Natasha Denona - Mini Sunset eyeshadow palette

17. ožu 2019.

Pozdrav ljepotice, danas vam konačno tipkam recenziju odnosno dojmove o Natasha Denona Mini Sunset paleti sjenila. Svaki put kada pišem o nekom skupljem proizvodu poput ovog imam potrebu istaknuti apsolutno svaki detalj, jer želim vama dati potpunu sliku i obrazložiti vrijede li ovakvi komadi vašeg i mog novca. S ovom paletom trebalo mi je nešto više vremena da skupim konkretne dojmove i oformim mišljenje, a zašto je tome tako, pročitajte u nastavku! 😉


Dakle, ova mini paleta dolazi u kartonskoj kutiji koja sadrži sve informacije nalijepljene i na samoj paleti. Sastoji se od 5 nijansi sjenila, od kojih su 3 sjajnog (shimmer) finiša, a 2 mat. Paleta je izrađena od plastike, a poklopac iste nema onaj mehanizam koji kada zatvorite čujete klik i sigurni ste da se paleta neće sama od sebe otvoriti. Dakle, pakiranje me nije naročito oduševilo. Sjenila ne sadrže parabene i nisu testirana na životinjama. Unutar ove palete dobit ćete 5 x 0.8 grama proizvoda, što je ukupno 4 grama sjenila. Paleta je proizvedena u Italiji, a ja sam je kupila u Sephori u Srbiji po cijeni od 3200 RSD, što je otprilike 200 kn. Preporučuje se korištenje unutar 24 mjeseca, ali s obzirom na to da je riječ o praškastim proizvodima, mislim da bi se mogla i duže od navedenog koristiti. 


Sva sjenila su mekana na dodir i vrhunski pigmentirana. Nijanse sjajnog finiša (Apollo, Sun Beam i Halo) se zaista predivno sjaje. Prilikom nanošenja sjenila se malo truse, ali ta pojava nije alarmantna i ja osobno nemam problem s tim. Mat sjenila se jako lijepo i lako blendaju u nekoliko poteza. S obzirom na to da su po formuli mekanija, preferiram ih koristiti s recimo Zoeva 221 kistom za blendanje, koji je kombinacija prirodne i sintetičke dlake, za razliku od čisto sintetičkih kistova. S nanošenjem nijansi sjajnog finiša nisam naročito oduševljena, kao što sam bila prilikom swatchanja. Naime, shvatila sam da se najbolje hvataju i taj njihov sjaj najviše dođe do izražaja kada ih nanosim isključivo na jako ljepljivu podlogu, kao što je recimo Makeup Factory Fixing gel za pigmente i glitter. Najbolje ih je nanositi prstima, jer tako ostavljaju najbolji efekt. U svakom slučaju, za te novce nisam očekivala da ću morati biti oprezna i raditi kombinacije da iz sjenila izvučem njihov maksimum. 


Što se tiče trajnosti, na mojim kapcima s bazom za sjenila traju bez ikakvih promjena kroz dan. Sviđa mi se koncept ove paletice, jer imate gotovo sve nijanse koje vam trebaju za jedan kompletan look. Uz to, sjajne nijanse se predivno nadopunjuju jer sve imaju toplu notu u sebi. Nijanse Sun Beam i Halo sadrže i sitne tragove zlatnih šljokica. Međutim, nijansa za kojom ja najviše posežem iz cijele palete je Guava, jer je riječ o predivnoj tranzicijskoj nijansi.


Sve u svemu, od ovako navikane formule sjenila očekivala sam puno više! Barem od nijansi sjajnog finiša. Nemojte me krivo shvatiti, ja ovu paleticu koristim često i sviđa mi se, ali formulu ovih sjenila ne smatram naročito boljom ili famoznijom od drugih formula. Neke blogerice tvrde kako kvaliteta ovih mini paleta nije ista kao u njezinim velikim paletama, koje usput rečeno koštaju oko 200€ na europskim web-shopovima. Nisam isprobala te velike palete, a da budem iskrena, sad ni nemam želju baciti 200€ na nešto što je možda iste kvalitete kao 3x jeftinija high end sjenila. Mini Sunset paleta je sasvim solidna paleta koja me nije oborila s nogu kao što sam očekivala. Jeste li vi isprobali Natasha Denona proizvode? Koju paletu sjenila bi iduću trebala isprobati? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Broj komentara: 7

  1. Jooj, ja nisam ni cula za taj brend 🙈🙉🙊
    Ali ova paletica je slatka. Ima lijepe nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno? Američke blogerice ga baš puno spominju. Riječ je o vizažistici hrvatskog porijekla (ovo sam i sama tek saznala 😄) koja je svoje ime pretvorila u brend. 😊

      Izbriši
  2. Hmm...osobno bi bila puno kritičnija kada mi se samo trusi paleta a kamoli još da se neće baš "hvatati"... Paleta jest lijepa ali po ovome popriličan fail s obzirom na cijenovni rang..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve je stvar afiniteta. Ja ne zamjeram trušenje, ako je u nekim minimalnim količinama. S 99% sjenila koje imam prilikom korištenja djelić pigmenta odleti, što je sasvim normalno. Ali, s obzirom na to da me ostale karakteristike nisu naročito oduševile, ova paleta definitivno nije vrijedna tih novaca!

      Izbriši
  3. Boje su mi super i na swatchu mi to sve uopće i ne izgleda toliko loše. Aliiii, ako stvarno moraš izvoditi čudesa da dobiješ maksimum od palete, onda bih radije dala te novce za neku kvalitetniju paletu s više sjenila. Inače, recenzija je super, volim kratko i jasno bez uljepšavanja ako proizvod nije dobar! ❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, trudim se što vjernije prenijeti moje iskreno mišljenje! 😘 U tome i je stvar, nekoliko puta sam se već zaletila u kupovinu zbog predivnih swatcheva. Ako sam već ja trošila novce, ne moraju drugi. 😊

      Izbriši
  4. Natasha Denona palete su nešto preidvno, ova je jako lijepa sviđa mi se kombinacija nijansi :)

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty