Catrice Luminice highlight and glow palette - 01 Rose Vibes Only

22. ruj 2019.

Pozdrav ljepotice, jeste li već primijetile nove proizvode u našim drogerijama? Essence i Catrice svake jeseni uvode novitete i svi im se uvijek veselimo! Mene je na prvu kupila, što drugo nego Catrice paleta highlightera! 😄 Riječ je o Luminice highlight and glow paleti, a moje dojmove nakon gotovo mjesec dana korištenja, pročitajte u nastavku! 😊



Catrice je ove jeseni uveo dvije nove paletice za lice, a ja sam odabrala 01 Rose Vibes Only. Paletica dolazi u predivnom marble i rose gold kartonskom pakiranju koje se zatvara na magnet. Unutar pakiranja se nalazi i malo ogledalo, koje dosta često koristim, jer je super praktično za putovanja. Proizvodi unutar pakiranja su zaštićeni prozirnom folijom, što me oduševilo! Dosta smo kupovali proizvode s tuđim otiscima! 🙅 Paletica sadrži 12,6 grama proizvoda, a preporučuju korištenje unutar 12 mjeseci od otvaranja. Rok trajanja praškastih proizvoda se može znatno produžiti, tako da se ne morate striktno pridržavati tih brojki, ako se formula proizvoda nije promijenila. Ja sam svoju paleticu kupila po cijeni od 55,90 kn u DM-u. 


U ovoj paletici se nalaze dva highlightera i jedno rumenilo-highlighter, kako navode na pakiranju. Prva nijansa je predivna bjeličasta nijansa zlatnog tona i ujedno je najsvjetlija u paleti. Nije jedna od onih presvijetlih nijansi koje će vam ostaviti crtu na licu, ako imate nešto više boje u licu. Druga nijansa je nešto tamnija divna šampanjac nijansa rozog tona. Treća nijansa je predivna roskasto koraljna sa zlatnim odsjajem i nju sam koristila kao rumenilo. Ostavlja blagu boju i predivan prirodni sjaj obrazima, bez da to izgleda previše ili masno. Sve nijanse u paleti su nevjerojatno pigmentirane i kremaste na dodir, a tako se ponašaju i na licu. Vrlo lako se blendaju, ali jedino ako kist lagano otresem prije korištenja, jer u suprotnom nanesem previše proizvoda odjednom. To vam samo po sebi govori koliko lijepu formulu imaju i koliko se lagano i lijepo hvata na kist. 


S obzirom na tako kremastu formulu, sve tri nijanse se truse, ali meni to osobno ne smeta. Niti jedna od spomenutih nijansi ne sadrži šljokice, već predivni sitno mljeveni shimmer. Na licu izgledaju predivno i sjaje čitav dan. Dakle, intenzitet ostaje gotovo netaknut do kraja dana, što me stvarno ugodno iznenadilo! Ne naglašavaju teksturu kože više nego bilo koji drugi highlighteri. S njima u jednom potezu postižete predivni sjaj i mislim da nisu pogodna opcija za osobe koje ne vole vidljiv i intenzivan highlighter. 


Ja ovu paleticu koristim već gotovo mjesec dana i nisam sigurna jesam li u tom razdoblju posegnula za nekim drugim highlighterima. Obično pomiješam prve dvije nijanse, jer tako dobijem neku idealnu nijansu sa zlatnim, ali i rozim tonovima. Na fotkama ispod možete vidjeti kako nijanse izgledaju na prirodnom svjetlu i kako izgledaju prva dva highlightera iz palete na licu. Uzmite u obzir da je užasno teško uhvatiti highlighter na licu bez filtriranja lica i da zato na fotkama ne izgleda ni upola lijepo kao uživo. 


Sve u svemu, dugo nisam pronašla ovako dobar komad dekorative u našim drogerijama. Doslovno ju ne ispuštam iz ruku od prvog korištenja pa do sada. Ne mogu vam dovoljno preporučiti ovu paleticu! 😍 Jeste vi isprobali nešto od Catrice noviteta? Kako vam se sviđa ova paletica? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

3 komentara

Shine Of Beauty