Jednostavni blagdanski makeup look

22. pro 2019.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim jedan jednostavni, a opet efektni blagdanski makeup look. Znam da nisu svi zaluđeni posebnim tehnikama u šminkanju niti svi imaju puno vremena za spremanje. U nastavku možete pročitati kako sam ja u nekoliko koraka postigla jedan lijepi, nenapadni look s pojedinim drogerijskim novitetima! 😉


Na očima sam nakon MAC Prep+Prime 24-hour Extend baze za sjenila koristila samo dva sjenila iz BYS Berries palete sjenila. Na cijeli kapak sam nanijela ciglastu nijansu Majestic, koju sam potom izblendala u pregibu kapka u kombinaciji s bijelom bež nijansom Peachy. Glavni akteri ovog makeup looka su definitivno novi Trend It Up eyelineri iz limitirane kolekcije Catch The Light, koja je trenutno na sniženju u DM-u. Oba eyelinera ostavljaju jedan lijepi suptilni sjaj, koji u sebi sadrži nešto između šljokica i krupnijih shimmer čestica. Bakrenu nijansu u broju 040, utapkala sam preko cijelog pokretnog dijela kapka, a s tamno zelenom nijansom 030 izvukla sam klasičnu liniju uz rub trepavica. Na to sam još samo dodala nekoliko slojeva Tarte Lights, Camera, Lashes maskare te Catrice 18h Colour&Contour olovku u nijansi 040 u vodenu liniju.



Obrve sam popunila s ELF Instant Lift olovkom u nijansi Neutral Brown, a fiksirala s Essence Make Me Brow maskarom za obrve u nijansi 01. Na usnama nosim Avon True Perfectly Matte ruž u predivnoj, tamnijoj crvenoj nijansi Red Supreme.


Na licu sam koristila kombinaciju Revolution Pro Goddess Glow baze s Max Factor Radiant Lift puderom u nijansi 40. Za prekrivanje podočnjaka koristila sam kombinaciju Catrice Liquid Camouflage korektora u nijansi 010 s Dermacol Make-up Cover puderom u nijansi 208, koje sam potom setirala Coty Airspun puderom u prahu u nijansi Translucent. Zatim sam lice utoplila s Essence Sun Club mat bronzerom u nijansi 02, dodala rumenilo i kombinaciju highlightera na vrhove jagodica i nosa, ispod obrva i u unutarnji kut oka iz Catrice Luminice 01 palete


Nadam se da sam vam dala ideju za nadolazeće praznike i šminkanja povodom istih. Ne mora sve uvijek biti u crveno zlatnoj kombinaciji, zar ne? 😉 Pišite mi u komentarima kako vam se sviđa ovaj look i što vi planirate nositi za blagdane? 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty