Elektronički poklon bon - kako ga naručiti i najbolje iskoristiti?

23. pro 2022.
Napomena - slike su simbolične

Pred-blagdansko vrijeme, iako predivno, morate priznati, obično bude i užasno stresno i hektično! Osim standardnih obveza, tu su i pripreme za blagdane, obiteljska druženja i posjete, kao i kupovina poklona. Ako ih tek sada idete kupovati, morate se naoružati strpljenjem, a uz to biti spremni da vjerojatno nećete moći pronaći sve što ste zamislili. Elektronički poklon bon najbolja je opcija kada više nemate ideje, vremena, ni volje za poklone. U nastavku pričamo više o tome kako naručiti Notino poklon bon i što vam preporučujem, ako ga slučajno dobijete od nekoga ovih blagdana! 😉



Proces narudžbe je vrlo jednostavan i na Notinu vam je stvarno svaki korak objašnjen. Odaberete sliku koju želite na poklon bonu, upišete personalizirani tekst, svoje podatke i iznos koji želite pokloniti. Možete birati između poklon bona od 100, 250, 500 i 750 kuna. Poklon bon se može iskoristiti jednokratno unutar 12 mjeseci. Ne plaćate dostavu, nema nikakvih kutija, ne čekate na poklon, nego ga odmah platite karticom, stiže vam kroz par minuta na na e-mail i odmah ga proslijedite osobi koju želite iznenaditi. 😊

Poklon bonovi su generalno super koncept, ali elektronski imaju još jednu dodatnu pogodnost - kupite ih odmah dok doma pijuckate kavu, a možete ih pokloniti nekome dragom u Hrvatskoj, dok ste vi na nekom drugom kontinentu, državi ili gradu! 💗 Moja obitelj i prijatelji su stvarno raštrkani svagdje i nismo uvijek u mogućnosti okupiti se za blagdane, rođendane i nama bitne datume. Zato je ovo super prilika za iznenaditi nekoga svoga, iako znate da nećete moći biti uz njih. 

Nadam da će ovaj koncept kod nas jače zaživjeti, jer je spas i za situacije kada više ne znate što nekome pokloniti! Ako se dogovarate što kupiti jedni drugima, onda je ovo također super stvar koju možete zatražiti od nekoga. 


Međutim, kada dobijete poklon bon i počnete istraživati nepregledni asortiman na Notinu, tek onda počinje zabava! 😁 Kroz godine suradnje, stvarno mogu reći da sam isprobala hrpu odličnih stvari s Notina. Dovoljno je da upišete "notino" u tražilicu na blogu i vidjet ćete i sami što sam testirala, što sam kupovala više puta i što volim. Kada sam razmišljala o konceptu ovog posta, stala sam ispred svoje kozmetike i ladice sa šminkom i pomislila što bi vam mogla instantno preporučiti. 

Gore na fotki možete vidjeti proizvode koje sam odabrala. Bio-Oil mi je primjerice dugogodišnja ljubav, imam ovu malu bočicu koju samo nadopunjujem. Volim ga uvijek imati u neseseru kad putujem, a ja ga koristim i na tijelu, ali i na licu. Ista situacija je i s Max Factor Brow Shaper olovkom za obrve, koju samo iznova kupujem. Precizna je, odlične formule, nije voskasta niti previše kremasta i ne puca lako! Estee Lauder Double Wear puder u mini izdanju također volim već duže vrijeme i imam 3 nijanse koje kombiniram ovisno o dobu godine. Uvjerljivo najbolji puder za jako prekrivanje, užasno dugotrajan i fantastičan za posebne prilike! Ovo mini pakiranje mi je odlično, jer za cijenu jedne full-size bočice imam 3 različite nijanse, a 45 ml proizvoda! 😉

Nisam mogla odoljeti, a da vam ne otkrijem i novije favorite odnosno proizvode koje sam ove godine otkrila i koje baš volim koristiti trenutno. Na prvom mjestu je Dr. Jart+ Cicapair Tiger Grass Color Correcting Treatment, koji sam nedavno ponovno naručila. Mini pakiranje je praktično za putovanja, a traje stvarno dugo, jer je potrebna mala količina. Odlično neutralizira crvenilo, djeluje na zacjeljivanje kože i uz to ne isušuje kožu. Maybelline Lifter Gloss mi je ozbiljna opsesija, jer predivno izgleda na usnama. Zadnja nijansa koju sam kupila je 003 Moon i ja vam tu ljepotu, sjaj, predivne sitno mljevene šljokice, opisat ne mogu! Također, na Notinu mu je cijena zaista najpovoljnija, kao i većini drogerijskih brendova. 

Na posljetku, moram priznati kako me Ariana Grande God Is a Woman parfem uspio iznenaditi, iako sam ga već testirala i pisala o njemu prije koji mjesec. Ovaj parfem je na meni doživio novi procvat kada je vani zaista jako zahladilo. Osjetim ga puno jače i češće na sebi, kada su temperature niže, što me stvarno ugodno iznenadilo. Pa eto preporuke za jedan jako lijep ženski svakodnevni miris, ako tražite nešto slično! 

Nadam se da sam vam ovim postom uspjela dati neke dobre ideje i potaknuti vas da isprobate nešto drugačije, ali i praktičnije! 😄 Nemojte se stresirati, neka vam prioritet budu vaši najbliži, a sve ostalo će doći i proći! Sretni blagdani, ekipa! 😘

*PR post. Neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!


With love, Ana

Objavi komentar

Shine Of Beauty