BLOGMAS 2018: Božićni haul (Pepco, Kik, Offertissima...)

10. pro 2018.

Pozdrav ljepotice, prošlogodišnji post ovoga tipa dosegao je lijepu brojku čitanosti, što me potaknulo da vam i ove godine pokažem par sitnica koje sam kupila za blagdane. Da imam svoj stan ili kuću, vjerujte da bi ovaj post bio strašno dug. 😃 Međutim, kako još uvijek nemam gdje postaviti sve predivne dekoracije koje možemo kupiti u ovo doba godine, ne kupujem velike količine. Ako vas ipak zanima što sam ove godine kupila, nastavite čitati! 😊



Prve dvije stvari koje su nezaobilazne čine pozadine na ovim fotkama koje vidite. Riječ je o zlatnom papiru za zamatanje poklona iz Kika i predivnoj žarko crvenoj foliji za zamatanje poklona iz Offertissime. Zlatni papir je na dodir kvalitetan i nije pretanak, dimenzija je 2 m x 70 cm, a koštao je svega 4,90 kn. Na crvenu foliju sam naknadno naišla i oduševila se bojom koja izgleda gotovo baršunasto. Ona je puno manjih dimenzija, koje nažalost nisam zapisala, a čini mi se da bi s jednim ovim komadom mogli zamotati jedan veći poklon. Cijena folije bila je 3,90 kn, a možete istu ovakvu pronaći u predivnoj sjajno zlatnoj nijansi. Ovakvi manji komadi su super ako ne želite sve poklone zamotavati u isti papir, a da vam na kraju ne ostane velika količina neiskorištenog papira.


Nakon papira, trebala mi je vrpca ili ti ukrasna trakica za poklone. Moram priznati da ima predivnih komada u gotovo svim trgovinama koje imaju božićne asortimane s dekoracijama, ali mene je kupio ovaj set od 6 komada vrpci iz Kika. Sastoji se od 2 komada predivne kraljevsko plave nijanse, 2 komada rose gold nijanse i 2 komada klasične zlatne nijanse. Set je koštao 8 kuna, a super stvar je što ih možete koristiti i poslije blagdana. 

Zatim sam u Pepcu kupila set od 6 komada klasičnih crvenih kuglica za bor. S njima imam jednu malo drugačiju ideju, ali to ćete imati prilike vidjeti idući tjedan. 😉 Super stvar je što u setu dobijete 2 komada mat crvenih kuglica, 2 komada sjajnih i 2 komada koje izgledaju kao one ušećerene jabuke na štapiću! 😍 Inače, cijena seta bila je 6,90 kn.


U Pepcu sam kupila i set od 12 kuglica koje izgledaju jednako kao ove gore spomenute samo što su u mini izdanju. Prošle godine sam kupila takva dva slična seta, a cijena im je  bila 5,20 kn, kao i prošle godine. S obzirom na to da me stvarno oduševilo kako su mašnice lijepo i efektno izgledale na boru prošle godine, odlučila sam kupiti još jedan set u Pepcu. Ove su neke srednje veličine, dolaze u setu od 5 komada i koštale su također 5,20 kn. Prepune su šljokica za koje nisam primijetila da se razlijeću okolo. 


Zelena girlanda koju vidite je iz Offertissime, dosta je dugačka, a koštala je 7 kuna. Izgleda jednako kao svaki umjetni bor, a kupila sam je kako bi dodala puninu u središte našeg malog umjetnog bora doma. Ne sviđa mi se samo što ove trakice koje su imitacije iglica lako otpadaju. Bijela biserna girlanda na vrhu spomenute je iz Tedija, a u paketu su došle dvije trakice po cijeni od 8 kn. Prvotno sam je namijenila za adventski vijenac, ali se u konačnici nekako nije uklopila u koncept, tako da će na kraju ipak završiti na boru. Zlatnu metalnu kuglicu ste već vidjeli na adventskom vijencu, a na preostala 3 komada ću zavezati končiće i poslužit će kao kuglice. Inače, set od 4 komada kuglica kupljen je u Offertissimi po cijeni od 5 kuna.


Posljednje tri stvari su ponovno iz Pepca. Ove preslatke salvete su bile samo 3,50 kn i nisam mogla odoljeti, a da ih ne kupim! Ostale dvije stvarčice sam vam htjela pokazati kao ideje za neke poklončiće, posebice ako imate običaj stavljati poklone u one čarapice. Riječ je o malom rokovniku za 2019. godinu s ljamicama. Cijena im je, ako se ne varam, 8 kuna i dolaze u raznim preslatkim motivima! Ovaj mali slatki snjegović je zapravo gel za kupku za klince. Ispostavilo se da ove gluposti klinci stvarno vole, a mislim da za cijenu od 6,90 kn možete opskrbiti svakoga po jednim oblikom. 😊


I eto, dragi moji, to bi otprilike bilo sve od mog dekorativnog shoppinga. Još me čeka kupovina poklona, koje sam već gotovo sve osmislila, a onda u konačnici i zamatanje istih. Moram priznati da me niti jedan komad šminke ne veseli toliko kao kupovina i spremanje poklona za moje najbliže. Što ste vi kupili od dekoracija ili poklona? Pišite mi u komentarima! 😊


With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Moje 3 najdraže trgovine 😍 tamo ima svega i vrlo rado ih posjecujem 😍

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty