The Body Shop Mini Mango set

22. ožu 2019.

Pozdrav ljepotice, tko sve jedva čeka toplije vrijeme i ljeto? 🙋 Danas vam predstavljam jedan set proizvoda koji će vas mirisom automatski prebaciti u neke vruće ljetne dane. Riječ je o The Body Shop Mango setu koji sadrži mini verzije njihovog Mango gela za tuširanje i maslaca za tijelo. Ako vas zanima hoću li nastaviti kupovati full size verzije ovog dua, nastavite čitati! 😉




The Body Shop je britanski brend osnovan 70-ih godina prošlog stoljeća, vrlo poznat po borbi za zabranu testiranja na životinjama. Svi njihovi proizvodi su vegetarijanski, koriste sirove sastojke i jako su društveno angažirani. Kada uđete u njihove trgovine, moći ćete iskusiti razne mirisne poslastice. Nažalost, u Hrvatskoj nemaju službenih trgovina, a dio njihovog asortimana možete pronaći u Travel Free dućanima, obično blizu graničnih prijelaza. U njihovoj trgovini u Klagenfurtu ostala sam ugodno iznenađena ljubaznošću i edukacijom prodavačice koja ne samo da je cijelo vrijeme komunicirala sa mnom na engleskom, nego me je prvo upitala želim li da mi da tester nekog proizvoda, kojeg mi je potom sama izvadila i upakirala te mi ponudila da izradim njihovu karticu putem koje skupljate bodove i dobivate popuste. Jasno vam je koliko sam bila zadovoljna njezinom gestom kad već planiram iduću kupovinu. 😄


Set o kojem danas pričamo dolazi u maloj kartonskoj kutiji koja sadrži gel za tuširanje od 60 ml i maslac za tijelo u količini od 50 ml. Mislim da gotovo sve njihove varijante odnosno mirise ovih proizvoda možete naći u ovakvim malim setovima. Cijena seta bila je 9€, što je oko 66 kn. 


Gel za tuširanje s mirisom manga, vrlo je tekuće teksture i žućkasto-narančastog tona. Kada ga izlijete u ruku, imate osjećaj kao da ste ugrabili vodu. Ima jako ugodan miris manga koji nije preintenzivan, ali se opet osjeti tijekom tuširanja. Pjeni se u manjim količinama. Ne ostavlja nikakav film na koži nakon ispiranja, a miris na koži bude primjetan u vrlo malom intenzitetu. S obzirom na to da imam normalnu kožu tijela, nisam primijetila da me ovaj gel isušivao, ali mi nije naročito ni hidrirao kožu. Dakle, riječ je o sasvim običnom gelu za tuširanje. 


Gel je proizveden u Ujedinjenom Kraljevstvu, a preporučuje se korištenje u roku 12 mjeseci od otvaranja. Količinu koju dobijete ćete potrošiti u nekih 10-ak puta, ovisno o tome koliko količinski proizvoda inače koristite. Za putne varijante, kao i za čisto isprobavanje, mislim da je to sasvim okej. Inače, ovaj gel možete kupiti i zasebno u količinama od 250 ml (po cijeni od 8€) i 60 ml kao gore spomenuti primjerak (po cijeni od 3€). Ja mislim da ga neću više kupovati, jer ne vidim po čemu je posebniji (osim po predivnom mirisu!) od drugih znatno jeftinijih gelova za tuširanje. 


Maslac za tijelo s mirisom manga je vrlo kremast proizvod koji se predivno razmazuje na koži. Ne ostavlja masni trag, iako kada prstima prođete po koži, osjećate da ste nešto nanijeli. Kao da sadrži nekakvu barijeru, odnosno kao da se ne upije do kraja, ali ne u negativnom smislu. U svakom slučaju, riječ je o proizvodu koji jako lijepo hidratizira, a kada ga namažete, osjetit ćete slatkasti miris manga neko duže vrijeme. Ja bi ga namazala na kožu i odmah potom bi mogla nanijeti odjeću, što je odlična stvar, ako inače kao i ja nemate živaca čekati da se nešto upije. 

Ovaj maslac proizveden je u Njemačkoj, veganski je proizvod, a preporučuje se korištenje u roku 12 mjeseci. Količina koju dobijete je jako mala, pogotovo ako ga želite nanositi na cijelo tijelo. Mislim da bi ga mogli rastegnuti na možda 7 korištenja, opet ovisno o količini kojoj koristite. Ovaj maslac dolazi u količini od 200 ml (po cijeni od 19€) i 50 ml (po cijeni od 7€), koju ja imam. Voljela bi ga ponovno kupiti i vjerojatno hoću, posebice za toplije vrijeme, jer je lagan na koži, a opet hidrira. Ipak, smatram da za suhokošce ima i bogatijih (i jeftinijih) izbora, kao što je primjerice Avonov maslac za tijelo s kakaaom. 


Sve u svemu, nisam se pokajala s ovom kupovinom, jer sam ove proizvode htjela već duže vrijeme isprobati. Mislim da je ovaj set sasvim okej, ako se želite počastiti s nečim iz The Body Shopa. Ako pak moram izabrati jedan od ova dva proizvoda, radije bi izabrala maslac za tijelo. Mislim da s njim ne možete pogriješiti, osim ako imate baš suhu kožu tijela. Jeste li vi isprobali nešto od ovog brenda? Imate li možda kakvu preporuku? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty