H&M Lipgloss - Pink Coral & Auburn Brown

28. kol 2019.

Pozdrav ljepotice, danas sam odlučila posvetiti jedan post H&M sjajilima za usne koje sam vam već spominjala. Kad god ih uhvatim na akciji, redovno ih kupujem i često koristim. Zato mislim da zaslužuju poseban post i generalno više pozornosti. Ako vas zanima zašto mi se ova sjajila sviđaju, nastavite čitati dalje! 😊


Ova sjajila dolaze u klasičnim plastičnom pakiranju dodatno zapakirana u plastičnom omotu. Jako su mala i sadrže svega 3 ml proizvoda. S obzirom na to da ja inače zaista sporo trošim proizvode za usne, meni to ne smeta i sviđa mi se što ih mogu staviti i u najmanju torbicu. Proizvedeni su u Kini, a preporučuju korištenje unutar 12 mjeseci od otvaranja. Nekada sam ih kupovala kod nas za svega 10 kuna po redovnoj cijeni, no čini mi se da su sada negdje oko 20 kuna. Ja sam svoje primjerke u nijansama Pink Coral i Auburn Brown kupila u Austriji na sniženju od svega 1€ po komadu, ali znam da se vrlo često po sličnim cijenama mogu naći i kod nas na sniženjima. 


Ova sjajila dolaze s klasičnim spužvastim i koso rezanim aplikatorima koji omogućuju precizno nanošenje. Jedina zamjerka je što su toliko mali, da jednostavno ne mogu pokupiti dovoljnu količinu proizvoda, pa morate još jednom vraćati aplikator u pakiranje. Sadrže predivan slatkasti miris koji me podsjeća na vaniliju, ali on se osjeti jedino prilikom nanošenja. Ja ih obično nosim u kombinaciji s nekom olovkom za usne, iako se i samostalno jako lijepo ponašaju na usnama i ne ulaze u linije i pore oko usana. Nisu u potpunosti lagani na usnama da ih uopće ne osjetite, pa su samim time blago ljepljivi, ali to je jedva primjetan osjećaj naspram nekih sličnih proizvoda. Ugodni su na usnama, ali osjetite da nešto imate na njima. Ono što mi se najviše sviđa u vezi ovih sjajila je upravo taj predivan staklenasti odsjaj koji ostavljaju na usnama. 

Sastojci

Dugotrajni su na usnama jednako kao i sva druga sjajila. Preslikavaju se na sve što će vaše usne dodirnuti. Naravno, s olovkom za usne, trajnost im je nešto duža. Nijansa Pink Coral je svijetlo ružičasta nijansa s dosta bijelog pigmenta (koji se na swatchevima toliko ni ne vidi), pa izgleda dosta umjetno samostalno, ali u kombinaciji s tamnijom olovkom za usne odlično prolazi pod nude kategoriju. Auburn Brown je s druge strane prava tamnija mauve nijansa, kao stvorena za jesensko razdoblje! Nju najčešće i nosim samostalno, jer je nijansa tamnija i doda lijepu boju usnama, a nanosi se vrlo brzo i zato mi je odličan izbor za svakodnevnu šminku. Obje nijanse, kao i druge koje sam prethodno isprobala, imaju istu laganu teksturu i jednako se ponašaju na usnama. Odnosno, nema odstupanja formule od nijanse do nijanse. To im je svakako veliki plus jer obično nemaju iste nijanse dostupne duže od godinu dana u prodavaonicama. 


Na swatchevima na usnama možete vidjeti kako ova sjajila izgledaju samostalno na mojim usnama pod umjetnim svjetlom, pa uzmite u obzir da nijanse ovdje izgledaju nešto svjetlije nego uživo na dnevnom svjetlu.


Sve u svemu, ja ova sjajila, samo u raznim nijansama, koristim već godinama i mislim da su apsolutni hit, pogotovo ako uzmete u obzir cijenu. Volim ih nabaciti u brzini ili kombinirati s olovkama za usne i ruževima. Daju predivan sjaj, nemam osjećaj ljepila na usnama, a mogu ih nanijeti i bez ogledala. Jeste li vi isprobali ova sjajila? Koristite li H&M šminku? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty