Jessup Beauty 10 pcs Rose Gold set kistova

11. tra 2021.


U vremenima kada nije na svakom koraku bilo izbora pristupačnih kistova, kineski setovi su nas spašavali. Imam jedan set s eBaya kojega sam davno i recenzirala na blogu, i još uvijek me odlično služi. Iako sam u međuvremenu kolekciju nadopunila raznim kistovima, u sjećanju mi je ostao sav hype koji se dizao oko Jessup kistova. U bespućima AliExpressa, naletjeh i na njihov profil, pa se odlučih za rose gold set od deset kistova. Ako vas zanima vrijedi li ovaj set pozornosti, nastavite čitati! 😊

Jessup kistove možete naručiti u raznim bojama, pojedinačno ili u setovima. Set od deset kistova o kojemu vam danas pišem, naručen je s ovog linka. Stigao je u rekordnom roku od nekih 2 tjedna, ako se ne varam. Platila sam ga 12.20 $ što je oko 77 kuna. 

Svi kistovi su zaista jako lijepo i čvrsto izrađeni, a ferule odlično zalijepljene. Veći kistovi za lice stigli su dodatno zaštićeni mrežicom, iako je svaki kistić bio zapakiran u svoju foliju. Lijepo se i temeljito svaki put operu, a u ovom setu se nalazi kombinacija kistova izrađenih od sintetičke i kozje dlake. 


U nastavku ću vam kratko predstaviti sve kistove iz ovog seta i kako sam ih ja najviše koristila. 😊


101 LUXE FACE DEFINER - najveći je kist iz ovog seta, mogao bi biti mekaniji, tako da zna bockati. Riječ je o velikom kistu koji je sužen prvi vrhu. Uglavnom sam ga koristila za setiranje lica puderom u prahu. Probala sam u nekoliko navrata s njim nanijeti i bronzer, ali jednostavno nije dovoljno čvrst i zbijen za precizno nanošenje. Dlačice mu također znaju ispadati. Ne posežem često za ovakvim velikim kistovima, tako da me se ni nije mogao naročito dojmiti.


127 LUXE SHEER CHEEK - kod mene je jedan od najkorištenijih kistova iz ovog seta. Klasični je koso rezani kist koji je pogodan za nanošenje recimo bronzera ili rumenila. Također mu znaju ispadati dlačice i zna lagano bockati, ali mi je savršen za nanošenje Aurinog kremastog rumenila u stiku. Pokupim kistom malo proizvoda i lagano ga utapkam na obraze, savršeno se stopi s ostatkom šminke, bez da miče proizvode ispod. Probala sam s njim nanositi i praškasta rumenila, ali mi se efekt nije jednako svidio. 


110 FACE SHAPE - je sintetički okrugli kistić kojega sam zapravo najmanje i koristila. Manji je i praktičan za recimo precizno nanošenje kontura ili kremastog bronzera. Lijepo izblenda proizvod i ne ostavlja tragove ili crte po licu. Sintetički je kist, tako da mu dlačice ne ispadaju kao s kistovima od kozje dlake.


142 CONCEALER BUFFER - još jedan sintetički kistić, istog oblika kao prethodni, ali manjih dimenzija. Nije mi praktičan i nije mi se svidio za blendanje korektora u okoloočnom području. Oduzima previše vremena i ostavi tragove za sobom, tako da svakako preferiram spužvicu za to područje. Za blendanje korektora i tzv. spot concealing mi je sasvim solidan. Definitivno nije neophodan kist za moje potrebe.



234 LUXE SMOKY SHADER - tek sada vidim gramatičku grešku u nazivu ovoga kista i zvuči zaista smiješno. 😄 Ovaj plosnati kist manjih dimenzija nije mekan kao što bi voljela, ali odlično nanosi sjenilo i primjerice doda dubinu vanjskom kutu oka. Može lagano i lijepo rasporediti sjenilo na kapku, ali samostalno s njim definitivno ne možete odraditi dobar blend.


227 LUXE SOFT DEFINER - mi je nekako pretvrd. Također je lagano plosnat, ali oblikom veći i ne tako čvrsto zbijen kao prethodno spomenuti. Može se s njim lijepo definirati pregib i nanijeti tamnije sjenilo u pregib i vanjski kut oka, kao i uz donju liniju trepavica. Nije uopće dobar za blendanje, tako da ne opravdava "soft" naziv. 


221 LUXE SOFT CREASE - klasični je okrugli kist za blendanje sjenila. Također zna bockati i nije dovoljno mekan za onaj besprijekorni blend. Mislim da je mrvicu prečvrst i zbijen da bi s njim u par poteza mogli postići odličan blend sjenila. Zahtijeva više vremena i rada, iako u konačnici dobro obavi posao, ali definitivno nije kist za kojim bi osobno posegnula u žurbi.


231 LUXE PETIT CREASE - je minijaturni kistić koji je blago zaoštren za vrhu. Odličnog je oblika za svaki precizni rad, od nanošenja sjenila uz liniju donjih trepavica, pa do dodavanja dubine u pregibu ili vanjskom kutu oka. Može lagano i izblendati sjenila, što mi se jako svidjelo. Nemam ovakvog kistića u kolekciji, pa mislim da ćemo se često družiti u budućim kreativnim lookovima.



223 PETIT EYE BLENDER - je vrlo mali obli sintetički kistić, koji za razliku od većine iz ovog seta, ne bocka. Ja inače ovakve kistove najčešće koristim za posvjetljivanje unutarnjeg kuta oka ili ispod luka obrve, za što mi je ovaj primjerak bio odličan. Ovakvih kistova zaista nikad dosta!


317 WING LINER - je fantastično odrađen kist! Besprijekorno oštro rezan, precizan i taman dovoljno mekan. Super će poslužiti i za nanošenje eyelinera, obrubljivanje trepavica, ali i za recimo iscrtavanje cut-crease tehnike. Jako mi svidio i jedan je od mojih apsolutnih favorita iz ovog seta. 👌


U konačnici, ne mogu reći da je ovaj set bio totalni promašaj, jer se ovdje ipak pronašlo nekoliko zaista dobrih kistova. Znam da će mi većina dobro doći u prilikama nedostatka čistih kistića da obave solidan posao, ali mislim da ne bi ponovno kupila ovaj set. Na tržištu, pa i u našim drogerijama je tolika količina dobrih kistova koji blendaju proizvode u par poteza. 


Ne pamtim kada sam zadnji put imala kist kojemu dlaka nije adekvatno rezana da me bocka po licu ili kapku, a kamoli da mu svako malo dlačice ispadaju prilikom korištenja kao što je ovdje slučaj s pojedincima od kozje dlake. Mislim da nam svima treba biti pravilo kod kineskih kistova, držati se sintetičke dlake, jer s njima nemam ovakvih problema. Koristite li vi Jessup kistove? Pišite mi u komentarima! 😊


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty