P.Louise Eyeshadow base - Rumour 01

8. ruj 2019.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim recenziju jedne od najpoznatijih baza za sjenilo. U vrlo kratkom roku, preplavila je Instagram, a potom i cijelu beauty industriju. Ako vas zanima kako me se dojmila i smatram li vrijedi li navedene titule, nastavite čitati! 😉


Naime, kada sam otvorila paket, dočekala me ova slatka vrećica (koju možete vidjeti iznad na slici) u kojoj je baza bila upakirana. Inače sama baza dolazi u tubici s malim dozatorom, koji omogućuje precizno nanošenje, što znači da će vam se teško dogoditi da istisnete previše proizvoda odjednom. Sadrži 15 ml, što vam stvarno može dugo potrajati, jer je za svako korištenje potrebna izrazito mala količina. Preporučuju korištenje unutar 18 mjeseci, što iskreno mislim da je premalo, pogotovo ako ju planirate koristiti jedino na sebi. Cijena ove baze iznosi 10 britanski funti, što je oko 80 kuna i možete je trenutno kupiti jedino putem službene P. Louise stranice (LINK). Međutim, ono što im je veliki minus je što ćete dodatnih 80 kuna platiti dostavu. To me dosta dugo odbijalo od kupovine, ali sam na kraju popustila, jer sam uspjela pronaći online link s popustom od par funti. Inače, ova baza dolazi u 7 različitih nijansi, a moja je treća najsvjetlija po redu u nijansi Rumour 01.


Teksturom je jako kremasta i iako me podsjeća na korektor, rekla bi da je mrvicu gušća od recimo Catrice Liquid Camouflage korektora. Ne sadrži nikakve šljokice ili shimmer. Ja sam je najčešće nanosila prstima ili spužvicom i u oba slučaja se jako lijepo blenda i stapa s kožom. Sviđa mi se što lijepo prekrije kožu kapaka, pa se recimo venice na istoj ne vide kao inače. Nije ljepljiva na dodir, kao mnoge druge baze. Ne sadrži nikakav miris i nije mi izazvala nikakve negativne reakcije. Trik s ovom bazom jest da je ne setirate, nego da izravno na nju nanosite sjenilo. Prilikom toga, baza bude kremasta i mokra na kapku, pa s prvim potezima koje napravite kistom, primjerice u pregibu, osjetite lagani otpor. Međutim, kada nanesete sjenilo u cijeli pregib kapka, taj osjećaj nestane i sjenila se potom vrlo lako i lijepo blendaju.


Upravo zbog tog ne setiranja baze, sjenila koja nanesete dat će vam maksimum pigmenta na očima. Sjenila odnosno nijanse ostanu izrazito intenzivne i svakako primijetite tu razliku u odnosu na druge baze za sjenila. Na fotografiji ispod možete vidjeti usporedbu roze nijanse (druga po redu) iz NYX Ultimate Brights palete (LINK recenzije) s P.Louise bazom (u sredini) i s Artdeco bazom za sjenila (lijevo). Kada ove swatcheve usporedim s nijansom u paleti, jasno mogu uočiti da P.Louise baza ne mijenja ton nijanse i da je nijansa jednaka u paleti i na koži. Artdeco baza, za razliku od P.Louise lagano potamni nijansu, pa se ona doima nešto toplijom na koži, nego što izgleda u paleti.

Međutim, problem koji ja imam s ovom bazom jest dugotrajnost. Koristim ju već mjesec dana i u svim mogućim okolnostima. Nakon nanošenja, sjenila drži na okupu jedva kojih 4 sata prije nego se počnu uvlačiti u pregib kapka. Do kraja dana to se pretvori u jedan užasni nered, pa mi se zbog toga i maskara počne preslikavati ispod obrva. Pokušala sam je i setirati, pa potom nanositi sjenila, ali i to je rezultiralo jednakim neredom. Moja koža na kapcima je inače jako masna i u posljednje vrijeme ne surađuje najbolje, ali od baze koja nosi tako razvikanu titulu, očekivala sam puno, puno više! 😔 Kada je pomiješam s recimo Artdeco bazom za sjenila, tih 4 sata uspijem malo više produžiti, ali to i dalje nije efekt s kojim mogu biti zadovoljna, kao što sam bila s Urban Decay Primer Potion bazom. 


U svakom slučaju, ova baza stvarno ima odličnih karakteristika, ali ne podnosim kada mi se sjenila uvlače u pregib kapka. Mislim da je samo pitanje vremena kada ćemo se nas dvije zauvijek pozdraviti. Dođe mi žao novaca koje sam bacila na nju, jer ne znam kada me nešto zadnji put ovako razočaralo. Jeste li vi isprobali ovu bazu i kako vam se svidjela? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty