ELF Beautifully Bare liquid highlighter - Illuminating

27. ožu 2019.

Pozdrav ljepotice, preferirate li vi s toplijim vremenom laganiju šminku na licu? Ako ste jedan od takvih tipova, onda vjerujem da će vam moji dojmovi o Elf Beautifully Bare tekućem highlighteru dobro poslužiti. 😊 Ako vas zanima više detalja, nastavite čitati! 


Beautifully Bare highlighter u nijansi Illuminating (iako koliko znam druge nijanse ni ne postoje), dolazi u kartonskom pakiranju sa svim potrebnim informacijama. Naime, na samoj tubici jedino možete pronaći naziv proizvoda. Uski otvor tubice omogućuje preciznije doziranje, jer vam je za svako korištenje potrebna zaista mala količina proizvoda. Sadrži 15 grama, preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci, a proizvod nije testiran na životinjama. Ja sam ga naručila s Beauty Joint web-shopa, jer su cijene kod nas u Bipi dvostruko veće. Platila sam ga 4$, što je oko 26 kn, a paket mi je stigao za nekih 2 tjedna. 


Nijansa ovog highlightera je prava šampanjac nijansa, koja se pomalo presijava na zlatno, ali kada ga izblendate na koži, ne ostavlja nikakav pigment, nego više jedan predivni zdravi sjaj. Formuliran je na bazi ulja, pa ga valja prije svakog korištenja malo protresti. Jako je pigmentiran i potrebna vam je doslovno jedna kapljica za lijepi prirodni sjaj. Vrlo lako se nadograđuje, pa intenzitet možete pojačati s dodatnim slojevima. Ja ga volim nanositi prstima ili spužvicom, ali isključivo na čistu kožu u nekim prirodnim lookovima ili izravno na tekući puder, jer zbog svoje formule ne funkcionira s puderom u prahu, odnosno setiranom podlogom. Napravila sam tu grešku jednom i nikad više! 😃


Ako ga ne setirate nekim praškastim highlighterom, preslikavat će se s lica. Ja ga najviše nosim kao podlogu praškastim highlighterima, jer mislim da pridonosi i intenzitetu, ali i efektu na koži u načinu na koji se svi proizvodi lijepo stope i povežu. U toj kombinaciji, svaki highlighter mi je postojan kroz cijeli dan. Također, nijansa ovog highlightera je baš specifična, jer funkcionira i s roskastim, ali i sa zlatnim nijansama drugih highlightera.

Lijevo - na prirodnom svjetlu, desno - na umjetnom svjetlu
Sve u svemu, ja sam jako zadovoljna ovom kupovinom, jer je ovo tip proizvoda kojeg mogu koristiti i za prirodnije, ali i za jače lookove. Mislim da će ovo ljeto biti jedan od mojih bliskih suradnika, što se dekorativne kozmetike tiče. 😄 Cilj mi je pronaći jednu laganu rutinu šminkanja za svakodnevne prilike tijekom ljeta. Ako imate kakve prijedloge, svakako mi ih pišite u komentarima. Jeste li vi isprobali ovaj proizvod? 

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty