Empties #19

18. tra 2021.



Moja empties vrećica se ponovno poprilično popunila i vrijeme je da vam pokažem što sam to potrošila zadnjih mjeseci. U nastavku vam donosim svoj konačni sud o potrošenim proizvodima! 😂



Dove Original dezodorans koristim povremeno i odlično mi drži neugodne mirise i znoj pod kontrolom. Miris mu je blag i jedva prisutan. Jedino što uvijek zaboravim, a zna me poprilično nervirati je što zna ostaviti bijele tragove, ako ga špricam preblizu kože. Tlaka mi je u žurbi paziti s koje udaljenosti ga koristim.

Nivea Black&White Invisible Silky Smooth dezodorans mi je s druge strane bio odličan! Radi također fantastično svoj posao, ne ostavlja nikada tragove na koži, a jako lijepo miriše. Cijela ova linija mi je super i rado ih kupujem.

Balea Dusch Peeling gel za tuširanje s mirisom lubenice vučem još od kraja ljeta, jer sam skroz zaboravila na njega. Riječ je o gelu za tuširanje koji sadrži vrlo blaga zrnca za piling. Koristila sam ga najviše nakon posla ljetos, ali i zadnjih par tjedana i bio mi je okej. Nije dodatno isušivao kožu. 


Vivian Gray Luxury gel za tuširanje vrlo slatkog mirisa, radio je solidan posao, ali nije bio ništa posebno. Nit naročito isušuje kožu, nit ju hrani, ali lijepo očisti. Dobro se pjenio. Pisala sam već o ovom setu na blogu i užasno nepraktičnom pakiranju. 

Vivian Gray Luxury losion za tijelo sam jedva potrošila! Rijetke, lagane teksture, nije bio naročito hidratantan. Često sam miksala ulja s njim, samo kako bi ga potrošila. Miris mu je također slatkast, ali ne zadržava se dugotrajno na koži. 

Nivea Coconut gel za tuširanje sam međutim slistila vrlo brzo. Klasičan Nivein gel, ugodnog nenapadnog mirisa. Lijepo se pjeni i očisti kožu. Jedan od onih klasičnih proizvoda koje bi opet kupila, kada naletim na neku akciju. 


Gliss Total Repair Leave In regenerator koristim već dosta dugo i samo ga obnavljam. Super praktičan proizvod, ugodnog mirisa, odlične pumpice. Naprskam kosu s njim prije raščešljavanja i ne primjećujem da mi se mrsi. Imaju više verzija ovog regeneratora, ali ja koristim ovaj u rozoj boji. 

Cien Aquarich Mild Face Wash ima već svoju recenziju, a od tada ga neprestano kupujem i trošim. Odličan blagi gel za svakodnevno korištenje koji ne isušuje kožu, a lijepo je očisti. Zaslužuje puuuuno više pozornosti!

Ziaja Ceramides Lipid Concentrate krema za ruke me zaista ugodno iznenadila! Lakše je gelaste teksture, a lijepo hidratizira kožu. Ugodnog je, ali blagog mirisa, ne ostavlja masni trag i brzo se upija. Neočekivano otkriće! Definitivno kupujem ponovno. 😊


Još jedna potrošena bočica Avène Eau Thermale vode. Otkada sam je isprobala, samo ju nanovo kupujem. Užasno praktična stvar za sve žive iritacije kože. Jedan od onih proizvoda koje bi svakom kućanstvu preporučila! 

Olival Regenerativna krema je moj već dugogodišnji favorit. Trošim, kupujem i obožavam. Nemasna, brzo se upija, odlično hidratizira. Odgovara mi u svakom periodu godine. 

Palmer's Raw Shea losion za tijelo mi je bio super. Lijepe srednje teksture, koja nije masna pod prstima, a odlično njeguje, hrani kožu i ostavlja ju mekom. Moram definitivno obnoviti kupovinu njihovih proizvoda, imaju odlične formule.


Avon Advance Techniques Dry End serum za kosu svi znaju. Ugodnog je mirisa, odlično njeguje kosu i vrhove. Još jedan od onih proizvoda koje trošim i konstantno ponovno kupujem.

O The Ordinary AHA 30% + BHA 2% maski sam pisala recenziju, ali ponovit ću još jednom. Preagresivan proizvod, za moje preferencije. S njim nema šale, držite ga točno onoliko koliko na pakiranju navode. Zna baš peckati kožu. Tjerala sam se da ga potrošim do kraja. Od mene ima jedno veliko ne! Radije kupite blažu formulaciju kiselina i koristite svaki drugi dan i dobit ćete bolje rezultate nego s agresivnom maskom koju držite par minuta na koži.

Korres Babassu Butter kremasta maska mi je bila okej, ali s njom nisam vidjela neke instant rezultate hidratacije. Ostavi kožu mekanom i ugodnom, ali ništa spektakularno. Voljela sam ju koristiti prije tuša, u kojem bi je oprala, i koža bi mi po izlasku bila baš podatna. 


Yankee Candle Cosy By The Fire mirisna svijeća se ispostavila kao ogromno razočaranje! Ne gori ravnomjerno, tako da je jako puno voska ostalo, a nerijetko bi se fitilj sam od sebe ugasio u njemu. Uopće nisam osjetila miris, čak ni u malim prostorijama. Ne bi ju preporučila!


Catrice Generation Matt tekući ruž koji se ne suši sam uzela dosta davno i nosila ponekad. Međutim, već dugo ne posežem za njim i mislim da mu je rok istekao, tako da se pozdravljamo. Lijepa nijansa i okej formula, ali ja ipak preferiram klasični kremasti ruž ili jednostavno mat tekući ruž. 

Za Carmex Strawberry balzam za usne nemam ništa posebno reći. Obožavam Carmex i uvijek moram imati jedan u kolekciji. Za mene najbolji balzam za usne koji predano koristim već godinama. 

O Dr.Pasha balzamu za usne u teglici sam također pisala recenziju, i baš mi se svidio. Koristila sam ga na sto načina i kada sam bila bolesna. Kupila bi ga ponovno, kada se opet nađem u bosanskim drogerijama! 😊


Revlon Colorstay tekući puder je još jedan dugogodišnji favorit. Klasični mat puder iz drogerije koji je dugotrajan i pouzdan. Nijansa Buff mi savršeno odgovara u većom dijelu godine. Uvijek imam jednu bočicu i vjerujem da ću ga nastaviti i dalje vjerno kupovati. 

Max Factor Radiant Lift korektor imam već dosta dugo i koristim ga povremeno. Daje lakše do srednje prekrivanje, i ostavlja sjajni finiš. Dobra je opcija za suho okoloočno područje. Jedino mi se na njemu spužvasti aplikator ne sviđa. 

L'Oreal Paradise Extatic maskara mi je bila fantastična. Što sam je duže imala, više se formula sušila, pa samim time i manje preslikavala. Daje odličan volumen i solidno izduži trepavice. Jedan od mojih definitivnih drogerijskih favorita!


Wet n Wild Photofocus puder u kamenu imam već jako dugo, a ne posežem za njim. Dio mi se čak i razbio. Nije bio isušujući ni brašnast. Iskreno, više od toga se ni ne sjećam. 

Znate da ste proizvod zaista voljeli kada potrošite i zadnji komadić iz pakiranja. Eto, tako bi ja opisala svoju opsesiju Becca Moonstone highlighterom. Imaju divnu formulu, a ja sam prije koju godinu kupila malo pakiranje ovog highlightera. Moram ga obnoviti prije nego se prestane prodavati. 😭😭😭


Sačuvala sam i jedan kućanski proizvod, kojega svi jako puno trošimo u zadnje vrijeme. Lidl Coconut tekući sapun, odnosno refil pakiranje od 1 litre. Ništa posebno od tog kokosa nisam osjetila tijekom korištenja. Bio je okej i poslužio svrsi, ali ništa što bi poželjela ponovno kupiti. 


O Bellesa vlažnim maramicama iz NTL-a sam već pričala. Koristim ih za razne stvari, a ova roza verzija mi se pokazala jednako odličnom i praktičnom. 


Što ste vi potrošili u zadnje vrijeme? Koje proizvode trošite i kupujete iznova? Pišite mi u komentarima! 😊


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty