Zoeva & Ebelin kistovi

7. srp 2019.

Pozdrav ljepotice, nadam se da za razliku od mene uživate u ovim lijepim danima. Studentima je ovo najgori dio godine, a uz ispite, seminare, ocjene i administraciju, moram priznati da mi je šminka trenutno u drugom planu. 😌 Bez obzira na obveze, mislim da mnoštvo vas također minimizira šminku po ovim temperaturama, pa mi se čini kako je ovo idealno vrijeme da se opskrbimo nekim novim kistićima za nadolazeće jesenske dane. Zato vam danas prenosim moje dojmove o četiri najnovija kistića za šminkanje u mojoj kolekciji. Riječ je, kao što možete vidjeti o (mojim prvim) Zoeva kistovima i Ebelin kistovima iz DM-a. Ako vas zanima kako su me se dojmili, nastavite čitati! 😉



Prvi po redu je ujedno i prvi kojega sam kupila i kojeg koristim već nekoliko mjeseci. Riječ je o Zoeva 221 Luxe Soft Crease kistu kojeg sam kupila u Douglasu u Austriji po cijeni od 10€. Ovaj kist je klasični zaobljeni, fluffy kist za blendanje sjenila napravljen od kombinacije prirodne i sintetičke dlake, a predviđen je za rad s praškastim proizvodima odnosno sjenilima i pigmentima u prahu. Vrlo lako se pere, a možete ga lako i u potpunosti očistiti s malo sredstva za brzo čišćenje kistova. Tijekom protekla tri mjeseca možda mu je jedna dlačica ispala tijekom korištenja, ali to je normalna pojava s većinom kistova. Ferula je jako čvrsta i odlično izrađena, kao i sama drška koja je prelakirana crnom bojom sa sitnim šljokicama. Na oba Zoevina kista navedeno je o kojem broju se radi, uz njihov logo i moto "Color. Love. Makeup.". Sam kistić je nestvarno mekan na koži, vrlo lako se s njim može manevrirati, a sjenila blenda u svega par poteza. Neki će reći da to isto čine i znatno jeftiniji sintetički kistovi, međutim razlika u lakoći i brzini blendanja je zaista vidljiva prilikom korištenja. Kada sam u žurbi, s ovim kistićem mogu doslovno obaviti 98% posla na kapcima. Zato ga svakodnevno koristim i uvijek za njim posežem. Idealne je veličine za moje kapke jer je dovoljno fluffy, ali nije prevelik i raštrkan. Dlačice nakon pranja ostanu u istom obliku, a niti jedan pigment i sjenilo koje sam dosad koristila nije ostavilo stain na dlačicama, koji se nije uz malo sapuna uspio oprati. Mislim da vam sve navedeno jasno govori koliko sam zadovoljna ovim kistom i koliko je zapravo vrijedan svoje cijene!


Nakon tako pozitivnog iskustva s prethodnim Zoeva kistićem, odlučila sam se počastiti i Zoeva 227 Luxe Soft Definer kistom. Sve što sam navela za 221, vrijedi i za ovaj kist, od cijene, kvalitete izrade, sintetičko-prirodne kombinacije dlačica, pa do pranja. Jedina razlika je u samom izgledu i namjeni korištenja kista. Naime, ovaj kistić pomalo naginje plosnatom obliku, pa se ipak doima gušće od klasičnog kista za blendanje, ali i dalje je mekan i fluffy, koliko mu to njegov oblik dopušta. Ja ga najviše koristim za definiranje pregiba tamnijom nijansom, nanošenje tamnijih nijansi u uglove oka i za nanošenje i blendanje sjenila na donjem kapku. On također može jako lijepo nanijeti i potom izblendati sjenila nešto preciznije nego klasični kist za blendanje. Ovaj kistić ne koristim svakodnevno, jer nemam uvijek vremena za full makeup, ali kada imam, uvijek mi se nađe u rukama. Za jednog običnog potrošača, možda nije neophodan, ali za nekoga tko se ozbiljnije bavi šminkanjem, mislim da je odličan i potreban dodatak. 


Slušajući preporuke o Ebelin kistovima, odlučila sam isprobati njihov kist za blendanje. Kupila sam ga u austrijskom DM-u na akciji od nepunih 2€. Riječ je ponovno o klasičnom kistu za blendanje, koji je ipak malo kraći i širi od spomenutog Zoeva 221 kista. Izrađen je od sintetičkih dlačica koje jesu mekane i ne grebu kožu, ali jednostavno nisu tako mekane i lagane kao spomenuti Zoevini kistovi. Također, čini mi se i da je nešto gušći od spomenutog Zoeva 221 kista. Sam kistić se lijepo pere, ne ostaje stain na njemu od sjenila i dosad mu nisu ispadale dlačice. S njim se sjenila daju lijepo izblendati, iako je to neusporedivo sa Zoeva kistovima. Međutim, čak i kada ga usporedim s nekim drugim sintetičkim kistovima koje imam, mislim da je drugorazredan, odnosno za istu ili malo veću cijenu možete kupiti puno bolji kist za blendanje, s kojim je lakše manevrirati i s kojim možete brže izblendati sjenila. Sve u svemu, solidan kist, ali po mom mišljenju, nije vrijedan pozornosti, jer smatram da su to ipak mogli malo bolje napraviti!


Posljednji na redu je Ebelin kistić za precizno nanošenje iz njihove limitirane kolekcije. Kupila sam ga u austrijskom DM-u po cijeni od 1,95€. Napravljen je od sintetičkih dlačica koje su jako gusto zbijene. Ja ovakve kistove najviše koristim za nanošenje highlight nijanse u unutarnje kutove oka i ispod obrva. Međutim, ovaj kist mi je ipak malo prečvrst, jer ja inače nisam naviknula na takav kistić u tom području. Odradi on taj posao solidno, ali nije ispunio moja očekivanja u namjenu zbog koje sam ga prvotno kupila. Mislim da ga je bolje koristiti za nanošenje ruževa. Inače, kist se da lijepo oprati u potpunosti, ali prilikom zadnjeg pranja ljepilo koje drži dlačice unutar drške je popustilo i dlačice su se odjednom počele izvlačiti i uvlačiti u dršku. Taj problem se lako popravi s malo vrućeg ljepila, ali je svejedno iritantno kada vam se to dogodi s kistom kojeg imate tek mjesec i pol-dva. U svakom slučaju, i ovaj se kist nažalost ispostavio kao razočaranje.

Sve u svemu, moje preporuke idu isključivo Zoeva kistovima, koji su trenutno najkorišteniji u mojoj kolekciji, a uvjerena sam da će im se pridružiti još primjeraka. Vjerujte mi da jedan njihov kist za blendanje vrijedi svake vaše "štednje" na jeftinijim sintetičkim kistovima, posebice ako volite i koristite sjenila svakodnevno. Jeste li vi isprobali Zoeva kistove? Imate li koju preporuku za mene? Pišite mi u komentare! 😉

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Zoeva kistovi su pun pogodak kojeg god da kupiš, kvalitetni i vrijede svake lipe :)

    OdgovoriIzbriši

Shine Of Beauty