New in #12 - Tarte, Olival, Hada Labo...

3. stu 2019.

Pozdrav ljepotice, danas vam nakon dugo vremena ponovno donosim novitete koji su se u zadnje vrijeme našli kod mene. Ako vas zanima što sam sve to kupila i što trenutno testiram, nastavite čitati dalje! 😉
Počet ćemo s prvom fotkom iznad na kojoj možete vidjeti sadržaj Notino paketa dobrodošlice*. Naime, kao što ste već mogli primijetiti, surađujem s njima na mjesečnoj bazi, a draga Silvija i Notino tim su bili tako dragi, da su mi poslali ovaj personalizirani paket proizvoda kojima inače težim i koje koristim. Ovim putem im se želim još jednom zahvaliti! 🥰 Bez obzira na ovu suradnju, na mom blogu ćete i dalje čitati moje iskrene dojmove i recenzije o proizvodima koji mene zanimaju! Dakle, sve ostaje isto i transparentno kao i do sada! 😉


Tijekom jednog od Bipa vikend akcija ugrabila sam svoju omiljenu Olival Regenerativnu kremu s uljem smilja, koju već mjesecima nemilosrdno trošim! 😃 Tu sam pronašla i Geomar hidratantnu sheet masku i odlučila ju isprobati, a moje dojmove o maski ste već mogli čitati na Facebook stranici.


Kada je Tarte nudio besplatnu internacionalnu poštarinu, ja sam se odlučila počastiti setom mini proizvoda naziva eye must-haves. U setu se nalaze Rainforest of the Sea gel za umivanje, Maracuja C-Brighter krema za okoloočno područje i njihova poznata Lights, Camera, Lashes maskara. O nekim od spomenutih proizvoda ću vam svakako uskoro više pisati! 😊


S Aliexpress stranice sam nedavno počela naručivati i jedna od stvari koja mi je stigla jest ova silikonska posuda za spužvice. Ja u njoj trenutno držim Volo spužvicu za umivanje lica, ali planiram naručiti još jedan primjerak i za spužvicu za šminkanje. Sviđa mi se kako izgleda, mekana je i ima rupice kroz kojih zrak uvijek prolazi, tako da vam spužvice ne mogu povući vlagu. U svakom slučaju, odlična stvarčica! 🙌


U susjednoj nam Bosni i Hercegovini, točnije u CM-u, pronašla sam Carmex s vanilijom i naravno, odmah ga ugrabila. Obožavam Carmex balzame za usne i jedino njih koristim, tako da sam se ugodno iznenadila kada sam vidjela pakiranja s mirisima/okusima. Nadam se da će ih uvesti i u naše drogerije!


Balea Yuzu citrusni gel za tuširanje sam dobila besplatno pomoću rođendanskog kupona (koji je mjesecima stajao u ladici 😅) iz DM-a, pa sam usput obnovila i Balea flastere za prištiće, koje volim imati za krizne situacije! 😄 CV Vital ampulicu sam uzela za probu i bila mi je sasvim dobra. Često kupujem njihove ampule jer su pristupačne, lijepo hidratiziraju, a uvijek izvučem nekoliko korištenja iz jedne ampule. 


U Tediju sam naletjela na ove umjetne trepavice, koje su mi se izgledom najviše svidjele, a bile su svega 8 kn! Nosila sam ih samo jednom nakratko, pa ne mogu još reći vrijede li kupovanja. Hada Labo Super Hydrator losion za lice s hijaluronskom kiselinom želim već mjesecima i konačno sam ga kupila! Cijena mu je nešto viša, ali trenutno ga testiram u pravim ekstremnim uvjetima, jer mi koža poludi tijekom ovog prijelaznog vremena. Prenosim vam dojmove za nekoliko mjeseci! 😉 Nivea Black&White Invisible Fresh dezodorans sam kupila jer mi jedino Dove i Nivea dezodoransi odgovaraju i rade svoj posao kako treba, a ni ovaj primjerak nije izuzetak. O Balea koncentratu za ruke sam vam već pričala. Koristim ga mjesecima, volim i iznova kupujem.


Balea Mystic Night dezodorans bez aluminija sam kupila jednom prilikom u brzini i brzo se pokajala. Predivno miriše, ali mi ne drži neugodne mirise pod kontrolom. Kada sam njega nosila, svaku majicu i košulju bi obukla jednom i potom ih morala baciti na pranje. Već sam ga proslijedila dalje. Ubuduće se držim već spomenutih Dove i Nivea dezića! Wet n Wild Hard as Ice nadlak sam uzela po preporuci Ivane Panek (aka Beauty Art), a tu se našao i jedan primjerak Eveline Minimax laka za nokte u nijansi 688, koja mi se nažalost za razliku od drugih iz ove kolekcije, nije pokazala naročito dugotrajnom. 


U Mülleru sam kupila Essence You Better Work fiksator također po preporuci neke od naših blogerica, iako se više ne sjećam tko je to točno bio. Moram priznati da sam ostala ugodno iznenađena raspršivačem na ovom fiksatoru! 👏 Ponovila sam kupovinu i svog voljenog Revlon Colorstay pudera za masnu i mješovitu kožu u nijansi 150 Buff, a u mojoj košarici se pronašla i Yeauty maska za okoloočno područje. 


Blink Gallseife tvrdi sapun za fleke kupujem već godinama, a osim za izbjeljivanje fleka na odjeći koristim ga za pranje kistova i spužvice s kojom nanosim puder, jer jedino ovaj sapun uspije iz njih izvući sve tragove pigmenta i pudera. Odlična stvar za svega nekoliko kuna! 😊


I na kraju vam htjedoh pokazati ovo ogledalo iz JYSK-a. Naime, isto ovakvo ogledalo sam kupila prije koju godinu, ali mi se na putu za Austriju staklo razbilo. Sada sam ga konačno ponovno kupila i to na sniženju za svega 60 kuna! Odlične je kvalitete, vrlo lako se sastavlja i rastavlja, a sadrži normalno ogledalo s jedne strane i uvećano s druge. U usporedbi s drugim jeftinijim ogledalima, vjerujte mi, ovo je deset puta kvalitetnije. Meni stoji na radnom stolu i koristim ga tijekom svakog šminkanja! 

Možete i sami vidjeti da se u posljednjih mjesec-dva nakupilo zaista dosta proizvoda, a nisam sve ni stigla slikati za ovaj post! 🙈 Što ste vi zadnje kupili? O kojim proizvodima bi voljeli čitati recenzije? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvodi
With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty