Etude House, Kiss i Balea sheet maske - prvi dojmovi

16. kol 2019.

Pozdrav ljepotice, jesmo spremni na novu turu sheet maski i mojih prvih dojmova? Riječ je o zadnjim ulovima iz Austrije, pa ako vas zanima kako su mi se ove maske pokazale, nastavite čitati! 😊


Etude House Hyaluronic Acid maska obećava hidrataciju kože, sadrži 20 ml i proizvedena je u Koreji. Sama maramica je jako tanka (na pakiranju navode 0,2 mm), odnosno na koži je prozirna, ali se zbog toga teže odmotava prije upotrebe. Jako je natopljena gelastim serumom, pa ju je najbolje stavljati iznad umivaonika. Maramica jako lijepo prianja na lice i pruža ugodno osvježenje. Ne sadrži nikakav poseban miris, a nakon korištenja u pakiranju ostane još seruma koji se potom može iskoristiti. Lice nakon nje ostaje jako lijepo i bogato nahranjeno, lagano ljepljivo na dodir. Sve u svemu, ova maska mi je bila jako dobra i rado bi ponovila kupovinu!

Prodajno mjesto i cijena: TK Maxx Austrija, 3€ 


Kiss Moisturizing maska s aloa verom dizajnirana je u SAD-u, a proizvedena u Koreji. Sama maramica je tanja od uobičajenog i ima više proreza na krajevima, što omogućuje lijepo prianjanje na kožu lica. Sadrži ugodni biljni miris koji je intenzivan i osjeća se tijekom korištenja. Maramica je dobro natopljena serumom, kojeg nakon korištenja ostane u vrećici. Nakon korištenja ove maske, koža je mekana i lagano ljepljiva na dodir, a lijepo hidratizirana. 

Prodajno mjesto i cijena: Müller Austrija, 2,95€


Balea Love Melon maska sadrži ekstrakt lubenice, namijenjena je svim tipovima kože i veganski je proizvod. Ima vrlo intenzivan miris lubenice, odnosno ima onaj pomalo umjetni miris po dječjim žvakama od lubenice. 😄 Maramica je solidno natopljena mliječnim serumom, ali je velika za moje lice. Jako lijepo osvježava lice, a ostavlja kožu mekom i hidratiziranom, lagano ljepljivom na dodir. Po mom mišljenju, ugodan je dodatak svakodnevnoj rutini, ali nije must have.

Prodajno mjesto i cijena: DM Austrija, 0,95€
Ova maska je dostupna i u našim DM prodavaonicama po cijeni od 6,90 kn! 😉


Balea Mango maska sadrži miris manga koji se osjeti tijekom cijelog korištenja. Maramica je solidno natopljena serumom te lijepo prianja na kožu iako je prevelika za moje lice. Maska ostavlja kožu lijepo nahranjenom i hidratiziranom. Prilikom upijanja preostalog seruma koža je lagano ljepljiva na dodir. U konačnici, predstavlja jako lijep dodatni izvor hidratacije.

Prodajno mjesto i cijena: DM Austrija, 0,95€


Sve u svemu, shvatila sam da mi puno više odgovaraju maske koje proizvodnjom dolaze iz Koreje, pa me se tako ovaj put najviše dojmila Etude House maska. Ove ostale su lijep dodatak rutini, ali ipak nisu toliko hidratantne kao sve korejske koje sam do sada isprobala! Jeste li vi isprobali neku od spomenutih maski? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty