Lagani ljetni makeup

30. srp 2021.

Kada se zaredaju nesnosne vrućine, da vam smeta i ono malo odjeće na vama, i sama pomisao na šminkanje dodatno otežava. Tijekom srpnja na Notinu se zaredalo odličnih popusta, među kojima je i Summer Black Friday. Ogroman spektar proizvoda je snižen, a ja sam za sebe izabrala malu zanimljivu ekipu koju sam testirala i uključila u moju minimalnu ljetnu rutinu šminkanja. U nastavku vam prenosim svoje dojmove i trikove kako postići pristojan lagani makeup za malo vremena. 😉


Spominjala sam vam više puta svoje jade o SPF kremama na društvenim mrežama. 😂 SPF kremu nanosim svaki dan, pa je zaista bitan korak moje rutine. Zaključak posljednje godine jest da mojoj koži najbolje odgovara mineralna zaštita. Avène Sun Minéral Fluid SPF 50+ je kultni proizvod. Dolazi u bočici od 40 ml, koju je potrebno protresti prije korištenja, jer je vrlo tekuće teksture. Na licu ostavlja bijeli trag dok god ga dobro ne umasirate u kožu. Čak mi to i ne smeta, koliko me smeta taj neki plavičasti ton koji se pojavi u dodiru s mojom kožom. Vodootporan je, prikladan za osjetljivu kožu i sadrži njihovu termalnu vodu.

Nije me nigdje iritirao (čak niti oko očiju), ne sadrži parfeme, ne masti pretjerano kožu i nije težak na licu. Najbitnije od svega jest da mi se lice smirilo u vidu prištića i mitesera, nakon što sam ovaj fluid počela koristiti. Ako se ne šminkam, pomiješam ga s malo dnevne kreme, kako bi ublažila taj efekt bijelog traga i brže ga razmazala. Ako ga nanosim pred šminkanje, onda rado dodam malo BB kreme u njega. Nije najbolji mineralni SPF kojeg sam probala, ali se da raditi s njim i mojoj koži odgovara.

Cijena na Notinu: 145 kn


Za oči odnosno za kapke ljeti nekako najmanje vremena izdvajam tijekom šminkanja. Međutim, pregledavala sam malo popuste na Notinu i ugledam NYX Pigments. Imam već dugo jednu nijansu iz ove kolekcije pigmenata i oduševljena sam efektom kojeg ostavlja. Nijansu Vegas Baby već dugo želim, pa je odluka bila laka. Vjerujte mi kada vam kažem da vam niti jedno sjenilo neće ovako divno sjajuckati na kapcima kao ovi pigmenti! 

Sadrže tek 1.3 grama, ali vam mogu potrajati godinama, jer ih je jako malo potrebno. Nijansa Vegas Baby je predivna kombinacija zlatno srebrnih sitno mljevenih čestica/šljokica. Kamera nikada ne može uloviti to prekrasno presijavanje. Ja ih za full glam efekt i onaj ultra sjaj koristim s bazom za glitter, a za svakodnevne brzinske lookove, samo lagano namočenim kistićem utapkam preko pokretnog dijela kapka, počevši od unutarnjeg kuta oka. 

Cijena na Notinu: 39,15 kn 

Uz ovaj pigment koristila sam i BrushArt B9 kist za precizno nanošenje sjenila. Spominjala sam vam već ovaj brend. Imaju zaista kvalitetne sintetičke kistove za šminkanje, pa ni ovaj nije iznimka. Dosta je čvrst, gusto zbijen, malen i precizan. Odlično hvata pigment, a ja ga obično malo naprskam sprejem za fiksiranje, kako bi pigment na koži bio što vibrantniji. Vrlo koristan i praktičan kistić!

Cijena na Notinu: 50 kn


Posljednjih mjeseci nekako izbjegavam ruževe za usne. Sjajila i sve lagane, mazne formule su moj izbor. Sjetila sam se koliko su L'Oreal Color Riche Shine ruževi popularni u kozmetičkoj zajednici, pa sam ih i ja odlučila isprobati. Prije svega, moram napomenuti koliko je divno ovo pakiranje u kojem dolaze! 😍 Ja sam uzela nijansu 112 Only in Paris. Riječ je o predivnoj, svijetloj, neutralno ružičastoj nijansi, koja se lako kombinira uz različite tonove i olovke.

Ima nekakav ugodan slatkasto voćni miris, a na usnama doslovce klizi. Ostavlja blagu, ujednačenu boju i divan sjajni finiš uz koji vam ne treba sjajilo za usne. Nosim ovaj ruž svaki put kada se šminkam, iako nije dugotrajan i preslikava se vrlo lako. Nijansa je divna, kao i osjećaj na usnama, a vrlo lako ga mogu popraviti u hodu, čak i bez ogledala, jer ne ostavlja puni, jaki pigment. Baš ga obožavam i definitivno trebam još nijansi! 

Cijena na Notinu: 81 kn


Na fotografiji iznad možete vidjeti swatcheve spomenutih proizvoda na prirodnom svjetlu. Pri tome napominjem kako sam Nyx pigment nanijela na glitter bazu u više slojeva mokrim kistićem (1. swatch s lijeve strane), pa potom bez ikakve baze, samo blago prstom utapkala pigment. Na tom primjeru možete jasno vidjeti kako ga možete lako prilagoditi vašim afinitetima. 😊


Sada vam konačno mogu pokazati kakav sam ja to look kreirala s ovim proizvodima! 😊 Naime, nanijela sam kombinaciju Avène Sun Minéral Fluid kreme i malo Missha M Perfect Cover BB kreme. Na nepravilnosti i podočnjake utapkala sam Maybelline Fit Me korektor i potom samo ovlaš setirala sve s mrvicom Gosh Mineral Powder puderom. Inače, njega samostalno konstantno koristim tijekom ovih vrućih mjeseci, jer je jako lagan na koži i ne čepi mi pore! 


Dodala sam malo bronzera iz Smashbox Cali Contour palete na lice i u pregib kapka. Vlažnim kistićem utapkala sam Nyx Vegas Baby pigment na kapak i finiširala Essence Bye Bye Panda Eyes maskarom. Obrve sam popunila Max Factor Brow Shaper olovkom, usne obrubila Rimmel Lasting Finish olovkom u nijansi Tiramisu te dodala L'Oreal Color Riche Shine ruž u nijansi Only in Paris.

Makeup koji sam dobila je svjež, lagan na licu i izgleda kao da je zahtijevao puno više vremena i truda, iako mi je u suštini trebalo 20-ak minuta da sve dovršim. Koja je vaša rutina šminkanja ljeti? Koristite li neki od spomenutih proizvoda? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana  ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty