Bobbi Brown The Getaway Skincare set

31. kol 2021.


Ne znam kako je kod vas, ali ovi hladniji dani i mirisi jeseni kod mene označavaju pojačavanje ekipe, od preparativne kozmetike do šminke. Ovo ljeto je posebno bilo nesnosno vruće, a moja koža luđački masna i problematična, od hormona, stresa i vrućine. Razmišljala sam treba li mi nova bogatija krema za okoloočno područje i njuškala ponudu na Notinu. I onda ugledam upravo Bobbi Brown The Getaway Skincare set! Svi proizvodi iz seta su mi djelovali zanimljivo, pa sam ga odlučila testirati. U nastavku donosim više detalja o svakom proizvodu! 😉


Ovaj set sadrži Vitamin Enriched Face Base primer, Hydrating Eye Cream kremu za okoloočno područje i Soothing Cleansing Oil ulje za čišćenje lica. Cijena na Notinu mu iznosi 209,70 kn. Proizvodi dolaze zamotani u crni poklon papir unutar bijele kutijice. Od prvog trenutka kada ga otvarate osjeti se luksuz kojim odiše čak i u setu mini proizvoda poput ovoga. 



Soothing Cleansing Oil dolazi u plastičnoj bočici od 30 ml, s poklopcem za lakše putovanje. Proizvedeno je u SAD-u. Sadrži ulje suncokreta, jojobe i lavande, kao i ekstrakt goji bobica i borovnice, kukui orah, cvijet lopoča i cvijet jasmina. Iskreno, ja najviše osjetim miris lavande i mislim da mi ona u suštini i smeta.

Ulje je vrlo tekuće teksture, lako poput vode. Obično naprskam 4-5 pumpica u dlan ili direktno na lice i potom utrljam. Odlično skida i SPF kremu i šminku. Lako se ispire, ne ostavlja nikakav neugodan mastan trag na licu niti ga zateže. U dodiru s vodom pretvara se u klasičnu mliječnu emulziju. Nakon njega uvijek koristim gel za umivanje, kao dio DC metode.


Jedini problem kojega imam s ovim uljem jest da me ponekad zna blago peckati za oči. Nije to osjećaj od kojeg mi oči gore, ali je primjetan. Posebice kada skidam maskaru i šminku s očiju, jer naravno onda i trebam više pažnje posvetiti tom području. Zato sam i spomenula lavandu, jer imam osjećaj da me baš ona smeta. Bila bi sretnija da ulje nema nikakvog mirisa, nego da me pecka. 

Osim toga, nemam nikakvih drugih primjedbi. Dobro me služi, a malo pakiranje je idealno za putovanja. Nije mi prouzročilo nikakve negativne reakcije na koži. Svakako ga jako kratko držim na koži i poslije dodatno isperem. Preporučuje se korištenje unutar 24 mjeseca od otvaranja, ali po mojim omjerima, svakodnevnim korištenjem ovih 30 ml maksimalno mogu potrajati 5-6 tjedana. 


Vitamin Enriched Face Base dolazi u predivnoj staklenoj teglici u količini od 15 ml. Iznenadilo me luksuzno pakiranje, logo brenda na plastičnom poklopcu, kao i mala plastična zaštita koja se nalazi na otvoru teglice. Vidi se da se pazilo na svaki detalj, i po tome se obično tzv. high-end i luxury brendovi uvelike razlikuju od drogerijskih konkurenata. 

Sama baza je nešto drugačije teksture, poput pudinga koji se stegnuo u hladnjaku. 😄 Žućkaste je boje, iako se na koži ponaša poput neke bogate gelaste kreme. Citrusnog je mirisa koji se poprilično osjeti pri nanošenju, ali nakon ostatka šminke ne bude primjetan na licu. Sadrži shea maslac, skvalan, sol hijaluronske kiseline, vitamin B, C i E te grejp i geranium/zdravac koji joj daju spomenuti miris.


Baza je proizvedena u Ujedinjenom Kraljevstvu i također preporučuju korištenje unutar 24 mjeseca od otvaranja. Navode kako je riječ o veganskoj formuli. Kako je ovo vrlo hvaljen proizvod među influencerima i blogerima, moja očekivanja su bila visoka. Međutim, ljetno vrijeme definitivno nije bilo pogodno za testiranje na mojoj koži. Zašto? Zato jer je ovo u suštini jedna krema. 

Kada se nanese na kožu, ostavlja je sjajnom i lijepo ju zagladi. Ne kao primer za popunjavanje pora, već kao jedna krema. Kada se nakon par minuta upije, nema nikakvog sjaja, nego ostavlja isključivo podatnu, meku kožu koja je spremna za nanošenje pudera. Možete zamisliti koliko je meni bilo izazovno uklopiti ju u moju ljetnu rutinu šminkanja, nakon SPF kreme na koži koja divlja, što od prištića, što od sebuma i vrućine.


Ipak, testirala sam ju na manje problematičnim područjima poput obraza, jagodica i nosa, na kojem mi nerijetko puder zna izgledati teško, a koža nekako isušeno. S ovom bazom to ne bude slučaj. Pretpostavljam da će za moju mješovitu kožu, koja je uvijek jako osjetljiva na velike promjene temperatura, ponajviše ljeti i zimi, biti odlična za hladni period. Strpit ću se dotad i ponovno je izvući na testiranje. 

Ono što vam sada mogu reći jest to da je ovo baza za ljude koji nemaju vremena ili ne žele puno koraka u svojoj svakodnevnoj rutini. Ova krema će poslužiti kao odlična hidratantna priprema za šminku, jer može poslužiti i u svrhu kreme, ali i baze. Uvjerena sam da je dobar izbor za suhu i vrlo zrelu kožu, a vi masnokošci, ne približavajte ju svojoj T-zoni! 😂


Hydrating Eye Cream dolazi pak u najmanjem pakiranju. Unutar male plastične teglice od 7 ml nalazi se bijela kremica vrlo lagane teksture. U odnosu na prethodna dva proizvoda, ova okoloočna krema gotovo da i nema mirisa. Čak i kada je približim nosnicama, osjetim vrlo blag nježan miris. I zahvalna sam na tome!

Kremica se jako lijepo ponaša, nanosi i hidratizira moje okoloočno područje. Ne pecka za oči, nije masna i teška. Vrlo je lagana i lijepo se upije, ostavljajući za sobom blagi film i meku kožu. Za nekoga tko ima suho okoloočno područje, vjerujem da bi bila odlična i za nanošenje ispod korektora. Meni je ipak draža u noćnoj rutini njege, jer mi se preko nje korektor lako i brzo uvlači u linijice, a to mi je već postao izazov za uskladiti.


Inače je proizvedena u SAD-u, a preporučuje se korištenje unutar 6 mjeseci od otvaranja. Sadrži skvalan, ulje jojobe i avokada, aloa veru, ekstrakt lješnjaka i glicerin. S obzirom na tip proizvoda, i vrlo malu količinu koja se koristi, vjerujem da i ovo malo pakiranje može dosta dugo potrajati.

Kremica zaista lijepo njeguje okoloočno područje, nije mi izazvala nikakve neželjene reakcije i ne mogu reći da sam joj pronašla manu. Ne znam koliko bi bila dostatna za nekog s izrazito suhim okoloočnim područjem, posebice kao dio noćne njege, ali za moje potrebe je zaista dobra. 


Na fotografiji ispod možete vidjeti teksturu svih proizvoda iz seta na izravnom sunčevom svjetlu. 


Ne mogu reći da me nešto iz ovog seta posebno oborilo s nogu. Okoloočnu kremu baš rado koristim, ali mi to područje nije baš ni zahtjevno (osim u kombinaciji sa šminkom 😂). Još uvijek polažem nade u bazu za šminkanje, ali to ćemo još vidjeti. Voljela bi ju testirati i na mojim prijateljicama suhe kože, kada ih budem šminkala. Drago mi je da sam isprobala ove proizvode, redovito ih koristim i zasigurno ću ih potrošiti.

Volim kada brendovi vode računa i ulože i u ovakve mini proizvode i setove. Oni su upravo odlična prilika za isprobavanje novih proizvoda, a i potencijalna prilika za vjernost kupca. Jeste li vi isprobali nešto od Bobbi Brown kozmetike? Mene sada jako privlači i njihova šminka! 😍

*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty