CV HYDRO 2u1 micelarni gel za čišćenje lica

30. kol 2019.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim svoje dojmove o CV Hydro 2u1 micelarnom gelu za umivanje odnosno čišćenje kože. Koristila sam putnu verziju ovog gela početkom ljeta, a kako mi se pokazao dobrim, odlučila sam uzeti veliko pakiranje. Ako vas zanima koji su moji finalni dojmovi, nastavite čitati dalje! 😊


Ova umivalica dolazi u tubi s klasičnim plastičnim čepom u količini od 150 ml. Pakiranje nije najkvalitetnije, ali nije mi se dosad niti jednom otvorilo u putu ili napravilo nered u neseseru. Kao što sam već spomenula, možete ju pronaći i u putnoj mini varijanti. Riječ je o veganskom proizvodu. Preporučuju korištenje unutar 12 mjeseci od otvaranja, što je sasvim dovoljno da ga svakodnevnim korištenjem potrošite. Svu CV kozmetiku inače možete pronaći jedino u Müller drogerijama, a cijena ove umivalice iznosi svega 11,90 kn. Ne sadrži parabene, sulfate i silikone, a obogaćena je hijaluronskom kiselinom, koja je jedan od vodećih sastojaka za hidrataciju kože. Ipak, u sastavu pri kraju sadrži i nešto alkohola. Sadrži i nekakav ugodan miris, koji nije preintenzivan, ali se osjeti prilikom korištenja. 


Gelaste je teksture i plavkaste boje, vrlo lako se razmazuje, a u dodiru s vodom se i pjeni. Jako je lagan, ne ostavlja nikakve tragove, a vrlo lako se ispire. Ono najvažnije je da ne peče za oči, jer je riječ o umivalici koja je namijenjena i uklanjanju šminke s očiju. Ja šminku s cijeloga lica prvotno skidam uljnim odstranjivačem, a ova umivalica mi služi kao drugi korak za temeljito čišćenje lica. Koristim ju i samostalno ujutro prilikom umivanja i stvarno joj ne mogu niti jednu zamjerku pronaći. Lijepo mi očisti lice bez da ostavi ikakav trag za sobom, a opet ne ostavlja kožu škriputavo čistom da me nakon korištenja zateže. Nije mi izazvala nikakve neželjene reakcije na koži tijekom protekla dva mjeseca korištenja. Jako lijepo surađuje i sa spužvicom za čišćenje lica. 

Sve u svemu, jasno vam je da sam jako zadovoljna ovim proizvodom i znam da ću ga nastaviti kupovati. Ne mogu vjerovati da za tako male novce mogu dobiti ovako dobar gel za umivanje! Pravi mali drogerijski dragulj! 😍 Jeste li vi koristili ovu umivalicu? Što volite koristiti iz CV asortimana? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty