BLOGMAS 2018: DIY Mickey Mouse kuglice za bor

17. pro 2018.

Pozdrav ljepotice, koliko puta ste promatrali sve one predivne božićne Primark haulove i poželjeli opremiti svoj dom raznoraznim dekoracijama? Kod mene je to vrlo često slučaj! 😃 Ako pratite njihov asortiman, onda znate da se kod njih mogu kupiti preslatke Mickey Mouse kuglice za bor. S obzirom na to da me Austrija neće vidjeti do proljeća, ja sam uz malo istraživanja po internetu shvatila kako da vrlo jednostavno sama napravim iste. Stoga, ako vas zanima kako sam sama izradila ove kuglice, nastavite čitati! 😉


Za izradu Mickey Mouse kuglica koristila sam dva seta kuglica srednje i male veličine iz Pepca. U božićnom haulu sam vam detaljnije pisala o njima, pa na linku možete provjeriti kako izgledaju i koliko su koštali. (LINK)


Prva stvar koju sam napravila jest skidanje plastičnih kapica s kuglica. 


Zatim sam uz pomoć vrućeg ljepila radila rupe na većoj kuglici. Kako bi vam koliko-toliko manje kuglice (odnosno uši) bile paralelne, rupice radite uz pomoć linije koja je obično vidljiva po sredini kuglice. Naime, zagrijano ljepilo uz malo pritiska otopit će plastiku i istiskivanjem vrućeg ljepila gurnuti istu tu plastiku unutar kuglice. Pri tome pripazite da nakon što probušite rupu kuglicu malo okrećete u krug, kako ljepilo i plastika koji propadnu u unutrašnjost ne bi otopili recimo donji dio kuglice. 


Kada sam probušila rupu, u nju sam uz malo ljepila na vrhu dodala malu kuglicu tako da sam središte na kojoj se prethodno nalazila kapica lagano gurnula u rupicu i ostavila da se zalijepi. 


Isti postupak ponovila sam i s druge strane, nakon čega sam na konačnu kuglicu vratila kapicu, koja se sada nalazi između Mickey Mouse ušiju. 😃 Jednu od kuglica dodatno sam ukrasila crvenom mašnicom koju sam zalijepila tik ispod kapice. 


I eto, tako možete u roku od svega 2-3 minute sami izraditi svoju Mickey Mouse kuglicu za bor, koja će zasigurno privući pažnju na vašem boru! Što kažete na ove kuglice? Volite li vi raditi ovakve mini DIY projekte? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty