Avon True Nourishing ulje za usne - Shimmering Petal

1. ožu 2019.

Pozdrav ljepotice, krajem prošlog mjeseca listala sam Avonov katalog i naišla na novitet koji mi je privukao pažnju - ulje za usne. Uhvatila me neka manija za kupovanjem proizvoda za usne u posljednje vrijeme, pa sam tako i ovaj novitet poželjela isprobati. Koristim ga gotovo punih mjesec dana, iako sam već nakon prvog korištenja shvatila u kojem smjeru će ići moji dojmovi. Ako vas zanima više detalja i utisaka, nastavite čitati dalje. 😊


Naime, Avon True Nourishing ulje za usne dolazi u dvije varijante, odnosno nijanse. Jedna je lagano obojena bez šljokica, dok je verzija koju ja imam čisto ulje bez boje sa sitnim roskastim šljokicama. U mom slučaju, riječ je o nijansi Shimmering Petal. Ulje dolazi u maloj plastičnoj bočici sa smeđim poklopcem i zlatnim detaljima odnosno natpisom. Kada ga dobijete, smješteno je u kartonskoj kutijici sa svim dodatnim informacijama o proizvodu. Sadrži jojoba ulje u visokom postotku, te kokosovo ulje, vitamin E i ulje avokada u nešto manjem postotku. Nema alkohola, parabena, sulfata niti silikona u sastavu. Proizvedeno je u Poljskoj, sadrži 7 ml proizvoda i preporučeno je korištenje unutar 24 mjeseca od otvaranja. Ja sam ga kupila po cijeni od 29,90 kn. 


Ovo ulje dolazi za spužvastim plosnatim aplikatorom koji kupi dovoljnu količinu proizvoda za jedno nanošenje. Aplikator je precizan i malen, pa je vrlo lako nanositi proizvod s njim, čak i bez ogledala. Tekstura ovog proizvoda je IZRAZITO lagana. Kada ga nanosite, imate osjećaj da nešto mokro stavljate na usne. Nema ljepljivog osjećaja sjajila, a usne izgledaju ekstra sočno, gotovo mokro. Na suncu taj efekt još više dođe do izražaja, a posebice sjaj sitnih šljokica čiju prisutnost ne osjećate na usnama. Slike jednostavno ne mogu dočarati efekt ovog proizvoda. Ne razlijeva se u linije izvan usana. Sadrži nekakav slatkasti miris koji nije naročito intenzivan i ne zadržava se na usnama. 


Trajnost ovog proizvoda je ista kao i kod recimo sjajila za usne. Preslikava se na sve što će vaše usne dodirnuti. Nosila sam ga i samostalno i u kombinaciji s ruževima i olovkama za usne, s kojima se predivno stopi. O hidrataciji samog ulja ne mogu sa sigurnošću ništa reći, jer svakodnevno koristim proizvode koji moje usne održavaju mekima i hidratantnima. Međutim, prilikom korištenja ovog mališana nisam primijetila niti jednu negativnu nuspojavu. Štoviše, ovo je spas za sve one koji imaju izrazito suhe i ispucale usne, jer će lijepo zagladiti površinu usana i dodati im malo sjaja. 

Lijevo: swatch na ruci, desno: swatch na usnama preko Eveline Max Intense Colour olovke za usne u nijansi 17 Warm Nude

Sve u svemu, ja sam ovim proizvodom oduševljena! Predivni efekt ostavlja, može se kombinirati s bilo kojim drugim ruževima, a mogu ga nanijeti u hodu bez puno brige. Jako često posežem za njim u svakodnevnim prilikama i sada želim i drugu nijansu ovog ulja. Jeste li vi isprobali ovaj novitet? Koristite li ulja za usne? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty