Maybelline Fit Me Luminous+Smooth foundation - 118 light beige

25. kol 2019.

Pozdrav ljepotice, danas vam predstavljam Maybelline Fit me Luminous+Smooth tekući puder. Škicala sam ga dugo u austrijskoj Bipi i na kraju odlučila isprobati. Koristim ga na razne načine više od dva mjeseca i mislim da sam skupila dovoljno dojmova da vam mogu reći isplati li se potegnuti do Austrije po njega! 😂


Naime, ovaj puder dolazi u klasičnoj staklenoj bočici s plastičnim poklopcem. Dozira se putem pumpice koja od prvog dana radi bez problema. Na samom puderu se nalaze tek bazične informacije bez ikakvih tvrdnji o samom proizvodu. Na pakiranju jedino navode da odgovara normalnoj do suhoj koži. Dolazi u količini od 30 ml, preporučuje se korištenje unutar 12 mjeseci od otvaranja i proizveden je u Francuskoj. Redovna cijena mu je 11€, ali ja sam ga ugrabila na akciji za nekoliko eura manje. Dolazi u 6 nijansi, barem toliko ih je dostupno online. Nijansa koju sam ja uzela je broj 118, žutog je podtona i tamnija je od nijanse koja mi odgovara tijekom većeg dijela godine (primjerice Revlon Colorstay u nijansi Buff). Tamniju nijansu sam uzela čisto iz razloga da ga mogu ljeti nositi kada imam nešto više boje i u licu, a i na tijelu. Sada, kada sam već dobila lijepu boju, ova nijansa mi odlično odgovara.


Konzistencija ovog puder je dosta tekuća i rekla bi da shodno tome ima slabiju srednju pokrivnu moć. To znači da može sakriti neke manje nepravilnosti, crvenilo i neujednačenost kože, ali ne i prištiće. Može se nadograditi s više slojeva, ali iz mog iskustva, najljepše se na koži ponaša ako ga se nanese u jednom sloju. Na koži se po nanošenju lijepo upije i nije naročito ljepljiv. Ostavlja blagu sjajnu završnicu na koži, koja se nošenjem povećava, barem na mojoj mješovitoj koži lica, neovisno setiram li ga puderom u kamenu/prahu ili ne. Samim time, nije dugotrajan i počinje se razdvajati odnosno postaje cakey na određenim dijelovima nakon nekih 5-6 sati nošenja. Zbog toga se ne mogu osloniti na ovaj puder u nekim posebnim prilikama, iako koži daje lijepi zdravi sjaj bez šljokica. 


Ja sam ovaj puder koristila u raznim kombinacijama tijekom proteklih mjeseci i na razne načine. Dodala bi ga u neke dugotrajnije podloge, čisto da doda malo sjajnog finiša ili boje. Koristila sam ga u kombinaciji sa SPF kremom poput BB kreme u boji za neke svakodnevne prilike, a često sam ga i samostalno nosila. Obično sve tekuće podloge nanosim plosnatim kistom na lice, pa potom utapkam spužvicom. Kada bi ga koristila u mješavini sa SPF kremom, razmazala bi ga prstima. Kada bi se spremala u brzini, posebice kada sam bila na moru, znala sam ga lijepo nanijeti i prstima, što zaista nisam radila godinama! 😄 U svakom slučaju, od svih varijacija, najviše mi se svidio kada bi ga u tankom sloju nanijela, čisto u svrhu izjednačavanja kože. 

Sastojci
Nije mi isticao suhoću kože, ako se i pojavila na određenim dijelovima. S proširenim porama se baš i ne borim, pa ne mogu reći da ih ističe. Nije mi izazvao dodatne prištiće niti ikakve negativne reakcije na koži. Ne sadrži nikakav poseban niti intenzivan miris. Nije naročito težak na koži, iako meni sve na licu postaje teško nakon 8+ sati nošenja. 😅 Jako lijepo surađuje sa svim ostalim proizvodima na licu, ali se vrlo lako preslikava tijekom nošenja.


U konačnici vidite i sami kako izgleda na mojoj koži u jednom sloju. Sve u svemu, jedan solidan ljetni puder, laganijeg prekrivanja i sjajne završnice. Ne mogu reći da je riječ o lošem proizvodu, jer on to nije, ali nije me naročito ni oduševio, jer sam otkrila neke proizvode s kojima mogu izvesti isti učinak koji će biti dugotrajniji na mojoj koži. Ja ću svoje pakiranje potrošiti do kraja, ali ga ne planiram ponovno kupovati. Jeste li vi isprobali ovaj puder? Kako vam se čini? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty