Fenty Beauty Bomb Baby Mini Lip & Face Set

9. ožu 2019.


Pozdrav ljepotice, danas vam donosim recenziju dvaju proizvoda Fenty Beauty brenda koji se neprestano provlače društvenim mrežama već dugo vremena. Naime, riječ je o Bomb Baby setu koji sadrži travel size verzije njihovog Killawatt Freestyle highlightera u nijansi Hu$tla Baby i Gloss Bomb Universal Lip Luminizer sjajila za usne u nijansi Fenty Glow. Ako vas zanima više informacija o ovom setu i vrijedi li ga kupovati, nastavite čitati! 😉



Naime, ovaj set dolazi u kartonskoj kutijici, a sami proizvodi smješteni su unutar plišanog rozog pakiranja, kojeg mi je bilo baš žao baciti. 😃 Nevezano za estetiku, pakiranje je i funkcionalno jer se oba proizvoda nalaze čvrsto unutar pakiranja, pa su sigurna za transport, pogotovo ako naručujete set putem interneta. Ja sam svoj kupila u Sephori u Novom Sadu po cijeni od 2370 RSD, što je otprilike oko 148 kn. Inače, nijedan Fenty Beauty proizvod nije testiran na životinjama.


Killawatt Freestyle highlightera (Hu$tla Baby) dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju u obliku osmerokuta koje je na prednjem dijelu prekriveno sitnim rozim i plavim šljokicama, koje su vidljive na izravnoj svjetlosti. Unutar pakiranja nalazi se malo ogledalce i okrugli pan highlightera s ukupno 2,2 grama proizvoda. Na pakiranju je navedeno da ga je potrebno koristiti unutar 9 mjeseci, u čiju ispravnost iskreno sumnjam, jer je trajnost praškastih proizvoda obično znatno duža. Highlighter je proizveden u Kanadi, a u full size pakiranju dolazi u kombinaciji s nijansom Mean Money od kojih svaka nijansa sadrži 3,5 grama po cijeni od 34$.


Na samom highlighteru utisnut je Fenty Beauty logo. Nijansa Hu$tla Baby je klasična zlatna s primjesom rozih tonova. Na mom licu nekako najviše prevladava taj topli zlatni ton. Na dodir je jako mekan i poprilično pigmentiran. Prilikom korištenja s lepezastim kistićem se trusi, ali ne u prekomjernim količinama. Također, preporučujem da kistom prvo kupite manju količinu proizvoda, čisto iz razloga da vam bude lakše rasporediti ga na licu. Čak i ako u prvom nanosu stavite veću količinu na lice, highlighter se vrlo lijepo blenda u par poteza kistom. 


Lijepo izgleda na licu, ali moram priznati da nije onako "kremast" na licu kao moj voljeni Becca Moonstone highlighter, u kojemu doslovno nema ni traga šljokicama ili krupnom shimmeru. Hu$tla Baby je jako blizu Beccinoj formuli, ali ipak sadrži pokoju sitnu šljokicu u sebi. Samim time, čini mi se i da mi mrvicu više naglašava teksturu kože nego Becca highlighter. Zato je ipak i nešto intenzivniji na licu. U kombinaciji s Catrice Dewy Glow fiksatorom (u rozoj bočici), ovaj highlighter se predivno stopi s kožom i daje taj predivni "kremasti" glow. 😄 Na koži mi traje po cijeli dan uz minimalno gubljenje intenziteta, što opet ovisi i o tome koliko sam rukama dirala lice i sl. Uglavnom, koristim ga neprestano i jako mi se sviđa. Nije neophodan i vjerojatno ga ne bi kupila u full size verziji da nije bio u ovom setu. Zato mi je drago što sam ga ovom prilikom mogla isprobati. 😊

Bomb Baby set na licu i usnama, na umjetnom svjetlu

Gloss Bomb Universal Lip Luminizer (Fenty Glow) dolazi u plastičnom pakiranju u obliku peterokuta s velikim spužvastim aplikatorom. Na poklopcu ovog sjajila nalazi se također logo brenda. Dolazi u količini od 5,5 ml, proizveden je u SAD-u, a preporučuje se korištenje u roku od 12 mjeseci. Full size verzija ovog sjajila sadrži 9 ml po cijeni od 18$.


Prilikom otvaranja sjajila odnosno izvlačenja aplikatora, valja biti oprezan, jer je spužvasti aplikator poprilično velik i kupi dosta proizvoda koji se na vrhu onako razvlači. Znači, ako ga izvučete u brzini, vrlo lako možete završiti s kapljicom sjajila na odjeći. Bez obzira na spomenuto, ovo nije jedno od onih gustih, ljepljivih sjajila. Aplikator je velik, ali se s njime može jako lijepo i precizno nanijeti sjajilo. Na usnama je jako ugodno i kremasto. Sadrži intenzivan slatkasti miris (a i okus 😃).


Sama nijansa Fenty Glow je divna nude nijansa smećkasto-roskastog tona s milijun malih čestica shimmera, koje apsolutno ne osjećate na usnama. Odličan je izbor za svakodnevno korištenje jer daje usnama boju i definiciju, a uz to i dosta sjaja. Na usnama traje kao i svako drugo sjajilo, vrlo kratko. Nisam primijetila da se tijekom nošenja stvara ona ružna bijela crta na unutrašnjosti usana. Nosila sam ga samostalno i u kombinaciji s olovkama za usne i klasičnim kremastim ruževima, i u svim kombinacijama mi se sviđa. Uopće se ne razlijeva u linije oko usana, a neće ni narušiti formulu proizvoda kojeg prethodno nanesete. 

Lijevo: na umjetnom svjetlu, desno: na prirodnom svjetlu
U svakom slučaju, oba proizvoda zaista volim koristiti i mislim da su odličan duo za sve one koji vole sjaj, kako na licu, tako i na usnama. Jesu li revolucionarni? Ne. Rade li ono što obećavaju? Apsolutno! Ako želite isprobati nešto od Fenty Beauty brenda, onda vam zaista mogu preporučiti ovaj set. Jeste li vi isprobali neki od navedenih proizvoda? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Ovaj set mi se baš sviđa i svakako bi ga voljela isprobati, pogotovo sjajilo pošto trenutno nemam NITI JEDNO u kolekciji. :) Sva koja sam imala su mi bila preljepljiva i nepraktična pa sam ih se riješila. Postoji li samo ovaj set ili ima i drugih kombinacija sjajila i highlightera u drugim nijansama ako si vidjela?
    Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda bi ti ovaj set odlično pasao! Sjajilo je super za svakodnevne kombinacije i uopće nije ljepljivo! Koliko ja znam, trenutno postoji samo ovaj set s ovim nijansama, druge nisam vidjela. 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty