Favoriti 2021. godine

12. pro 2021.


Prethodnih godina o godišnjim favoritima pisala sam obično u siječnju nove godine. Ove godine sam odlučila malo promijeniti stvari. Možda se baš ovdje nađe neki proizvod kojeg tražite za šminkanje tijekom blagdana i nadolazećih proslava. 😊 Bilo mi je jako teško podvući crtu ispod mase odličnih proizvoda koje sam isprobala ove godine. Kriterij koji je presudio mnogima koji se ne nalaze u ovom postu, a koje koristim, jest sljedeći - pišem vam samo o onome što sam ponovno kupila, dokupila nove nijanse ili o onome u što bih bez greške, da ih izgubim ili potrošim, sutra uložila svoj novac! Ako vas zanima zašto sam vjerna ekipi s fotke, nastavite čitati dalje! 😉


O velikoj većini ovih proizvoda pisala sam na blogu, pa ću vam za svaki od tih proizvoda ostavljati link na detaljnu recenziju. Ako vas neki proizvod zainteresira, kliknite na njegov naslov u kurzivu i pronaći ćete više informacija o njemu! 😊



Cacharel Yes I Am parfem koristim od ljeta 2020. godine i nije mi jasno zašto ga prošle godine nisam uvrstila u favorite. Jako ga volim, vrlo štedljivo koristim, ali sam pri kraju ove bočice. Baš mi je unikatan i vežem neka lijepa sjećanja uz njega, tako da je moguće da sam malo i pristrana kada je on u pitanju! 😄 Dugotrajan je, ali nije od onih koji traju danima. Sviđa mi se voćno-cvjetna kombinacija sa začinskim tonom. Mislim da je vrlo blizu mom trenutnom "signature scent", iako sam postala pravi ovisnički snob kada su parfemi u pitanju i volim ih povremeno mijenjati. 😂 U svakom slučaju, sigurna sam da ću ga ponovno kupiti! 

Cien Aquarich Daily Mild Face Wash otkrila sam krajem prošle godine i od tad ga konstantno koristim i kupujem. Nažalost, zadnji put ga ovdje spominjem, jer su iz nekog razloga odlučili promijeniti mu sastav, a i teksturom je nešto drugačiji. Ovo mi je bio divan gel za umivanje za svakodnevno korištenje. Nimalo mi nije isušivao kožu, odlično se ispirao, a bio mi je super i kao drugi korak dvostrukog čišćenja lica navečer, ali i za jutarnje umivanje. Baš mi je žao što su ga apsolutno bespotrebno išli mijenjati! 😭😭😭

Ziaja Ceramides Lipid Concentrate kremu za ruke dobila sam za Božić prošle godine, potrošila i onda samo nastavila kupovati. Mislim da mi je ovo već 4. tubica po redu! 😄 Riječ je o vrlo laganoj, gelastoj kremi za ruke koja diiivno hidratizira kožu. Ima neki ugodan, ali ne naročito intenzivan miris koji se ne zadržava na koži. Ne ostavlja nikakve tragove, dolazi u tubici od 100 ml, a cijena u DM-u joj je ispod 10 kuna! 🙌

Balea Aqua Augen Roll-On krema za okoloočno područje mi je bila ugodno iznenađenje. Trenutno koristim drugu tubicu, a prva mi je trajala mjesecima, iako sam je svakodnevno koristila. Ovo je vrlo lagana kremica, koja se brzo upije. Meni je super ispod korektora, a nanosim je gotovo svako jutro uz dnevnu kremu. Nikada me nije iziritirala. Ako nemate suviše suho okoloočno područje, odličan je izbor!


Maybelline Fit Me korektor mnogi godinama hvale i vole, a ja sam ga tek iz znatiželje isprobala ove godine. Promijenile su mi se preferencije u šminkanju i moram priznati da baš uživam u tom svježem izgledu i otprilike srednjoj pokrivnoj moći ovog korektora. Koristim ga i za minimalno šminkanje, ono lagano prekrivanje nedostataka uz malo BB kreme, ali i u kombinaciji s nešto jačim korektorima za malo ozbiljnije prekrivanje i full makeup. I zaista ga volim u svim kombinacijama! 😊

Missha Perfect Cover BB krema bila je također nenadano otkriće krajem 2020. godine. Najviše sam je trošila kada sam radila u restoranu i prije posla bi ju miješala s dnevnom ili SPF kremom, čisto za mrvicu prekrivanja i svježeg izgleda. Iako se preslikava i sjajnog je završetka, odlično se ponašala s maskom na licu i svim silnim znojem i parom, bez da mi prouzrokuje prištiće. Ovo mi je druga tubica i kako više ne radim, koristim je samo povremeno, ali je volim imati pri ruci! 💪

Estee Lauder Double Wear tekući puder u putnom izdanju od 15 ml pokazao je svoju snagu ljetos prilikom jedne svadbe na kojoj sam bila. Pomiješala sam jednu izdašnu kapljicu ovog pudera s drugim i šminka mi je bez greške trajala cijelo vrijeme! Svaki put kada ga koristim, jednostavno osjetim razliku. Vrlo malo se preslikava, visoke je pokrivne moći, ali je zato poprilično mat na licu. U posljednje vrijeme volim da mi lice ima malo dimenzije i sjaja na određenim područjima, pa ga najčešće miješam, ali zaista se isplati svake kune! Meni je za moje trenutne potrebe i posebne prilike sasvim dovoljna ova putna veličina. Jedino mi je u planu proširiti si spektar nijansi, tako da ga imam za sva razdoblja u godini! 😄


ColourPop Limoncello paleta sjenila bila je ljubav na prvi pogled, ali i svako drugo korištenje. Sjenila su zaista izvrsna, sve nijanse se odlično blendaju i kombiniraju. Sjajne nijanse ostavljaju vrhunski sjaj i boju na kapcima, bez da su previše masna i da mi se uvlače u pregib kapka. Spektar nijansi je baš onakav koji ja volim, uz dodatak pokoje boje. Dolazi i s velikim ogledalom. Ma divotica jedna! Putuje sa mnom gotovo uvijek! 🙌

Smashbox Cali Contour paleta za lice je također jedan od proizvoda koji uvijek prvi ulazi u moju kozmetičku torbicu kada putujem. Jedan period sam je toliko koristila, da sam samu sebe odvraćala na druge proizvode! 😂 Mislim i da se po ovom izgrebanom i prljavom pakiranju na fotkama može vidjeti koliko ovu paletu koristim. Bronzer i nijansu za konturiranje konstantno kombiniram i koristim, kao i rumenilo. Volim što mi je sve za lice dostupno u njoj, tako da nemam brige kada ju spremam, jer znam da sve nijanse odlično surađuju, lako se blendaju i predivno su pigmentirane, ali opet ne suviše da moram otresati kist svaki put.


Rimmel Lasting Finish olovke za usne su se sasvim slučajno pronašle kod mene. Nijansu Tiramisu imam negdje od proljeća i shvatila sam da skroz posežem za njom, iako nije unikatna u mojoj kolekciji. Nijansu Cappuccino sam tek nedavno kupila, ali mogu potvrditi da je jednako dobra. Ove olovke su vrlo mekane, lijepo klize na usnama, ne rune se, a opet s njima mogu biti precizna. Sada sam konačno iskopala šiljilo koje ih odlično zašilji, pa više nemam problem s ovakvim drvenim olovkama, koje sam inače izbjegavala upravo zbog lakšeg kidanja. Ove nijanse su mi baš dragi saveznici za sve nude kombinacije, koje budimo iskreni, najviše i nosim! 😊

Swatchevi Rimmel Lasting Finish olovki za usne

Postoji mogućnost da se nešto i zaboravila spomenuti ili ću tek otkriti s daljnjim korištenjem, ali vi ćete već biti upućeni u to! 😉 U svakom slučaju, sretna sam da me ova prethodna godina nije razočarala, barem što se kozmetike tiče! 😂 Koje odlične proizvode ste vi otkrili ove godine? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Missha BB krema mi je trenutno na popisu za kupovinu, imala sam je želju isprobati već jako dugo, a kako se moja trenutna BB kremica bliži kraju obavezno uzimam Misshinu. Baš lijepa grupica proizvoda! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! ❤️ Nećeš sigurno požaliti s Missha BB kremicom, ako voliš kremaste i svježe podloge! 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty