BLOGMAS 2018: Bee Natural Coco Nilla balzam za usne

18. pro 2018.

Pozdrav ljepotice, početkom mjeseca naletjela sam na Bee Natural balzame za usne u DM-u i shvatila kako još nisam čula ništa o njima. Odlučila sam isprobati verziju Coco Nilla s kokosom i vanilijom. Ako vas zanima kako mi se ovaj balzam pokazao i vrijedi li vaše pozornosti, nastavite čitati! 😉



Dakle, ovaj balzam dolazi u tri verzije s različitim dodacima. Smješten je u kartonsku kutiju na kojoj se nalaze sve informacije o proizvodu. Balzam je proizveden u SAD-u, potrebno ga je potrošiti unutar 12 mjeseci, a tvrde i kako je 100% prirodan. Sadrži 4,2 grama i možete ga pronaći u DM-u po cijeni od svega 11,90 kn. Sam balzam smješten je u obično plastično pakiranje koje funkcionira po principu odvrtanja i ima mali poklopac na vrhu. Mehanizam funkcionira odlično i nisam imala problema ni s odvrtanjem niti zavrtanjem balzama unutar pakiranja. Na prvi pogled pakiranje djeluje jako jeftino. Međutim, ostala sam iznenađena kada sam shvatila da sve informacije koje sam vam upravo navela kao i sastojke, možete također pronaći na naljepnici samog balzama. Stoga smatram kako svi brendovi neovisno o cjenovnom rangu mogu učiniti isto (tebe gledam Trend It Up!). 


Mirisom, koji nije intenzivan, podsjeća me više na kokos nego na vaniliju, a ako slučajno poližete usne, osjetit ćete čisti balzam. Ima klasičnu teksturu koja je na usnama vrlo lagana. Nije masnjikav, nije ni vodenast, nego više recimo voskast. Kada ga primjerice nanosim prije spavanja i kada želim veću hidrataciju, moram ga nanijeti u više slojeva. Tijekom gotovo tri tjedna svakodnevnog korištenja, shvatila sam kako ovo nije jedan od onih izrazito hidratantnih balzama. Da, učinit će vaše usne mekima, nećete osjećati suhoću i zaštiti će ih od hladnoće, ali neće napraviti ništa revolucionarno niti ostaviti dugotrajan učinak. Odnosno, imam osjećaj ako ga ne koristim dan ili dva, da mi usne vrlo brzo postaju suhe i ispucale. 


Sadrži sastojke poput pčelinjeg voska, kokosovog ulja, ulja sjemenki ricinusa, ulja sjemenki suncokreta i ekstrakta lista aloa vere. Međutim, usprkos tome, ne smatram da ništa posebno učinkovito čini za moje usne po pitanju hidratacije. 


U svakom slučaju, ja ću ga koristiti kao dio jutarnje njege, odnosno za hidrataciju usana prije šminkanja. Međutim, od svih balzama u drogerijama koji ostavljaju znatno bolji učinak, ovaj balzam definitivno neće biti moj prvi izbor. Jeste li vi isprobali Bee Natural balzame za usne? Koji vam je najdraži balzam za usne? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Meni su odlični ljekarski balzami za usne,Uriage ili Avene.Ovaj nisam probala ali zašto ne,svaka zaštita je uvijek dobrodošla

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E do njih još nisam stigla! Ovi drogerijski me uvijek kupe na prvu! 😃

      Izbriši
  2. Anonimno12/18/2018

    I ja sam imala malo prevelika ocekivanja zbog "kvalitetnog" sastava, ali nije bas nesto..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači nisam jedina! Šteta, jer ima potencijala... 🙄

      Izbriši

Shine Of Beauty