Essence Bye Bye Panda Eyes - maskara koja se skida vodom?

7. ožu 2021.


Tražila sam drogerijske opcije sve popularnijih tubing maskara, dok slučajno sa znatiželjom o hvaljenoj Essence Bye Bye Panda Eyes maskari, ne otkrih da je ona jedna od njih. Za vas koji kao i ja mučite muku s masnim kapcima na kojima se sve maskare eventualno preslikaju, tubing maskare su najbolji izbor. Riječ je o maskarama koje vam obaviju dlačice trepavica, a ulje i masni kapci ih ne mogu otopiti, već jedino dodir tople vode. Skida se doslovce u tubicama, odakle im ime i potječe. 😊 Ako vas zanima zadovoljava li ova Essence maskara te kriterije, nastavite čitati! 😉



Ova maskara dolazi u bucmastom plastičnom pakiranju s plastičnom vrlo jednostavnom, ravnom četkicom. Sadrži 16 ml, proizvedena je u Luksemburgu, a preporučuje se korištenje unutar 6 mjeseci od otvaranja. Veganske je formule i obećava čiste, definirane trepavice bez sljepljivanja. Ja sam je kupila u Mülleru po cijeni od 29,90 kn.

Lako se nanosi, četkica je normalne veličine, pa se s njom da lijepo manevrirati. Formula maskare nije niti previše mokra, niti suha. U jednom nanosu bude sasvim dovoljno proizvoda za lijepo izvlačenje trepavica. Čak i ako se slučajno zaprljam na kapku, lako skinem suhu maskaru s kože štapićem za uši.


Ova maskara i s jednim, a i s dva sloja daje lijepu definiciju trepavicama, koje stvarno odlično izvuče. Ne daje baš zavidan volumen, što ja inače preferiram. Ne trusi se tijekom dana i ne preslikava mi se nigdje, neovisno koliko dugo ju nosim. To mi je bio primarni cilj kupovine i presretna sam što konačno imam izbor maskare u koju se mogu pouzdati! 😊 

Skidam ju uz toplu vodu, lagano trljajući prstima trepavice. Ne povlačim ih i nije mi se dogodilo da ih zbog toga kidam. Lagano protrljam i za 2-3 minute, maskara je u potpunosti skinuta, bez panda looka oko očiju. Pokušala sam ju jednom i s uljnim emulzijama skinuti, ali tu sam se baš namučila. Zbog toga sada prakticiram prvo skidanje maskare vodom, pa potom otapanje ostatka šminke uljem. 

Jedan sloj Essence Bye Bye Panda Eyes maskare

Sve u svemu, jedno zaista pozitivno Essence iznenađenje! 👌 Napravili su fantastičan posao s ovom maskarom. Da daje malo bolji volumen, ne bi više druge maskare doslovce ni razmatrala. Jeste znali za tubing maskare? Koristite li Essence Bye Bye Panda Eyes maskaru? Pišite mi u komentarima! 😊


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty