Lidera depilacijski prašak

6. kol 2021.


Planiram i odgađam ovu recenziju već neko vrijeme. Ponovno sam išla testirati navikani proizvod kojega žene navodno obožavaju. Nisam nikada isprobala ovako nešto na tijelu, pa sam odlučila istražiti što je tako fascinantno u vezi Lidera depilacijskog praška. Ispostavilo se, jedno veliko - ništa! U nastavku pročitajte zašto sam ponovno ostala razočarana. 🤷



Depilacijski prašak dolazi u velikoj kutiji s drvenom špatulom, plastičnom mjericom, jednokratnim rukavicama i uputama za korištenje. Sam prašak nalazi se u vrećici koja je smještena u veliku plastičnu teglicu. Za cijenu od 54,90 kn u DM-u, dobijete 200 grama proizvoda, kojemu je rok trajnosti 3 mjeseca. Iako možete koristiti teglicu u kojoj dolazi, meni je bilo lakše koristiti svoju posudu u kojoj bi miješala prašak s vodom. Funkcionira prema principu da miješate prašak s vodom i potom tu smjesu/pastu nanosite na kožu. 

U uputama pišu i preporučeni omjeri za određena područja. Namijenjen je za sve dlake, i za muškarce i za žene. Nakon nanošenja, potrebno ga je ostaviti 5 do maksimalno 7 minuta na koži i zatim kružnim pokretima isprati. Smjesa se počinje sušiti poput glinenih maski. Upravo zbog toga se mora nanositi u kupaonici, jer će se početi ljuštiti s vas dok stignete u tuš. 😂 Jasno vam je da sam se tako zeznula i onda si lijepo napravila nepotrebnog posla.


Svi proizvodi sličnog tipa strašno smrde, pa ni ovaj prašak nije izuzetak. Osobno mi to ne smeta. Isprobavala sam ovaj prašak u više navrata, na raznim preporučenim područjima. Neke žene govore da im je ovaj proizvod odličan za urasle dlake. Ja nemam taj problem, pa vam ne mogu to potvrditi. Stvarno ne znam što sam radila krivo, ali neovisno o tome kakvu teksturu smiksam, bilo da je gušća ili rjeđa, neovisno o tome što ju držim tih 7 minuta, niti jednom nisam bila u potpunosti zadovoljna rezultatom.

Čini mi se da bolje funkcionira na dužim dlakama, tipa 1-2 cm. Problem kod mene je što mi nikada ne ukloni sve dlačice, uvijek se negdje nađe nešto što je ostalo. Istina je da je blag prema koži, ne bude iziritirana i suha kao nakon depiliranja britvicom. Nisam ga uzastopno i redovito koristila, pa nisam primijetila da mi produžuje vrijeme između depilacija. Jednostavno se na ovo nisam mogla osloniti od kada je zatoplilo. Pri tome napominjem da sam ga kupila još na proljeće! 


Čak i kada sve to zanemarim, ovo je toliko nepraktičan proizvod za kojim uvijek morate čistiti i s kojim morate biti pažljivi. Iz te vrećice ga morate vaditi mjericom, paziti da vam ne odleti u oči, dobro sve pobrisati za sobom i oprati ruke. Onda tijekom miješanja konstantno dodavati prašak ili pak ono najgore, namažem jednu nogu i skužim da za drugu nemam dovoljno proizvoda. 


Žao mi je, ali meni ovo jednostavno nije vrijedno ni novaca, ni vremena, ni truda. Samo si bespotrebno kompliciram život. Možda sam ja jednostavno previše smotana za ovo, ne znam. Ostajem zasad pri britvicama u tušu! Jeste vi koristili ovaj prašak? Pišite mi molim vas u komentarima kako ga koristite!? 😅


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty