Bio-Oil ulje za njegu kože

21. lip 2019.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim svoje dojmove proizvoda o kojemu već mjesecima slušam hvalospjeve. Riječ je o Bio-Oil ulju za lice i tijelo. Na austrijskom tržištu se iz nekog razloga prodaje bez jednog o u nazivu, ali proizvod je isti, barem koliko je meni poznato. 😃 Uglavnom, ako vas zanima kako se meni pokazao kroz gotovo četiri mjeseca korištenja, nastavite čitati dalje!


Dakle, Bio-Oil je jedan od poznatijih preparata namijenjenih njezi strija, ožiljaka i neujednačenog tena. Dolazi u plastičnim bočicama u 4 različite količine: 25 ml, 60 ml, 125 ml i 200 ml. Ja koristim već drugo pakiranje od 25 ml, jer mi je najpraktičnije za putovanja. Nisam imala nikakvih nezgoda s otvaranjem niti izlijevanjem ulja. Preporučuje se korištenje od 12 mjeseci, što je za najmanje pakiranje koje ja imam sasvim dovoljno, jer ga redovnim korištenjem možete potrošiti u roku 3 mjeseca. Cijena mog primjerka u austrijskom DM-u je bila 5,95€ (45 kn otprilike), a proizveden je u Južnoj Africi. Znam da se i u našim DM prodavaonicama prodaje pakiranje od 60 ml po cijeni od oko 80 kn, a vjerujem da ga možete pronaći i povoljnije u ljekarnama ili web-shopovima. 

Ovo ulje sadrži ulje nevena, lavande, kamilice i ružmarina, vitamine A i E te sastojak PurCellin Oil koji čini formulu laganom. Naravno, neće svima sastojci ovog proizvoda odgovarati, jer nemamo svi istu kožu i iste preferencije. Ja nisam ekspert, obični sam potrošač kao i svi vi koji ovo čitate, i pokušavam pronaći proizvode i rutinu koja mojoj koži odgovara. Zato samo kratko želim napomenuti da uzmite više faktora u obzir, pročitate više recenzija, prije nego odlučite kupiti nešto (posebno kada je njega kože u pitanju) ili popljuvati nečije riječi! 


Samo ulje je u bočici roskasto narančaste boje, iako se ovdje na fotkama čini intenzivnije. Na koži je u potpunosti prozirno i ne čini mi se da ostavlja bilo kakvu boju. Ima vrlo lagan biljni miris, koji se ne osjeti nakon nanošenja. Ja ga koristim na ožiljcima i na licu. Za vidljive rezultate na ožiljcima preporučuju korištenje dva puta dnevno tijekom minimalno 3 mjeseca. Ja sam ga jedino na licu koristila svakodnevno, dok sam se ožiljke trudila jednom dnevno mazati, iako je i tu znalo biti izuzetaka. Na licu mi se jako svidjelo jer uopće ne ostavlja onaj teški osjećaj i masni trag na koži. Ostavi kožu mekanom i podatnom, pod prstima možete osjetiti da je koža glatka i hidrirana, ali nema masnog traga. Za mene je to idealna kombinacija, jer mi je koža postala strašno dehidrirana, ali je i dalje problematična i masti se na T-zoni. Ovo ulje mi ne izaziva prištiće, ne utječe na sebum na T-zoni, a predstavlja mi odličan dodatak hidratacije. Koristim ga i u večernjoj i u jutarnjoj rutini prije šminkanja i ne utječe mi na trajnost šminke. 


Što se tiče ožiljaka, na fotografiji ispod možete vidjeti ožiljak od brijanja prije korištenja i nakon 3 mjeseca korištenja ovog ulja na njemu. Koristila sam ga i na nekim drugim mjestima, ožiljcima od operacije i sl. Stvarno je vidljiva razlika, kao što i sami možete vidjeti. Izblijedit će pigment ožiljka, samim time i njegovu vidljivost, ali vam neće učiniti magiju i obrisati ožiljak, budimo realni. Valja biti ponosan na svoje ožiljke, pa i one vidljive, jer je to samo jedan od znakova da smo nešto u životu prošli. ❤️ Trenutno ovo ulje koristim više puta dnevno na ožiljku od vrućeg ulja, koje mi je kapnulo na ruku. I moram priznati da u roku par dana koliko ga mažem, već vidim da se pigment odnosno crvenilo lagano povlači. Dakle, ako nemate kreme za opekline pri ruci, ovo ulje može definitivno spasiti stvar!


Mislim da vam je sada poprilično jasno da je ovo jedan od proizvoda koji me oduševio, na sreću moje sestre, koja mi mjesecima priča hvalospjeve o njemu! 😃 Koristim trenutno drugo pakiranje i planiram ga u budućnosti i dalje kupovati. Odličan je i za putovanja, jer ga možete koristiti i na licu i na tijelu. Ja nemam niti jednu zamjerku za njega i mogu ga od srca preporučiti! Koristite li vi Bio-Oil ulje? Dijelimo li dojmove? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Koristila ga u trudnoći.
    Ok mi je.
    Ali za strije mi je ipak naj Beauty mama ulje iz Mullera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam iskustva s tim, pa ne mogu potvrditi. Ali drago mi je da se pokazalo dobro! 😊

      Izbriši

Shine Of Beauty