Hada Labo i MBeauty sheet maske - prvi dojmovi

3. tra 2019.

Pozdrav ljepotice, konačno vam tipkam prve dojmove o tri sheet maske koje sam donijela još početkom veljače iz Novog Sada. 🙈 Ako vas zanima hoću li idućom prilikom ponovno kupiti neku od triju maski sa slike, nastavite čitati! 😉


Prije nego vam prenesem svoje dojmove o svakoj maski zasebno, htjela bi samo napomenuti par stvari. Prije svega, sve 3 maske sam kupila u DM Srbija prodavaonici. MBeauty brend nije dostupan kod nas, ali njihove maske možete pronaći i u Bosni i Hercegovini u DM-ovim prodavaonicama. Što se tiče Hada Labo proizvoda, znam da su početkom prošlog mjeseca stigli u naše DM prodavaonice, ali s obzirom na to da trenutno nisam u Hrvatskoj, ne znam je li navedena maska dostupna. Ako netko od vas zna, molim da napiše u komentarima! 😊

Cijena maske: 299 RSD (cca 18,75 kn)

Dakle, prva maska koju sam isprobala je Hada Labo Anti-Aging maska za lice u maramici s hijaluronskom kiselinom, retinolom i kolagenom. Ova maska ne sadrži parfem, a obećava poboljšanje hidratacije, osvježavanje kože te poboljšavanje elastičnosti i čvrstoće kože. P
ogodna je za sve tipove kože, proizvedena je u Japanu i sadrži nekakav blagi miris. Ja sam napravila jedan nepromišljen potez, pa sam ovu masku stavila odmah nakon intenzivnog pilinga lica, tako da me maska u početku jako peckala. Iako nakon skidanja nisam primijetila nikakvo neuobičajeno crvenilo niti iritacije kože. Maska je jako natopljena serumom, a sama maramica je prevelika za moje lice. Tijekom upijanja seruma, koža je blago ljepljiva na dodir. Konačni rezultat je dobro nahranjena, nestvarno mekana i na dodir glatka koža. Doslovno kao bebina guza! 😄 Mislim da je to djelomično zasluga i peeling zrnaca koje sam prethodno koristila (i o kojima sam vam već pričala na blogu), ali sve u svemu, kupila bi ovu masku ponovno. 😊

Cijena maske: 225 RSD (cca 14,11 kn)
Maska koju sam se bojala isprobati zbog katastrofalno suhog stanja kože je MBeauty Charcoal bubble maska za lice u maramici. I odmah ću vam reći, moj strah je bio neopravdan! 😊 Naime, ova maska obećava čišćenje pora, posvjetljavanje kože, uklanjanje toksina i izumrlih ćelija kože, a navodi i da daje gladak i svijetao izgled koži. Ova maska dolazi iz Koreje, a sadrži ugodan nenapadan miris. Prije otvaranja vrećice potrebno ju je kratko protrljati. Sama maramica je crne je boje, mrvicu je velika za moje lice, ali lijepo prianja na kožu. Nakon otprilike dvije minute od stavljanja maske, počinje se osjetiti lagano „škakljanje“ po licu zbog stvaranja mjehurića na površini maske. Uzmite u obzir da mjehurići nisu vidljivi u tolikom intenzitetu kao na slici na vrećici. Čisto da imate jasna očekivanja. 😃 Nije me peckala tijekom nošenja i nije izazvala nikakve negativne reakcije na koži. Nakon umivanja, lice je bilo mekano na dodir i baš nekako čisto, ali ne isušeno čisto, ako me razumijete. U svakom slučaju, jedna solidna maska za lice, nije me nešto oduševila, ali me nije ni razočarala. Možda bi bila prikladnija za korištenje tijekom ljeta, jer mi se čini da bi tada bila odlično osvježenje za kožu. 
Cijena maske: 185 RSD (cca 11,60 kn)
U konačnici, isprobala sam i MBeauty Moisturizing Serum masku za lice u maramici. Ona obećava hidrataciju, tretiranje suhe i umorne kože te čini kožu vlažnom i osvježenom. I ova maska dolazi iz Koreje i ne sadrži nikakav specifičan miris. Maramica je velika za moje lice, ali je solidno natopljena serumom. Tijekom nošenja, osjetila sam blago peckanje na jednom otvorenom prištiću, ali to je sasvim normalna pojava. Ova maska sadrži hijaluronsku kiselinu i pantenol visoko u sastavu, što je definitivno jedan veliki plus. Serum kojim je natopljena je nešto gušće teksture, odnosno nije vodenast, kao što je to obično slučaj s ovakvim maskama. Nakon skidanja maske s lica, jako puno seruma ostane na koži, pa ga se može dosta rasprostraniti. Tijekom upijanja seruma, koža je ljepljiva na dodir, a konačni rezultat je nahranjena i blistava koža. Ovu masku bi također voljela ponovno kupiti, kad budem u prilici. 

Sve u svemu, ova runda maski za lice me nije razočarala i drago mi je što sam ugrabila ove primjerke. Nadam se da ćemo i mi u budućnosti moći kupovati ove maske u našim DM prodavaonicama, jer je zaista riječ o brendovima koji su itekako voljeni u balkanskoj blogosferi, a imaju štošta zanimljivo za ponuditi. 😊 Jeste li vi možda isprobali koju od ovih maski? Pišite mi u komentarima! 

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Anonimno5/15/2019

    Hada labo je u dm i cijena maskica je oko 25 kn...meni predobre, ali za jednokratni proizvod bi trebale biti jeftinjije.

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty