PS... Lip Contour Bare Edit set

15. lip 2019.

Pozdrav ljepotice, vjerujem da je većina vas upoznata s poznatom irskom trgovinom Primark, što zbog mnoštva povoljne, trendy odjeće, što zbog mnoštva drugih dodataka. U posljednje vrijeme se o njihovoj kozmetici sve više može čuti među blogerima i influencerima. Osobno još uvijek nisam imala priliku šopingirati u Primarku, ali se nadam da ćemo to popraviti ovo ljeto! 😄 Možete zamisliti moje oduševljenje kada sam dobila ovaj set za usne na poklon. Ako vas zanima vrijedi li ovaj set vaše pozornosti, nastavite čitati dalje! 😉


Dakle, u Lip Contour Bare Edit setu dolaze dva tekuća mat ruža i odgovarajuća olovka za usne. Smješteni su u plastično pakiranje unutar kartonske kutije, koja je bila zaštićena naljepnicom na poklopcu. Sami tekući ruževi dolaze u malim plastičnim pakiranjima od 4.5 ml s malim spužvastim koso rezanim aplikatorom. Ruževi su, kao i olovka za usne, proizvedeni u Kini i rok trajanja im je 24 mjeseca od otvaranja. Također, ovi proizvodi nisu testirani na životinjama! Količina ruža koju dobijete je mala, ali za mene je to prednost jer realno, koliko često uspijete potrošiti ruž do kraja?! Uz to, ja imam naviku uvijek nositi ruž sa sobom u torbici, a ovi mališani stanu doslovno u svaku torbicu! Za cijenu nisam sigurna, jer sam set dobila na poklon, ali sudeći po recenzijama europskih blogera, kreću se oko 4€, što je otprilike 30 kuna! Koliko sam shvatila ovakvi setovi dolaze u više različitih nijansi i tonova, ali točan broj nažalost, ne znam. 


Tekući ruževi ovog seta su jednakih formula. Kremasti su, vrlo lako se nanose, a mali aplikator omogućava odličnu preciznost prilikom nanošenja. Ne ističu suhoću usana i ne zatežu usne. Iako ostavljaju mat finiš, na usnama su kremasti, lagani i ugodni, što znači da se preslikavaju kao svi drugi klasični ruževi. Međutim, njihova trajnost je i dalje duža od klasičnih ruževa. Nakon što se onaj prvi vanjski sloj ruža skine odnosno preslika, na usnama i dalje ostaje nijansa koja jako lijepo traje kroz dan. Od ove dvije nijanse najčešće posežem za tamnijom nijansom u solo izdanju. Nisam primijetila znatnu razliku ako ju koristim s ili bez olovke za usne ispod. Inače, sadrže nekakav slatkasti miris koji osjetite samo prilikom nanošenja ruževa. 


Tamnija nijansa iz ovog seta je divna tamnija ružičasta nijansa, stvorena za ljetne dane! Na mojim usnama samostalno vuče na predivnu mješavinu između ružičaste i ljubičaste nijanse. Svjetlija nijansa je jako, jako svijetla nude nijansa toplog tona. Samostalno ju nikako ne mogu nositi jer je presvijetla, ali može jako lijepo poslužiti za posvjetljivanje drugih ruževa. Lijepo se kombiniraju jedan s drugim i daju se lijepo nadograditi kroz dan bez ikakvih problema. 


Olovka za usne je predivne ružičaste nijanse i svjetlija je od tamnije nijanse tekućeg ruža iz seta. Kremasta je i jako lijepo se nanosi na usne, bez zatezanja kože. Riječ o olovci koju trebate šiljiti, što nije moj omiljeni izbor, ako ćemo biti iskreni. Ipak, jedina zamjerka ove olovke je neugodan plastični miris gume koji sadrži. Osjetite ga jedino prilikom nanošenja, ali dovoljno je i tih par sekundi da me odbije od korištenja. 


Koristila sam je ponajviše u kombinaciji s ruževima iz seta i u tu svrhu radi solidan posao. Prilikom nanošenja se ne mrvi, šilji se sasvim normalno, bez pucanja. Obično prilikom nanošenja više puta obrubim usne, odnosno pređem olovkom, te ona poprimi sličnu nijansu i ton kao i tamniji ruž iz ovog seta. Znam da to na swatchevima često izgleda drugačije, ali nije isto slikati samo usne iz blizine ili gledati cijelo lice. Naravno, važnu ulogu ovdje igra i pigment naših usana. Stoga uvijek uzmite to u obzir prilikom recenzija, bilo mojih, bilo drugih blogera. 😉


Na fotkama ispod možete vidjeti swatcheve cijelog seta na izravnoj sunčevoj svjetlosti, kao i kombinaciju sva tri proizvoda na mojim usnama. Nanosila sam ih onako kako i savjetuju na pakiranju - obrubila sam i popunila usne olovkom, nanijela tamniju nijansu te u središte usana utapkala manju količinu svjetlije nijanse, koja je napravila veliku razliku, što se nijanse tiče. 

Slikano na izravnoj dnevnoj svjetlosti
Sve u svemu, ruževi mi se jako sviđaju i često posežem za tamnijom nijansom. Što se olovke tiče, nju bi radije preskočila jer ne podnosim taj umjetni miris koji sadrži. U svakom slučaju, za 30 kuna mislim da se itekako isplati isprobati, makar samo zbog ruževa! Jeste li vi isprobali nešto od Primark kozmetike? Pišite mi u komentarima kako vam se sviđa ovaj set! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty