Balea Glow bodyspray

9. kol 2019.

Pozdrav ljepotice, smatram kako ljeto i sjaj uvijek idu zajedno i zato se često raspametim na sve mazalice i u ovom slučaju, prskalice za tijelo, koje sadrže šljokice. Balein Glow sprej za tijelo uočila sam u austrijskom DM-u i nisam mu odoljela. Koristim ga već više od mjesec dana i mislim da je vrijeme da s vama podijelim svoje dojmove! 😊




Dakle, ovaj sprej dolazi u plastičnom pakiranju u količini od 150 ml. Nije baš praktičan za putovanja, ali meni se do sada nije niti jednom izlio po torbi. Kupila sam ga po cijeni od 2,95€. Dozira se putem spreja koji mi se nimalo ne sviđa, jer doslovno šprica 3 mala mlaza, koja potom treba razmazivati po koži, dok se tekućina razlijeva. Da izlazi poput maglice, mogli bi se doslovno u hodu našpricati, bez da završite s dlanovima prekrivenim u sitnim zlatnim šljokicama. 😃 Inače, ovaj sprej sadrži i srednje intenzivan cvjetno-slatki miris, koji se zadržava na koži neko vrijeme, ali postepeno ishlapi. Btw. čisto da znate, sprej je bio za nekih pola centimetra otprilike puniji, ali ja nisam mogla čekati fotkanje, da bi ga koristila. 🙈


S obzirom na to da sam ga ja kupila kako bi si povremeno mogla špricati noge ili dekolte za neke svečanije prilike ili izlaske, jer ljeti otkrivamo puno više kože, u tu svrhu sam ga jedino i koristila! Sadrži jako sitne šljokice koje nisu jako koncentrirane, odnosno nisu onoliko koncentrirane koliko bi ja to htjela. Da dobijem zadovoljavajući izgled i koncentraciju moram nanijeti tri sloja ovog spreja. Međutim, čak i da ga samo jednom nanesete, na suncu će on najviše doći do izražaja, lagano se presijavajući ovisno o svjetlosti. Dok se suši na koži, bit će tek nešto ljepljiv, ali nakon što se osuši, uopće nemam osjećaj da sam nešto nanijela. Nisam niti jednom primijetila da mi je ostavio neke fleke po odjeći, ako i je kapnuo na nju. Što se šljokica tiče, one su vrlo sitne i lako se preslikaju, ali isto tako s njima nema nereda. Nakon tuširanja sve naneseno spadne s kože. S obzirom na to da sadrži alkohol na prvom mjestu sastojaka, ne znam kako bi se ponio prema suhoj koži, ali ja ga osobno koristim možda jednom u tjedan ili dva i nisam iskusila nikakve probleme. 

Sastojci
Sve u svemu, nije me ovaj proizvod oborio s nogu, ali nije ni toliko loš da ga ne mogu potrošiti do kraja. Svakako mislim da ima puno boljih rješenja za lijepu i sjajnu kožu, ali ako želite isprobati nešto ovog tipa, ili ne volite previše šljokica na tijelu, ovaj bi vam se sprej mogao svidjeti! Jeste li ga vidjeli u našim DM prodavaonicama? Koje proizvode vi koristite u ovu svrhu? Pišite mi u komentarima! 😉

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty