Essence Tiny Tip Precise Brow Pen

5. velj 2021.

 


Bilo mi je dovoljno da jednom vidim preporuku za novu Essence Tiny Tip Precise Brow olovku odnosno trajni flomaster za obrve, pa da ju već u idućoj kupovini uzmem i sama. 😅 Koristila sam već ovakve stvarčice i prije, pa sam htjela vidjeti po čemu je ova nova Essence verzija tako specifična. Svoje dojmove prenosim u nastavku! 😉



Ovaj flomaster dolazi u klasičnom plastičnom pakiranju sa standardno malom količinom od svega 1,1 ml. Ako recimo koristite samo njega za popunjavanje obrva, to znači da ćete ga vjerojatno vrlo često morati iznova kupovati. Veganski je proizvod, a cijena u Mülleru mu iznosi 21,90 kn. Proizveden je u Njemačkoj, a preporučuju korištenje unutar 9 mjeseci, koje čisto sumnjam da bi otvoren izdržao, s obzirom na tip proizvoda. Pakiranje je dobro izrađeno i poklopac se čvrsto zatvori, tako da je s te strane osiguran od nepotrebnog isušivanja, što je uvijek veliki plus.


Dostupan je u 3 različite nijanse, a ja sam za sebe odabrala 020 medium brown. Vrlo često mi se događa da s Catrice i Essence proizvodima za obrve naletim na izrazito hladne smeđe nijanse, pa je to slučaj i s ovim flomasterom. Definitivno se ne slaže s mojim tonom kose i to se lako primijeti kada koristim samo ovaj flomaster na svojim obrvama. 

Pretpostavljam da je problem u premalom rasponu nijansi, što bi se moglo riješiti da prilagode ostatak asortimana. Meni intenzitet ovog flomastera odgovara, ali je jednostavno presivkast i hladan na mojem tenu, što najviše dođe do izražaja kada pustim kosu. Nisam sigurna bi li mi svjetlija nijansa 01 blonde možda bolje odgovarala, ali problem je u tome što moje obrve nisu svijetle i ni približno ne izgledaju kao blonde. 😂


Ono što je velika prednost ovog flomastera je koliko je on zaista tanak i precizan, baš kao što mu i sam naziv sugerira. Za najljepše i najprirodnije popunjavanje obrva, dovoljno je tek ovlaš proći kroz željene praznine među dlačicama. Odlično je pigmentiran i mogu recimo jednu obrvu popuniti, bez da ga u međuvremenu moram protresti. Pri tome imajte na umu da ga koristim povremeno već 3 tjedna. Također, moje obrve su prirodno punije, pa ne znam koliko bi zadovoljio one koji nemaju puno dlačica. 

S obzirom na tip proizvoda i zahtjevnost korištenja (morate biti pažljivi i mirne ruke, ako želite iscrtati tanke poteze), ne hvatam ga kada sam u žurbi ili ako imam jedan od onih nespretnih dana. 😄 Da se s njim lijepo manevrirati i zaista izgleda prirodno, kada si date truda. Ja sam ga čak testirala uz BB kremu i na poslu, odnosno u kuhinji restorana u kojem radim i nije se ništa mrdnulo s mjesta. Ne moram vam spominjati koliko tamo zna biti vruće i koliko se nekada oznojim. 

Essence Tiny Tip Precise Brow Pen - 020 medium brown

Dakle, definitivno polaže test "semi-permanent" iz naziva jer mu je trajnost zaista na zavidnoj razini. Jednom kada ga nanesete, potrebno mu je svega par sekundi da se osuši, a nakon toga ne mrda, čak i ako dodirnete obrve. Ja ga kao i ostatak šminke skidam uljem ili balzamom za skidanje šminke, koji ga u potpunosti otope.

Mogu se složiti da je ovo jedan zaista odličan i dugotrajan proizvod za obrve. Essence si je stvarno dao truda! 😊 Mislim da ću isprobati i svjetliju nijansu, pa ćemo vidjeti hoće li mi bolje odgovarati. U međuvremenu ovaj flomaster uglavnom koristim u kombinaciji s mojom provjerenom i voljenom Max Factor Brow Shaper olovkom za obrve, koja mi tonom odlično odgovara! Jeste li isprobali ovaj flomaster za obrve? Koristite li ovakve proizvode? Pišite mi u komentarima! 😉

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty