Empties #22

18. pro 2021.


Vrijeme je predblagdanskih čišćenja, pa sam tako i ja odlučila riješiti se praznih ambalaža kako bi od skore nove godine krenula od početka! 😊 U nastavku možete pročitati moje konačne dojmove o još jednoj turi potrošenih proizvoda, novih otkrića, ali i razočaranja! 



Lavera Soft Purity gel za tuširanje dobila sam na poklon i moram priznati da sam ga poprilično dugo koristila. Mirisom vrlo blag i prirodan, a teksturom poput želea. Bio mi je okej, niti posebno blag prema koži, ali niti prejak. Neka zlatna sredina. Ne bi bio moj prvi izbor za kupnju, ali bi ga mogla ponovno koristiti.

Balea Aqua sprej za lice i tijelo kupila sam usput, da ga isprobam uz serum s hijaluronskom kiselinom. Potrošila sam možda pola ove male bočice i onda su objavili kako je u pojedinim primjercima pronađena bakterija te da ga povlače iz prodaje. Nude i mogućnost povrata novca, ako proizvod vratite u njihove prodavaonice. Samo pripazite da ga izbacite što prije iz korištenja! Ja se ubuduće držim termalnih vodica. 

Cien Aquarich Daily Mild Face Wash spominjem ovdje zadnji put dok trošim posljednju zalihu stare formule ovoga gela za umivanje. 😢 Ovo mi je otkriće godine, najbolji blagi, a efikasni gel za umivanje po najpovoljnijoj cijeni. Zašto proizvođači tako često imaju potrebu mijenjati formule proizvoda koji su već odlični? Nije mi jasno, zaista! 


La Roche-Posay Effaclar gel za umivanje mi je bio ugodno iznenađenje. Jako je blag, ugodan na koži, ne zateže, a lijepo očisti. Više se pjeni i ima mrvicu izraženiji miris od spomenutog Cien gela. Brzo sam ga potrošila, ali mi se nekako u konačnici baš svidio. Razmišljam da uzmem veliko pakiranje ovoga gela. 😊

Balea Aqua Augen Roll-On kremica mi je također jedan od godišnjih favorita. Ovu tubicu sam trošila valjda pola godine! 😄 Koristila sam je doslovce svaki dan. Odlična lagana, nimalo iritantna krema idealna kao podloga korektoru. Za moju kožu i trenutne potrebe, sasvim dovoljna svakodnevna njega!

Garnier Hautklar 3u1 mini piling, masku i gel za problematičnu kožu sam većinom koristila prošlo ljeto kao piling ili masku. Dugo mi je potrajalo i ovih putnih 50 ml, a pružio bi mi osvježenje i dubinsko čišćenje kože i pora. Nisam sigurna radi li dugoročno neku promjenu, jer sam ga koristila samo povremeno. Poklanjala sam ga drugima, mislim da je dobra opcija za tinejdžere, a kupila bi ga ponovno i za sebe kada zatopli.


Nacomi Sunny Orange Sorbet maslac za tijelo imam negdje od proljeća i konačno sam ga uspjela potrošiti. Čvrste je teksture koja se topi pod prstima. Jako bogatu njegu pruža, miris mu je fantastičan i da, ostavlja masni trag za sobom. Zimi volim dobro nahraniti kožu, ponajviše nakon kupanja, tako da sam ga s užitkom potrošila. Miris bi mi se samo kratko zadržavao, a ujutro bi već potpuno nestao. Voljela bi isprobati i druge verzije, jer mislim da ovaj više nije dostupan.

Frudia My Orchard Shea Butter krema za ruke mi je bila zaista dobra. Mala je, praktična za torbicu, a pruža lijepu, bogatiju njegu kože bez teškog osjećaja. Na miris sam se s vremenom naviknula, iako mi nije omiljeni. Sviđa mi se efekt na koži, pa bi voljela isprobati i druge verzije iz njihovog asortimana. 

Kneipp Cottony Smooth krema za ruke mi je iskreno, jedna od omiljenih koje sam isprobala u zadnje vrijeme. Divan, blag, a ugodan miris, lagana, a opet hidratantna, nemasna formula. Dolazi u izdašnoj količini od 75 ml, a ja je nisam štedila. Kupujem ponovno, definitivno! 👌


Rijetko kada spominjem mirisne svijeće, a jako ih volim, redovito kupujem i koristim. Zato sam odlučila da bi mogla pokazati par primjeraka koje sam nedavno potrošila. 😊

Pepco Vanilla mirisna svijeća u staklenci bila mi je jako, jako intenzivna. Vrlo rijetko mi se dogodi da sam osjetljiva na ugodne mirise u toj količini da mi smetaju. Ovu svijeću sam potrošila, odnosno izgorjela je do kraja, iako se nije sav vosak otopio. Međutim, kada bi me glava boljela, nisam smjela ni pomišljati da je palim, jer bi mi užasno smetala! Inače, vrlo lijep, klasično sladak miris vanilije. Dobila sam je na poklon, ali je osobno sama ne bi ponovno kupila. 

Mirjana Mikulec Pamuk mirisna svijeća bila je također jedan od poklona kojemu sam se jako veselila. Očekivala sam da ću je puno više osjetiti nego što jesam. Miris svijeće mi je bio ugodan i nježan, ali jako blag, često i neprimjetan u prostoru. Smatram da se ne isplati novaca, ako je ne mogu barem nekada osjetiti.


Aveo Ultra Protect mini dezodorans u spreju krajem ljeta uzela sam u nuždi i u žurbi. Ugodnog je, ali jačeg mirisa. Ne pruža nikakvu ultra zaštitu, drži znoj i mirise pod kontrolom vrlo kratko (cca 4 sata) i vrijedi jedino za obnavljanje tijekom dana ili za neke ne baš aktivne dane. Potrošila sam ga za po doma, doslovce. 

Clinique Take The Day Off odstranjivač mi je bio super! Jedan klasičan odstranjivač šminke, koji u jednom potezu skida sve, a ne zamuti vid i ostavi debeli sloj masnoće za sobom. Ovo putno pakiranje iz seta je odlično napravljeno. Definitivno ću ga imati u vidu za kupovinu, pogotovo za putovanja. 

Ebelin mini odstranjivač laka mi je uvijek dobra opcija kada trebam nešto što jednostavno i provjereno radi posao! Ovaj primjerak je imao nekakav vrlo intenzivan, gotovo cvjetni miris. Iskreno, nisam ni obraćala pažnju na to, uzela sam ga za sebe i nećakinju ljetos i lijepo nas je poslužio. 


Essence Bye Bye Panda Eyes maskara je na dobrom putu da postane ozbiljan favorit. Odlična tubing maskara iz drogerija i odlična opcija za sve nas s masnim kapcima, na koje se svaka maskara preslika s vremenom. Skida se s vodom i blagim tapkanjem mokrim prstićima po trepavicama. Kupujem ponovno čim potrošim ekipu koja mi je trenutno otvorena! 😍

Golden Rose tekući ruž u nijansi 16 imam već nekoliko godina. Dosta sam ga koristila u početcima, a kasnije sam se nekako udaljila od ovih formula i on je ostao zapostavljen. Pokušala sam ga opet izvući, ali mi nekako nije ta nijansa više privlačna. Mislim da mu se miris promijenio, tako da sam ga odlučila baciti, jer znam da mu je rok odavno prošao. 

Trend It Up Urban Safari lak za nokte u nijansi 040 je jedna krasna zelenkasto-zlatna nijansa prepuna sitnih šljokica. Bio je dio neke limitirane kolekcije, tako da odavno više nije dostupan. Baš sam ga rado koristila i potrošila do zadnje kapi. Voljela bi pronaći neku sličnu nijansu. 


Ebelin reciklirane kozmetičke maramice koristila sam povremeno za brisanje kože nakon umivanja, ali i za neku svakodnevnu uporabu ili prehlade. Super je što je sve reciklirano, a u pakiranju je bilo 200 komada. Nije mi se svidjelo što su dvoslojne, pa su bile dosta tanke i onda ne bi uvijek lako upile sav višak vode s kože. Možda ih nekada ponovno kupim, ali nisu moj omiljen izbor. 

Tester Olival šampona s ružmarinom i limunom za masnu kosu stigao mi je uz narudžbu s njihovog webshopa. Miris šampona je dakako vrlo svjež. Tester mi je bio dostatan za jedno pranje i ono što sam odmah primijetila je koliko temeljito opere kosu. Baš do onog skliskog osjećaja pod prstima. Možda nekada i kupim cijelu bočicu, ali sam sigurna da bi ga koristila tek jednom tjedno za npr. temeljito čišćenje. 

Pepco Beauty&Care male vlažne maramice žive u mojoj torbici konstantno. Najbolja stvar za put i čišćenje ruku bez onog odvratnog osjećaja i mirisa alkohola. Naravno da ne mogu zamijeniti pranje ruku, ali su odlična brza opcija, a vrlo su povoljne i stanu u svaku torbicu! 


Ovaj put sam nekako brzo došla do kraja liste. Ipak mi se čini da sam i sama uspjela zaokružiti dojmove u vezi nekih proizvoda, a i budućih kupovina! 😄 Što ste vi posljednje potrošili? Dijelimo li neke favorite? Pišite mi u komentarima! 😉


With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty