L'Oreal Gel Intenza Superliner vs. Maybelline Lasting Drama gel eyeliner

27. lis 2019.

Pozdrav ljepotice, danas sam odlučila pisati vam o dvoboju gel eyelinera. Naime, riječ je o Maybelline New York Lasting Drama eyelineru i L'Oreal Paris Gel Intenza Superliner eyelineru. Kako su mi se pokazali i koji od njih preferiram saznajte u nastavku! 😊


L'Oreal Gel Intenza Superliner i Maybelline Lasting Drama eyelineri oba u nijansama 01, dolaze u kartonskim kutijicama koje štite proizvod i na kojima su navedene sve potrebne informacije. Sami eyelineri smješteni su u staklenim teglicama u količini od 2,8 grama. Za razliku od L'Oreala, koji dolazi u posudici visokog sjaja, Maybelline krasi matirana posudica s aluminijskim čepom. Oba eyelinera su proizvedena u Kini i dolaze s četkicama. Četkice se jedino razlikuju po tome što Maybelline verzija na drugom kraju sadrži i spužvicu za blendanje. Ja konkretno nisam koristila ove četkice za nanošenje, jer mi nisu dovoljno precizne i praktične, ali nisu u potpunosti neupotrebljive. Gel Intenza eyeliner preporučuje se koristiti unutar 24 mjeseca, dok za Lasting Drama eyeliner preporučuju korištenje unutar 12 mjeseci. Oba eyelinera možete pronaći na Notino web-shopu po cijeni od 52 kune za Maybelline i 52,50 kune za L'Oreal verziju. 


Što se teksture tiče, ovi eyelineri se poprilično razlikuju. Lasting Drama je nešto suši i u potpunosti mat finiša, dok je Gel Intenza nešto sjajniji i kremastiji. To možete i sami vidjeti na fotkama swatcheva ispod, jer L'Orealov eyeliner doslovno klizi po koži. Ja sam ih nanosila tankim preciznim kistićem i bilo mi je znatno lakše raditi s Gel Intenza eyelinerom, upravo zbog njegove teksture, ali isto tako s njim se vrlo lako možete zanijeti i od prvotne tanke linije doći do full eyeliner looka. Vjerujem da vam se svima barem jednom to dogodilo! 😄 Uglavnom, s Maybelline Lasting Drama eyelinerom mi uvijek treba malo više vremena za nanošenje. Koristila sam ih i kao podlogu za sjenila odnosno za smokey eye look i oba su se pokazala odličnima. Odlično su pigmentirani i daju se lijepo razmazati, ali i nadograditi bez grudvanja ili brisanja prethodnog sloja. S oba eyelinera se stvarno da lijepo raditi bez nekih većih poteškoća ili problema. 


Inače, zaboravila sam vam napomenuti kako sam ih ja uglavnom uvijek testirala istodobno, odnosno na jedno oko bi nanijela L'Oreal Gel Intenza eyeliner, a na drugo bi nanijela Maybelline Lasting Drama eyeliner, kako bi ih mogla što bolje usporediti. Što se dugotrajnosti tiče, mogu potvrditi kako ovi eyelineri zaista jesu dugotrajni. Niti jednom u proteklih gotovo mjesec dana korištenja, nije mi se dogodilo, kao što je to često znalo biti s tekućim eyelinerom, da mi se kraj eyelinera rastopi ili razmrvi. Također, niti jedan od spomenutih eyelinera mi se nije razlio u unutarnjem kutu oka. Međutim, morate pripaziti da ih ne razmrljate prstima. Jednom kada ih nanesete, oni stoje na mjestu, ali s obzirom na to da je riječ o gel proizvodima, morate znati da se oni nikada ne osuše jednako kao tekući eyelineri. Ako ste vlasnici masnih kapaka kao ja, onda će vam ovi eyelineri trajati jednako kao i sjenila na kapku, što znači da morate imati dobru bazu ispod. Trenutno muku mučim s bazama, tako da mi se znalo dogoditi nekoliko puta da mi masnoća tijekom dana jednostavno izbije i rastopi proizvode na kapcima, pa mi se samim time i eyelineri preslikaju u pregib kapka. No, kao što rekoh, to nije zamjerka eyelinera, nego baze za sjenilo! 

Swatchevi na prirodnom svjetlu (lijeva slika) i na umjetnom svjetlu (desna slika)
Ja svu šminku već nekoliko mjeseci skidam pomoću double cleansing metode, odnosno ulja za skidanje šminke, koje otopi apsolutno sve što imam na licu. Potom još jednom umijem lice s gel umivalicom i spužvicom, kako bi bila sigurna da je sva šminka odstranjena. Pri tome, nisam primijetila da se ovi eyelineri teže skidaju nego ostatak šminke, niti ostavljaju stain na očima. Nisu mi izazvali nikakve neželjene iritacije ili crvenilo tijekom korištenja i nošenja. 


U svakom slučaju, meni su se ovi eyelineri stvarno pokazali solidnima i mislim da ne zahtijevaju više vremena, a dugotrajniji su od većine drogerijskih tekućih eyelinera koje sam isprobala. Ako moram birati između L'Oreal Gel Intenza i Maybelline Lasting Drama eyelinera, odabrala bi prije Gel Intenza eyeliner, jedino zato što je tako predivno kremast i što s njim mogu u nekoliko poteza postići rezultat kojeg želim! Jeste li vi isprobali gel eyelinere? Koristite li neki od spomenutih? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina, neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

2 komentara

  1. Kada potrošim ovo koje sada imam od Farmasija(ako budes u prilici obavezno isprobaj) deff si uzimam Lorealov jer jednostavno obozavam takve smooth teksture kakvim si ga opisala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preporuci, baš upravo listam Farmasi katalog! 😅

      Izbriši

Shine Of Beauty