Aura Glorious Cheeks blush - 213 Dollface

5. tra 2019.

Pozdrav ljepotice, mogli ste dosad primijetiti i kroz recenzije, ali i New in postove da nisam neki ovisnik o rumenilima. Koristim ih, ali ih rijetko kupujem. Međutim, shvatila sam  da imam nekoliko primjeraka koji su nijansama vrlo slični jedni drugima. Zato sam odlučila isprobati Aura Glorious Cheeks rumenilo u nijansi 213 Dollface. Ako vas zanima koje sam dojmove stekla tijekom korištenja, nastavite čitati dalje! 😊




Dakle, ovo rumenilo dolazi u klasičnom plastičnom pakiranju s naljepnicom preko poklopca, što znači da možete biti sigurni da ćete dobiti u potpunosti novi proizvod. Sadrži 5 grama proizvoda, kroz kojih ćete teško proći, a rok trajanja mog pakiranja je 11. mjesec tekuće godine, što mi se baš i ne sviđa. Iako, na pakiranju možete vidjeti da navode i 36 mjeseci. Što je od toga točno, saznat ćemo krajem godine. 😏 Ovo rumenilo dolazi iz susjedne nam Srbije, kao i cijeli brend, a kod nas ga možete kupiti u Bipi po cijeni od 34,90 kn.


Nijansa Dollface je svjetlo ružičasta nijansa koja sadrži sitni srebrni shimmer. Taj shimmer nije jako izražen na licu, niti mi se čini da mi znatno proširuje pore, već daje blagu luminoznost rumenilu. Jako se lijepo nanosi, dobro je pigmentiran i osobno kist umočim u proizvod maksimalno dva puta. Sve više od toga je previše. Vrlo lako i lijepo se blenda u nekoliko poteza kistom. Prilikom korištenja nisam zamijetila gotovo nikakvo trušenje. Sama nijansa se u pakiranju možda čini previše baby roza, ali na mom licu ona zaista izgleda lijepo i prirodno i doda licu lijepu boju, koja se savršeno stopi s ostatkom proizvoda na licu. Što se trajnosti tiče, jako sam zadovoljna ovim rumenilom. Jako malo blijedi na mom licu i nakon 6-7 sati nošenja izgleda jako slično kao i kada ga nanesem. U usporedbi sa svim drugim rumenilima koje inače koristim, ovo se zaista ističe po pitanju trajnosti. Ne znam ima li to veze s ovom nijansom ili jednostavno ova formula dobro funkcionira s mojom rutinom šminkanja. 


U svakom slučaju, moram priznati da sam ugodno iznenađena performansama ovog rumenila. Drago mi je što sam se odlučila isprobati ga i što vama mogu preporučiti proizvod koji ne košta puno, a dolazi iz našeg podneblja. Jeste li isprobali Aurina rumenila? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

4 komentara

  1. Divna nijansa, Aurina rumenila su mi definitivno među boljim drogerijskim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam dva Aurina rumenila u nijansama 212 Cotton Candy i 227 Sugarbabe. Jako sam zadovoljna s njima, dobro su pigmentirana, lako se blendaju i ne truse previše. Tvoja nijansa isto izgleda baš lijepo. Mislim da su jedna od boljih rumenila iz drogerija.
    Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Drago mi je čuti da je formula jednaka i s ostalim nijansama! 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty