovi

26. stu 2020.


Približava nam se jedno od mojih omiljenih doba godine. Advent, kolači, kuhano vino i pokloni. Mislim da me iskreno više veseli kupovina poklona nego dobivanje istih. 🎁 Zato sam odlučila, s obzirom na to da je sutra Black Friday, predstaviti vam blagdanske poklon setove koji su meni zapeli za oko. Sezona sniženja odlična je prilika za planiranje poklona, ali i da se vi sami počastite i ulovite dobre prilike. 😊

Ovaj paket me čekao gotovo dva tjedna, tako da nisam imala prilike testirati ove proizvode dovoljno dugo, koliko to inače činim. Zato vam danas predstavljam svoje prve dojmove. Odmah ću se ispričati i na fotkama, jer mi vrijeme i osvjetljenje zadnjih dana ne ide baš na ruku. 


Prvi set koji sam uzela jest Vivian Gray Romance Sweet Vanilla poklon set koji sadrži gel za tuširanje i losion za tijelo. Oba proizvoda sadrže 250 ml, a set je proizveden u Njemačkoj. Cijena na Notinu mu iznosi 58,90 kn. Sam dizajn poklon seta je divan, ali pakiranje proizvoda odnosno čepovi koje pritiskom na vrhu otvarate nisu uopće praktični. Losion mi se uspio razliti unutar seta, iako su svi proizvodi u paketu, kao i uvijek, bili odlično zamotani i zaštićeni. 

Gel za tuširanje je divne bež boje koja se presijava. Lijepo se pjeni i ispire. Losion za tijelo je rijetke teksture i lijepo se razmazuje. Ne bi rekla da naročito hidratiziraju kožu. Oba proizvoda, kao što im i ime govori, imaju jedan ugodan slatkast miris vanilije. Pripazite, vjerujem da se ne bi svidio ljudima koje vole lagane i prozračne mirise. Dakle, riječ je o jednom klasičnom setu za normalnu kožu tijela, slatkog mirisa, koji bi odgovarao većini ljudi koji nemaju posebnih zahtjeva kada su ovakvi proizvodi u pitanju.


Drugi set koji trenutno koristim jest Apivita Hand Care Hyaluronic Acid & Honey set koji sadrži kremu za ruke s medom i balzam za suhe i ispucale usne. Samo pakiranje ovog seta mi je predivno! Ovaj žuti karton u obliku bora se skida i ostaje vam vrlo slatka, šarena kutijica koju ću ja definitivno iskoristiti za poklone. Krema za ruke sadrži 50 ml, a balzam za usne 4,4 grama. Oba proizvoda su dostupna u njihovom redovnom asortimanu. Cijena seta iznosi 66,90 kn, a kada biste ove proizvode kupovali odvojeno, izdvojili bi otprilike 100 kuna. Dakle, set je super prilika za uštedu! 🙌

Krema za ruke je nešto rjeđe teksture i ostavlja blagi zaštitni film na koži, ali nije masna. Proteklih dana je lijepo hidratizirala moju kožu na rukama i nisam imala osjećaj da ih konstantno moram mazati. Balzam za usne me iznenadio izgledom, jer je rezan ukoso, poput ruža za usne. Nadam se samo da mi se korištenjem neće polomiti u pakiranju. Masnije je teksture i ne razlijeva se oko usana, što meni odgovara. Imala sam ispucale usne kada sam počela s korištenjem i nakon nekoliko dana korištenja, to stanje je uspio dovesti pod kontrolu. 


Apivita je, ako niste znali, vrlo poznati grčki brend, koji nastoji ponuditi što prirodniju kozmetiku u koju inkorporiraju mnoštvo grčke flore. Proizvodi su dakako proizvedeni u Grčkoj, a navodno koriste i reciklirane materijale u svojim pakiranjima. Tako ova krema za ruke sadrži 96% sastojaka prirodnog porijekla, dok balzam sadrži 99% prirodnih sastojaka.

Iako su mi se oba proizvoda na prvi dojam zaista svidjela, a osim slatkog i praktičnog dizajna i pakiranja, oba rade posao kako spada, nervira me ponovno marketing proizvoda. Primjerice, na kremi za ruke se navodi hijaluronska kiselina i med, koji su u sastavu negdje na sredini ili pri dnu popisa. Pisala sam već nekoliko puta o ovome i znate da mnogi brendovi to rade. 

Ipak, što se same kvalitete tiče, set mi se zaista svidio i vjerujem da nećete požaliti ako ga isprobate ili poklonite nekome. 😊


Treći set je ujedno onaj kojemu sam se najviše veselila! Riječ je o Sigma Beauty Rendezvous paleti sjenila koja dolazi s malim putnim E25 kistićem za blendanje. Paleta dolazi smještena u dvije kartonske kutijice i prepuna je rose gold šljokica, koje se, na moje oduševljenje, uopće ne rasipaju okolo. Paleta se zatvara na magnet, pa nema straha od otvaranja u neseseru. Oboje, i paleta sjenila, a i kist, proizvedeni su u Kini, a cijena seta na Notinu iznosi 189 kuna. 


Kao što sam već rekla, nisam imala priliku detaljno testirati sve proizvode. Ali za par dosadašnjih korištenja mogu zaključiti da su ova sjenila mekana, da se lijepo i lako blendaju i nanose, a da shimmer nijanse divno sjajuckaju na očima. Paleta dolazi sa selekcijom predivnih neutralnih nijansi od kojih su 2 nijanse mat, a ostale 4 sjajne. Nijanse Moonshine, Soirée i Maverick jako su bogate nijanse s mnoštvom sjajnih čestica koje se nestvarno lijepo presijavaju. Nemoguće je to dobro prikazati fotografijom.

Sjajne nijanse se najbolje i najljepše nanose prstima. Ne bi rekla da se niti jedna nijansa puno trusi. E25 kist za blendanje mi je okej, može obaviti posao, ali je za moje afinitete previše žilav. 😂 Meni osobno nije najpraktičniji izbor za blendanje, nego više za nanošenje sjenila u zadnji ugao oka ili ispod donje linije trepavica. Nisam primijetila da mu ispadaju dlačice, ali ga još uvijek nisam niti prala. Malen je i praktičan, ali me nije oborio s nogu.


Sjenila sam svaki put koristila preko baze za sjenila, jer imam masnu kožu kapaka i trajala su mi po cijeli dan, nekada i do 10 sati nošenja. Pri tome napominjem i da u tim prilikama nisam obavljala neke svakodnevne aktivnosti, jer nam se valjda svima život svako malo okreće naopačke u ovoj pandemiji. Nadam se da ću uskoro biti u prilici i raspoloženju da poslikam i neki makeup look s ovom paleticom.

Stvarno mi se jako svidjela i mislim da je baš praktična, jer ima sve ono što vam je potrebno na jednom mjestu, a ne zauzima puno prostora u neseseru. Ima predivne neutralne nijanse koje svi volimo i koristimo, te nudi varijacije i za dnevne i za večernje lookove. Odličan poklon za druge ljubitelje šminke, ali i za vas same! 😉


U svakom slučaju, ne mogu reći da me nešto razočaralo od ovih setova, ali ako moram izdvojiti jednu stvar koja me baš oduševila, onda bi to bila Rendezvous paleta sjenila. Divna tekstura, nijanse i performans. Jedva čekam pokazati je na očima za nadolazeće blagdane! 😊 Što vi pikirate za Black Friday? Kupujete li poklon setove uopće? Pišite mi u komentarima! 😉

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Paletica je stvarno prekrasna, nijanse idealne za svaki dan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, zaista je praktična, a nijanse divne na kapcima! :)

      Izbriši

Shine Of Beauty