Ljetna manikura s Essie lakovima

28. lip 2021.


Essie lakovi prošlo ljeto su mi se baš istaknuli i od tada želim isprobati nove nijanse. Dugotrajni su, brzo se suše, imaju odličnu veličinu četkice i valjda svaku nijansu koja vam padne na pamet. 😄 Zato ovo ljeto ponovno otvaram novim nijansama, ali i formulama. U nastavku vam prenosim svoje dojmove, kao i ljetnu manikuru koju sam s ovim mališanima napravila! 😉



Brend Essie ovoga mjeseca proslavio je svoj 40. rođendan, pa gotovo cijeli njihov asortiman možete pronaći po promotivnim cijenama. Ja sam odlučila isprobati vrlo hvaljenu Essie Gel Couture liniju lakova, pa sam odabrala lak u prekrasnoj svijetloj, breskvastoj nijansi Spool Me Over te zaštitni nadlak. Onda mi je za oko zapela aktualna šarena ljetna kolekcija iz koje sam se odlučila za vibrantnu narančastu nijansu Tangerine Tease, a uz nju nisam odoljela ni žarko ružičastoj Big Spender nijansi iz redovnog asortimana. 

Gel Couture lak i nadlak dolaze u bočicama neobičnog zakrivljenog oblika po cijeni od 69,50 kn na Notinu. Nijansa Tangerine Tease dostupna je po cijeni od 64 kn, a Big Spender po cijeni od 51,90 kn. Spool me Over lak ima čak i zakrivljenu dršku četkice, što možete vidjeti na fotki ispod. Zgodan i praktičan detalj, jer nema dodatnog kapanja laka s drške na četkicu. Ipak, sve četkice ovih lakova kupe dovoljnu količinu laka i iste su srednje veličine, koja je idealna za nanošenje. Svi lakovi također dolaze u količini od 13,5 ml. 


Što se tiče nanošenja, obično sa svim nijansama nanosim po dva sloja, koja se zaista brzo osuše, u roku od 3-5 minuta. Iako, nijansa Big Spender je tako lijepo pigmentirana i ujednačeno se nanosi, da se bez problema može profurati i s jednim slojem. Tangerine Tease i Big Spender su iste formule koja je mrvicu rjeđa i tanja, da tako kažem, od Gel Couture linije. Na nožnim prstićima mi svaka nijansa bez problema traje po dva tjedna, dok je na rukama, naravno drugačija priča. 

Zanimalo me najviše kakvom će mi se pokazati Gel Couture lakovi koji obećavaju efekt i trajnost gel manikure. I moram priznati, kombinacija nijanse Spool Me Over s nadlakom najbolje me poslužila, punih tjedan dana. S ostalim Essie lakićima trajnost je nekih 5 dana, ovisno kroz koju patnju ih provučete. 😂 Meni ozbiljno pakiranje i selidbu nisu uspjeli preživjeti, ali to bi s obzirom na uvjete zaista bilo čudo! 


Ako mislite da samo s Gel Couture nadlakom možete postići tu dugotrajnost, morat ću vas razočarati. Nadlak mi je najbolje funkcionirao s lakom iz iste kolekcije. Nije učinio naročit napredak s redovnim nijansama, u odnosu na druge verzije nadlakova koje inače koristim. 

Sve spomenute nijanse sam koristila na obje ruke i možete ih vidjeti u različitim oblicima na mojim noktima. Jedino što sam koristila u kreiranju ovih manikura je tanki precizni kistić. Uz malo strpljenja i inspiracije s interneta, kreirala sam vrlo jednostavne linije i oblike koji pomoću ovih ludih nijansi zaista dolaze do izražaja. Meni nije bitno da to izgleda kao iz salona, dovoljno je da je uredno, a sam postupak je za mene uvijek jedna vrsta opuštanja.


Sve nijanse koje sam odabrala me definitivno nisu razočarale i jako lijepo izgledaju na noktima. Družit ćemo se puno ovoga ljeta! 😊 Novo otkriće su mi definitivno Gel Couture lakovi. Jedva čekam ugrabiti još koju nijansu iz ove linije! Kako vam se sviđaju moje amaterske manikure? Radite li i vi sami svoje manikure? Pišite mi u komentarima! 😊


*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty