Cien Aquarich Daily Mild Face Wash

5. pro 2020.

Vrlo često kupujem u Lidlu, pa nerijetko i neki njihov kozmetički proizvod završi u mojoj košarici. Tko još ne voli kupiti sve što mu treba na jednom mjestu? 😄 Tako sam negdje krajem rujna bila pri kraju gela za umivanje, pa sam ugrabila Cien Aquarich Daily Mild Face Wash, onako iz znatiželje. Družimo se od tada svakodnevno i već sam pri kraju ove tubice, pa mislim da je idealno vrijeme da vam predstavim svoje dojmove o njemu! 😊



Gel dolazi u klasičnoj tubici s plastičnim čepom, s kojim nisam imala nikakvih nezgoda tijekom putovanja. Vjerujem da je mnogima ta činjenica trenutno nebitna, međutim meni kao studentu koji barem jednom mjesečno putuje kući, znači puno, jer uvijek imam tonu stvari zguranih u koferu! 😂 Tubica inače sadrži 150 ml proizvoda koji je dermatološki testiran. Gel je proizveden u Njemačkoj, preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci od otvaranja, a cijena mu iznosi punih 8,99 kn! 🙌

Složila bi se da je ovo dobar blaži gel za svakodnevno čišćenje lica te da će najbolje odgovarati normalnom i mješovitom tipu kože, kao što je moja. Ne sadrži alkohol, ali pri kraju popisa sastojaka, nalazi se parfem. Inače ima neki blagi, ugodan miris. Iako navode da se izbjegava korištenje na očima, ja ga koristim preko cijelog lica ujutro i navečer nakon čišćenja lica uljem. Ne grize i ne pecka me za oči i smatram da mi nije izazvao nikakve negativne posljedice.

Zanimljive je teksture, baš poput pravog gela koji podsjeća na želatinu kada ga masirate po licu. Vrlo slabo se pjeni, što meni odgovara. Lako se i lijepo ispire. Ne ostavlja onaj škripavi osjećaj čistoće na licu, nakon kojega vam se koža automatski zateže. S hladnim vremenom moja koža uvijek reagira dehidriranošću, ali s obzirom na to da ovaj gel koristim više od 2 mjeseca, mogu slobodno reći da mi on nije uznapredovao takvo stanje kože. 

Nije revolucionaran proizvod, ali neće napraviti ni nered na licu. Barem meni nije. Sviđa mi se kako odradi svoj posao, lijepo i blago očisti lice, a ne zateže dodatno kožu. Mislim da je omjer cijene i kvalitete i više nego dobar. Ja vjerujem da ću ponoviti kupovinu. 😊 Jeste li isprobali ovaj gel za čišćenje lica? Koristite li Cien kozmetiku? Pišite mi u komentarima! 😉

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty