Favoriti 2022. godine

30. pro 2022.


Meni je 2022. bila baš šarolika godina i ispunjena mnogim aktivnostima. Imala sam priliku isprobati mnoge proizvode, i mislim da mi je ove godine nekako bilo najteže izdvojiti favorite. Kada sam počela popisivati proizvode, popis je bio stvarno predugačak, pa sam tu odlučila stati i dobro promisliti. Zato vam danas pišem o proizvodima koje sam kontinuirano koristila tijekom godine, koje bih ponovno bez razmišljanja kupila ili sam već ponovila kupovinu odnosno kupila dodatne nijanse. Ako vas zanima koji su to proizvodi i zašto su se meni izdvojili od ostatka kozmetike, onda svakako nastavite čitati! 😊



Nivea Reichhaltige Body Milk odnosno Rich Nourishing mlijeko za tijelo, kako se kod nas naziva, otkrila sam slučajno u Austriji. Imala sam malo pakiranje, koje sam brzo slistila i oduševilo me kako se lijepo i lako razmazuje, ne ostavlja tragove, a odlično hrani kožu, posebice tijekom tih hladnih mjeseci. Nema nikakvog posebnog mirisa, nije masno, ali ostavi na koži blagi podatni film koji ju štiti i čini užasno mekom. Nije me iritiralo ni kada sam imala problem s ekcemom na rukama, što je stvarno veliki plus. Odličan izbor za svakodnevno korištenje koji jednostavno radi posao! Ja sam se opskrbila najvećim pakiranjem od 400 ml, kada sam zadnji put bila u Austriji, jer je bilo na odličnom sniženju, koje se nažalost ne može usporediti s ovim iživljavanjem kod nas. 😠

Mivolis Panthenol mast bila je moja slamka spasa kad sam u očaju po DM-u u Austriji tražila efikasno rješenje za gore spomenuti ekcem. Na kraju se ispostavilo da je stres bio okidač, ali ova mast je bila onaj jedan proizvod koji je zapravo napravio razliku. Smirivala mi je ta područja i svrbež, te bogato hranila iritiranu, crvenu i suhu kožu. Nakon što se ekcem povukao, nastavila sam je koristiti na svakom djelu kože, kada mi je bila potrebna bogata njega. Nedavno sam kupila treće pakiranje ove masti, koja je bogatije teksture, ne poput primjerice vazelina, već kao bijela, gusta krema. Inače sadrži 7% pantenola, potiče zarastanje rana, nema boje ni mirisa i pogodna je čak i za najosjetljiviju kožu dojenčadi! Postala je obvezni dio moje male kućne ljekarne!

Balea MED pH 5,5 krema za ruke s alantoinom i uljem jojobe brzo mi se zavukla pod kožu, toliko da bi je trošila i samo nanovo kupovala. Ne znam više koje pakiranje po redu trošim, ali znam da je odlična opcija za suhu kožu ruku. Nije masna, ne ostavlja tragove, upije se kroz par minuta i nema onog kremastog filma na koži. Ima vrlo blag, ali ugodan miris, a pakiranje od 100 ml mi potraje dosta dugo. 



Olival Hidro tonik koristim od kraja prošle godine, a tijekom 2022. nisam nikada ostajala bez njega. I sad ga imam u zalihi! Odličan je dodatak svim mojim serumima, a koristim ga više puta dnevno. Stvarno osjetim razliku u izgledu i hidratiziranosti svoje kože otkako ga imam. Ima odličnu pumpicu koja super raspršuje proizvod do zadnje kapljice. Može se bez problema koristiti i nakon šminkanja, ako vam je koža suha ili ste pretjerali s praškastim proizvodima. Promijenili su nedavno izgled bočice, ali proizvod je ostao u potpunosti isti. 🙌

La Roche-Posay Effaclar Duo+ gel krema za lice za aknama sklonu kožu također je u rotaciji od prošle godine, ali sam se tijekom ove godine uvjerila koliko mi zapravo pomaže. Nanosila sam ju svako jutro prije posla na sezonama. U raznim uvjetima, od nošenja maske na licu preko 8 sati, znoja, vrućine, prašine, ljetnih uvjeta, promjene krajolika i još štošta toga, održavala je moju kožu stvarno čistom. Posljednjih mjeseci sam je malo zapostavila, jer sam uvela neke dodatne kiseline, pa ne želim pretjerivati, ali kad god mi lice poludi, posežem za njom. Kupila sam je već više puta i vjerujem da ćemo se još dugo družiti!

The Inkey List SPF 30 Mineral Daily Sunscreen krema za lice bila je ugodno iznenađenje koje sam otkrila ove godine. Jako lijepa mineralna krema sa zaštitnim faktorom, koju je potrebno dobro razmazati na koži. Ne ostavlja bijele tragove, ne uzrokuje kaos na licu i začepljivanje pora, ne masti mi dodatno kožu, čak štoviše, ni ne osjetim je na licu. Nosim je svaki dan, odlično funkcionira samostalno, ali i ispod šminke, a jedna je od cjenovno najpristupačnijih, kada je o mineralnim kremama riječ. Trošim već drugo ili treće pakiranje, a uskoro ću je ponovno naručiti, da budem osigurana do proljeća! 😊


CV Vitamin C Enzym Peeling Puder otkrila sam još prije i baš zavoljela. Onda ga jedno vrijeme nisam uopće mogla pronaći. Negdje u proljeće ove godine, ugledala sam ga i odmah kupila nekoliko vrećica. Čak i sada kad se nađem u Mulleru, uvijek uzmem barem još jednu vrećicu u zalihu! 😁 Nije najekonomičnija opcija, s obzirom na to da se enzimski piling drugih brendova može pronaći u velikim pakiranjima, ali meni ova njihova kombinacija s vitaminom C zaista radi razliku. Ostavi kožu nestvarno mekom i podatnom, a uz to joj vrati onaj zdravi lijepi sjaj. Koristim ga češće tijekom ljeta, kad obično smanjujem korištenje kiselina zbog osjetljivosti na sunce. Jedna vrećica bude mi dovoljna za nekih 4-5 korištenja. 

Schaebens Vitamin C sheet maska je stalni dio moje postave za posebne prilike. I nju isto imam u zalihama, jer mi je efekt na koži baš divan. Hidratacija uz taj zdravi sjaj kože, koja nekako oživi nakon korištenja, je sve što želim! Kada je koža dobro pripremljena, onda i sva šminka preko nje, puno ljepše sjedne. Koristim i testiram puno sheet maski, ali ova mi je od cijene do efekta na koži, definitivno među najboljima koje sam dosad isprobala!

Dr.Jart+ Cicapair Tiger Grass Color Correcting Treatment mi je jedan od omiljenih proizvoda koje sam otkrila ove godine! Ovo je savršeno za svaki dan, ako imate crvenilo na licu ili primjerice akne. Odlično neutralizira kožu i flekice, a mala količina je potrebna, jer se divno razmazuje. Ne isušuje mi kožu, čak i ostavlja neki satenski-zdravi finiš, ali zna se uhvatiti za suhe pečate ili primjerice nadraženu kožu oko nosa nakon prehlade. Na novom pakiranju koje sam nedavno uzela ne navode da sadrži SPF, a koliko sam pročitala na njihovom webu, navodno ima razlika ovisno o proizvodnji. Ne znam o čemu se konkretno radi, jesu li nakon lansiranja linije nešto mijenjali, ali voljela bi da ima i SPF, jer bi to onda stvarno bilo 2u1! 


Valentino Voce Viva parfem obilježio je veći dio ove godine. Jako ugodna toplo cvjetna kombinacija, nenametljiv, ali definitivno primjetan parfem koji odlično traje. Bočica mu je pun pogodak, ne samo zbog vizualnog izgleda, već i praktičnosti korištenja. Najbolje mi nekako odgovara u toplije vrijeme. Vežem za njega neke lijepe asocijacije, tako da sam sigurna da ćemo se družiti još puno! 😊

Rituals The Ritual of Mehr sparkling hair & body mist obilježio je moje ljeto 2022. godine. Imam osjećaj da sam se kupala u ovom mirisu slatkaste naranče, što stanje moje bočice i dokazuje! 😂 Nekako mi posljednjih godina tijekom ljetnih mjeseci više odgovaraju laganije stvari, pa mi je ovaj tip mirisa savršen. Ovaj body mist mi se pokazao čak dosta trajan na koži, a tako lijepo osvježavajuć i prozračan, kao da se igra oko mene. Ljeto mi zaiskri pred očima, čim ga osjetim. Mislim da je na dobrom putu da postane trajni ljetni favorit, jer baš uživam u korištenju! 


Inglot HD highlighter u nijansi 153 nalazi se još uvijek u ovom plastičnom refil pakiranju, jer nisam uspjela do nedavno pronaći njihovo odgovarajuće pakiranje s magnetom. Ono što je mene kupilo s ovim proizvodom je divno mljevena formula. Nema krupnih šljokica koje ističu teksturu kože, što znači da highlighter na koži izgleda prirodnije. To doduše ne znači da nije intenzivan, dovoljno je jednom tapnuti kistom da bi pokupili dovoljnu količinu za jedan lijep nanos i efekt na koži. Na mom tenu se divno stapa i presijava, jer je tople šampanjac nijanse (na kraju posta možete vidjeti swatch!). Koristim ga otkako sam ga dobila i ne namjeravam prestati! 

Rimmel Stay Matte puder u kamenu poklanjala sam drugima već više puta, i ove godine konačno odlučila i sama isprobati. Nije brašnast na koži, lijepo se nanosi kistom, ne trusi se, a stvarno mi pomaže u matiranju T-zone. Koža mi na tom dijelu bude duže matirana s njim. U ljetnim mjesecima mi je bitan završni korak u šminkanju, što dovoljno govori. Pakiranje mu može biti puno bolje, ali zasad me još služi! 

ELF Putty Bronzer je sa mnom prošao puno mjeseci korištenja. Tijekom proljeća i cijelog ljeta, dok god je bilo toplog vremena, nisam se odvajala od njega! Odlične formule, odlične srednje pigmentacije, teško je s njim pretjerati. Lako se nanosi kistom, brzo blenda, lijepo setira i traje cijeli dan bez problema. Izgleda baš lijepo na koži, nije u potpunosti mat, niti ostavlja sjajan finiš, više kao nešto između. Odlično se kombinira s drugim proizvodima, ali isto tako, odličan je i kao baza za praškasti bronzer, s kojim u kombinaciji stvarno traje fantastično! 


Maybelline Lifter Gloss sjajilo za usne kupila sam prvo u nijansi Topaz, a onda sam joj pridružila i nijansu Moon. Opsesivno sam ih koristila, toliko da je Topaz već pri kraju, koliko vidim. Divne su formule, nisu ljepljivi, a ove dvije nijanse imaju predivne šljokice, koje predobro izgledaju na usnama! Ugodni su i samostalno, ali ja ih najviše volim kombinirati s drugim proizvodima za usne. Ostavljaju efekt punih usana i divno se presijavaju. Ugodnog su mirisa i dolaze s velikim spužvastim aplikatorom. Jako mi se sviđa efekt koji ostavljaju na usnama i redovito ih koristim. 

Essence Cranberry Lip Oil najbolja mi je opcija za nanijeti u žurbi ili u pokretu. Ne moram biti previše oprezna ni precizna zbog prirode proizvoda. Reagira na pH vrijednost i ostavlja roskasti tint na usnama. Volim ovakve proizvode jer njeguju usne, pružaju im potrebnu hidrataciju, a u isto vrijeme izgledaju lijepo i imaju i dekorativnu svrhu. Odlično se nanosi, a lijepo traje i izgleda na usnama. Može se kombinirati i s drugim proizvodima na usnama, i u svim kombinacijama mi izgleda predivno. 

Swatchevi na ruci - Maybelline Lifter Gloss, Essence lip oil i Inglot highlighter



Mislim da sam skupila stvarno dobru ekipu ove godine! O većini ovih proizvoda sam već pisala, a detaljnije recenzije možete pronaći na linkovima. Jeste isprobali neki od spomenutih proizvoda? Koji su vaši favoriti godine? Pišite mi! 😉


With love, Ana

4 komentara

  1. Anonimno12/30/2022

    Nivea i Balea klasično dobre...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lifter Gloss je sjajilo godine! Stvarno je krasne formule, a i izbor nijansi je i više no dobar i svako malo ga proširuju. Inkey listov SPF me sad zaintrigirao morati ću ga istražiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem. Doduše, nisam znala da izbacuju nove nijanse? Morat ću škicnuti! :)

      Izbriši

Shine Of Beauty