BLOGMAS 2020: Dr. Pasha Lip Balm

2. pro 2020.



Krajem listopada bila sam u Bosni i uletjela sam u njihovu CM drogeriju po Centar Zdravlja Tahirović ricinusovo ulje. Morala sam naravno pronjuškati i ostatak asortimana, pa sam tako odlučila isprobati minijaturni Dr. Pasha balzam za usne, koji me kupio svojim sastavom. Kako smo se družili nešto više od mjesec dana, pročitajte u nastavku! 😊



Balzam dolazi u obliku male staklene teglice, a zaštićen je kartonskim pakiranjem. Riječ je o ručno izrađenom prirodnom proizvodu koji je proizveden u Bosni i Hercegovini. Rok trajanja mu je 24 mjeseca, a na mom pakiranju stoji datum u narednoj kalendarskoj godini. Ja sam ga kupila po cijeni od 4,80 KM (oko 19 kn).

S obzirom na to da sadrži svega 5 ml proizvoda, potrošit će se lako i u dva mjeseca redovitog korištenja. Iako sadrži eterična ulja naranče i vanilije, nema nekog intenzivnog (ni previše slatkastog) mirisa, a ni okusa na usnama. 😅 Čvrste je teksture poput većine balzama ovog tipa, a lagano se topi u dodiru s toplinom kože. 


Ja ga od početka uglavnom nanosim prstima. S ovakvim proizvodima uvijek valja pripaziti na čistoću i da ga, ako već moram stavljati prst u teglicu, koristim samo na sebi. Držao je moje usne hidratiziranima, i tip je masnijeg balzama, koji se ne razlijeva na usnama i samo sjedi na površini. Osobno preferiram upravo takve balzame, tako da mogu reći da sam zaista zadovoljna s ovim.

Nije mi učinio ništa revolucionarno, ali je radio svoj posao solidno dobro, kao što i obećava. Tijekom prehlade, mazala bi ga i na kožu oko nosnica, kako bi je maksimalno zaštitila. Obavio je solidan posao i u tu svrhu te spriječio prekomjernu suhoću od konstantnog brisanja nosa. 


Kao jedinu manu navela bi količinu. Teglica je jako mala i ne pamtim kada sam zadnji put nešto tako sitno imala. Ako ste jedna od onih osoba koja uvijek lako gubi stvari, ovaj balzam bi vjerujem često mogli zagubiti. 😄 Svakodnevnim korištenjem ovog balzama proteklih mjesec dana, potrošila sam gotovo više od pola teglice i nazire mu se već dno. Dakle, duže od dva mjeseca redovitog korištenja, nećete moći izvući. 


Ipak, meni se ovaj balzam dovoljno svidio da bi ga ponovno kupila sebi ili nekome za poklon. Ima odličan sastav, a u pitanju je lokalna proizvodnja, što uvijek rado podržim, kada brend zaista odradi ono što obećava. Što vi koristite od Dr. Pasha kozmetike? Pišite mi u komentarima, voljela bi isprobati još proizvoda iz njihovog asortimana! 😊


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty