Cien ruž za usne - 15 Nude Brown

15. stu 2019.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim svoje dojmove o Cien ružu za usne u nijansi 15 Nude Brown. Često kupujem u Lidlu i svaki put kada prođem pokraj polica s kozmetikom provjerim imaju li nešto zanimljivo. O Cien ruževima sam čula pozitivne dojmove, pa sam odlučila provjeriti je li to uistinu tako. Ako vas zanima vrijedi li ovaj ruž vaše pozornosti, nastavite čitati! 😉


Većinom sva dekorativna kozmetika u Lidlu dolazi zapakirana u prozirni celofan, a nisu ni ovi ruževi izuzetak. Svi volimo kupiti u potpunosti nov proizvod, bez tuđih otisaka, pa stoga moram pohvaliti ovaj potez! Sam ruž dolazi u klasičnoj mat crnoj tubici i prilikom zatvaranja čuje se onaj poznat nam klik. Nosila sam ga puno puta u torbici, a i u neseseru  i nikada mi se nije sam otvorio. Sadrži 5 grama proizvoda, preporučuje se korištenje unutar 24 mjeseca, a proizveden je u Njemačkoj. Cien ruževi inače dolaze u nekoliko različitih nijansi, od nude nijansi pa do žarko crvenih. Možete ih kupiti jedino u Lidlu po cijeni od 16,99 kn. Sastojci ovog ruža nisu navedeni na pakiranju, nego na stalku u trgovini. Tko još u trgovini traži sastojke proizvoda po stalku? Uglavnom, jučer sam vam htjela slikati sastojke sa stalka, ali tek kada sam došla doma sam shvatila da sam uslikala sastojke krive nijanse. 😭 Oprostit ćete mi, ali imala sam stvarno dobru volju! 🤷‍♀️


Nude Brown je jedna lijepa smeđa nijansa tamnijeg nude spektra. Samim pogledom i swatchanjem ruža dobivate dojam o izrazito toploj nijansi, međutim ima ona dosta neutralnog, pa čak i hladnog u sebi. Taj ton najviše dolazi do izražaja kada se pogledate u ogledalo s malo veće distance. U svakom slučaju, riječ je o jednoj jako lijepoj svakodnevnoj nijansi, koja je idealna za trenutno razdoblje. Formula sadrži nekakav ugodni slatkasti miris, koji se tijekom korištenja jedva osjeti. 


Pigmentacija ruža je srednja, odnosno potrebno je nanijeti više slojeva za ujednačenu punu boju na usnama. Pretpostavljam da je razlog tome uglavnom predivna kremoznost ovog ruža. Jako je kremast i hidratantan. Ostavlja sjajnu završnicu na usnama, koja se tijekom nošenja lagano izgubi. Nedostatak te iste kremoznosti je krhkost samog ruža. Već nakon 2-3 korištenja sam primijetila kako se ruž nagnuo na jednu stranu i bilo je pitanje vremena kada će otpasti. Pokušala sam to riješiti centriranjem i pritiskom ruža prstima, nakon čega sam ga ostavila na par sati u zamrzivaču. Međutim, to nije puno pomoglo. Zato ga stalno moram pažljivo koristiti, odnosno paziti da ga ne pritisnem previše o usne. 

Slikano na prirodnom svjetlu

Izuzev te krhkosti, ruž se lijepo nanosi, a nisam primijetila da mi se tijekom dana razlijeva u linije iznad usana. Funkcionira super i s olovkom za usne, ali i bez nje. Trajnost mu je odlična, pogotovo ako uzmete u obzir njegovu kremastu i sjajnu formulu. Nakon što onaj sjajni sloj ruža spadne, odnosno preslika se, na usnama vam i dalje ostaje pigmenta koji ne izgleda neujednačeno. Primjerice, ako odem na kavu, mogu bez razmišljanja nastaviti dalje bez popravljanja ruža. Obroke naravno neće tako dobro preživjeti, ali mislim da to više nitko ni ne očekuje od klasičnih kremastih ruževa. Inače, tijekom cijelog dana je jako ugodan na usnama. Mislim da bi ova formula bila, 
u ovom hladnom periodu godine, odličan izbor svima koji se bore sa suhoćom usana. 

Slikano pod umjetnim svjetlom
Što mogu zaključiti o ovom ružu? Prije svega, da sam ugodno iznenađena! Riječ je o jako kremastoj i hidratantnoj formuli, koja je ugodna i dugotrajna na usnama. Jedini razlog zbog kojeg ja neću kupovati i istraživati druge nijanse ovih ruževa jest njihova krhkost i sklonost lomljenju. K tome, ove ruževe bi tijekom ljeta trebalo držati na nižim temperaturama, jer mislim da bi se lako istopili. U svakom slučaju, nakon ogromnog promašaja s njihovim tekućim eyelinerom, ovaj ruž je definitivno bolji izbor! Jeste li vi isprobali Cien dekorativnu kozmetiku? Što bi iduće trebala isprobati iz njihovog asortimana? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty