Balea Aqua Augen Roll-On gel

23. lip 2021.


Baleina Aqua linija jedna je od najpoznatijih drogerijskih linija proizvoda, i to s razlogom. Koristila sam mnoštvo puta njihov serum, kao i gel kremu za lice. Kada sam počela muku mučiti s korektorom u okoloočnom području, htjela sam prvo promijeniti okoloočnu kremu. Prošlo ljeto čula sam neke pozitivne dojmove o Aqua Augen Roll-On gelu, pa sam ga i sama odlučila isprobati! Kako mi se pokazao u gotovo 3 mjeseca korištenja, možete saznati u nastavku! 😊



Ovaj malac kojega nazivaju gelom, ali mene svojom teksturom i efektom na koži podsjeća na serum, dolazi u karakterističnom plavom pakiranju od 15 ml, smještenom u kartonskoj kutijici. Sadrži metalnu masažnu kuglicu koja hladi i navodno potiče cirkulaciju. Navode kako je riječ o veganskoj formuli bez parfema namijenjenoj dehidriranoj koži. Preporučuje se korištenje unutar 6 mjeseci od otvaranja, a cijena ovog gela iznosi 21,90 kn. 


Roll-on gel sadrži glicerin, pantenol, vitamin E, ekstrakt algi te bademovo i suncokretovo ulje. Prilikom korištenja, potrebno je lagano pristisnuti tubicu, kako bi na rubovima metalne kuglice izašao gel, kojega potom nanosite na kožu. Ja ga osobno nanesem kuglicom na okoloočno područje i zatim blago utapkam prstom. 

Tekstura gela je vrlo lagana i rijetka. Kada ga istisnete, bijele je boje, koja razmazivanjem nestaje, jer je formula nešto između gela i seruma. Vrlo brzo se upija i totalno je neprimjetan na koži. Ne ostavlja ljepljiv trag niti utječe na šminku. Žao mi je što vam nisam uslikala sam gel i teksturu, ali nisam počela s korištenjem prije fotkanja. 😏


U zadnje vrijeme ga koristim i navečer i ujutro. Odlična je opcija za razbuđivanje ili za sve koji imaju problem s natečenosti oko očiju. Ja osobno nemam, ali je mi je svako korištenje ovog gela ugodno! 😄 Moram priznati i da mi je pomogao u pripremi kože za šminku. Doslovce ga mogu nanijeti dvije minute prije korektora i neću imati nikakav problem s nanošenjem, blendanjem ili trajnošću.

Imala sam, u biti još uvijek imam problem s uvlačenjem korektora i razdvajanjem u linijama ispod donjih trepavica. Međutim, imam osjećaj da kada ovaj gel nanesem prije šminke, korektor ipak bolje sjedne, puder u prahu dodatno ne naglasi svaku liniju, ne razdvoji se tako brzo i sve nekako unificirano ljepše izgleda. 


Mislim da sam počela pretjerivati s bogatim kremama ne samo u okoloočnom području, nego i na cijelom licu. Sada u toplijim danima moja koža zaista cijeni lagane formule poput ove. Dodatni plus je što ovaj gel možete nanositi više puta tijekom dana i neće niti u kojem trenutku izgledati čudno, samo će dodatno hidratizirati kožu. Također, nikada me nije peckao za oči, čak i kada bi slučajno pretjerala s količinom, ili bi mi nešto gela završilo u sluznici!

Ja sam ovim roll-on gelom zaista jako, jako zadovoljna! Definitivno ću ga nastaviti kupovati. Sada mi je dostatan samostalno, a ubuduće ga možda budem kombinirala s nekim kremicama. Jeste li vi isprobali ovaj roll-on za okoloočno područje? Koji su vam omiljeni Balea proizvodi? Pišite mi u komentarima! 😉


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty