Blogmas 2019: Božićni haul

18. pro 2019.

Pozdrav ljepotice, danas vam, već treću godinu za redom na blogu, donosim jedan nekozmetički božićni haul. Moram priznati da sam prošle godine bila više angažirana nego sada. 😄 Trudila sam se ne kupovati stvari koje mi generalno ne trebaju i koje kasnije nemam gdje spremiti. Ako vas zanima što mi je usprkos tome zapelo za oko iz ovih silnih blagdanskih kolekcija, nastavite čitati dalje! 😉


Jedna od prvih stvari koje sam kupila bio je set 12 kuglica od stiropora iz Offertissime za svega 3 kune! Namijenila sam ih za neke DIY projekte kojima se neizmjerno veselim i koje ću vam pokazati idući tjedan i na blogu. 😉 U Offertissimi sam također za 3 kune uzela i ovu plavu ukrasnu vrpcu, koja je zapravo izrađena od papira, a čini mi se da će biti odlična za zamatanje poklona u craft papir bez uzorka, kojega vidite u pozadini fotki. Njega sam, kao i ovaj s božićnim uzorkom, uzela u Pepcu po 3,50 kn svaki. Uzmite u obzir da ovdje količinski nemate puno papira, a kako sam već nekoliko poklona zamatala u njih, mislim da ću se morati vratiti po još jedan primjerak prije Božića. Za svaki slučaj! 😄


Za zamatanje poklona, uzela sam još i set ukrasnih traka u Pepcu po cijeni od 5,20 kn. Prošlih godina sam kupovala dosta dekoracija za jelku, pa se tako sada u ovoj kategoriji pronašla mala zlatna girlanda sa zvjezdicama, također iz Pepca, koje je koštala svega 3,50 kn. Ako me pratite na Facebooku, onda znate da su mi prošle godine božićne naušnice s eBaya stigle nakon Božića. 😅 Zato sam sada u Pepcu ugrabila set božićnih naušnica, koje već uveliko nosim. Set košta 8,90 kn, a riječ je naravno o bižuteriji. Kao netko tko se jako veseli Božiću, nisam mogla dopustiti da prođe još jedna godina, a da ja nemam niti jedne božićne čarape! 😨 Zato sam si u Pepcu uzela ove duge, debele i protuklizne čarape za 11,90 kn. Već sam ih nosila i mogu potvrditi da su jako tople! I da, imate po istoj cijeni dva para božićnih čarapa u dječjoj kolekciji, ako vam fali ideja za poklone. 😉


I na kraju imamo dvije plastične zvijezde koje idu na bor, a u njih možete staviti slike. Kupila sam ih u Tediju prije skoro dva mjeseca za 8 kn po komadu. 😄 Zato sam ih već odnijela doma i tamo fotkala. U jednom primjerku se već nalazi slika, a za drugu tek trebam izraditi sliku. 😊

Možete vidjeti da sam se ove godine trudila biti razumna u kupovini, a to savjetujem i vama. Radije ću za te novce kupiti bolje poklone, nego ih trošiti na dekoracije na koje će svakako 11 mjeseci u godini padati prašina negdje. Što ste vi kupovali iz blagdanskih kolekcija? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty