Aura Cheek Stick Juicy Blusher - Coral Party

19. ožu 2021.


Imam tek nekoliko Aurinih proizvoda i svaki od njih zaista volim i redovito koristim. Trenutno istražujem kremaste proizvode koje inače koristim i za jednostavne, brze, ljetne lookove, ali i za slojevitu dugotrajnu bazu za ozbiljan makeup za svečane prilike. Tako mi je zapelo za oko Aurino bucmasto Cheek Stick rumenilo u nijansi Coral Party. Družimo se već više od mjesec dana, pa ako vas zanima vrijedi li vaše pozornosti, nastavite čitati! 😊



Rumenilo dolazi u stiku s plastičnim poklopcem. Zaštićeno je naljepnicom, kao i većina Aurinih proizvoda. Ja sam ga kupila u Bipi, gdje je bilo i dodatno zaštićeno njihovom naljepnicom preko pakiranja, što je zaista pohvalno. U ovoj liniji sam primijetila svega tri nijanse rumenila, iako znam da su pri lansiranju imali veći asortiman. Pretpostavljam da se to tijekom vremena i potražnje izmijenilo. 

Rumenilo dolazi u količini od 6,5 grama što smatram dobrom količinom s obzirom na tip proizvoda koji se ipak brže kvari. Na pakiranju preporučuju korištenje unutar 18 mjeseci od otvaranja. Redovna cijena mu je 59,90 kn, ali uvijek ga možete uloviti na popustu tijekom Bipinih vikend akcija, kao što sam i ja. 😊


Nijansa Coral Party učinila mi se kao najbolji izbor za moje preferencije. Riječ je o divnoj roskasto koraljnoj nijansi, koja se izvrsno uklopi u gotovo svaki makeup look. Odlično se nanosi i u par poteza blenda i kistom i spužvicom. Ja ovakve proizvode ne volim nanositi i točkati po licu, već kistom ili spužvicom pokupim malo proizvoda i onda utapkam u kožu i blendam.

Odlično surađuje sa svakom bazom koju sam imala do sada. Neovisno o tome jeste li setirali lice praškastim puderom, nosite li ispod BB kremu, mineralni ili tekući puder, izvrsno se blenda. Ne podiže mi prethodno nanesene proizvode, ne razdvaja korektor ili puder i fantastično se stopi s praškastim bronzerom. 

Coral Party rumenilo naneseno u nekoliko slojeva

Nekada ga koristim samostalno, a nekada ga i setiram nekim drugim praškastim rumenilom za što dužu trajnost. Ako nosim masku koja je gumirana baš na dijelu koji dotiče moje obraze, onda će definitivno pokupiti proizvod i ostaviti trag. Međutim, u zadnje vrijeme najčešće koristim rastezljivu masku bez gume koja je šivena točno po sredini i ona mi zaista minimalno utječe na svu šminku ispod nje, pa samim time i ovo rumenilo bez problema izdrži nošenje.

U normalnim uvjetima bez maski, odlično se ponaša. Kao i ostatak šminke, malo izgubi na intenzitetu tijekom dana, ali to je sasvim normalna pojava. Jako mi se sviđa što je lijepo pigmentirano, ali je formula vrlo lagana i nekako balzamasta, tako da je s njim zaista teško pretjerati, jer ga možete bez problema blendati do vječnosti. 😁 Daje obrazima divan sjaj i prirodnu boju, a ne ističe suhoću. Baš mi je osvježenje, jer uglavnom koristim najviše samo praškaste proizvode. Doda mi predivnu dimenziju i sjaj, bez da izgleda neumjesno ili pretjerano.

Rumenilo na obrazima uz prethodno naneseni bronzer, bez highlightera


Mislim da sam vam najbolje opisala svoje dojmove što sam mogla. Jako, jako lijep proizvod za svakodnevno korištenje. Volimo se i družimo pri gotovo svakom šminkanju. Ako niste tip za instagramsko jaku šminku, onda ćete definitivno voljeti ovu formulu! 😉 Jeste isprobali ova rumenila? Nosite li kremaste formule? Pišite mi u komentarima!


With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Nijansa je prekrasna i jako ti lijepo stoji, super prirodno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam do sada koristila takvu vrstu rumenila...ugl.uvijek praskasto ili u kamenu....ali definitivno cu probati ovo!!!super izgleda ...bas mi se svidja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, divna je opcija za lagani ljetni makeup! :)

      Izbriši

Shine Of Beauty