Tri proizvoda za blistav ten - prvi dojmovi

15. pro 2019.

Pozdrav ljepotice, danas vam donosim svoje prve dojmove o tri proizvoda koja obećavaju blistavi ten. Kako mi je koža strašno dehidrirana tijekom zimskog perioda, neovisno o preparativnoj kozmetici, uvijek mi problem predstavlja upravo podloga. Zato sam odlučila isprobati Revolution Pro Goddess Glow primer uz Max Factor Radiant Lift puder i korektor. Koje dojmove sam do sada stekla, pročitajte u nastavku! 😉



Krenut ću prvo s Revolution Pro Goddess Glow Radiance Primer Serum bazom za šminkanje, koja ima poprilično dugačak naziv. 😄 Ova baza dolazi u prekrasnoj mat staklenoj bočici s pumpicom, smještena u zlatnu kartonsku kutiju. Sadrži 30 ml, proizvedena je u Tajvanu, a košta 101 kn na Notinu. Riječ je o veganskom proizvodu koji nije testiran na životinjama. Preporučuje se koristiti ju unutar 12 mjeseci. Sama baza, kada se istisne, izgleda kao da ima pigment u sebi, međutim prilikom razmazivanja, ne ostavlja nikakvu boju osim jako sitnog zlatnog shimmera. Gušće je teksture, poput kreme za lice, a upija se jako brzo. Ne ostavlja ljepljivi niti silikonski osjećaj na koži. Neka vas ne zavara ovaj "serum" u nazivu, jer ovo nije proizvod koji će dodatno hidratizirati kožu, barem se meni zasad nije pokazao kao takav. Također, ne mrvi se prilikom blendanja na koži.


S ovakvim proizvodom, valja biti oprezan, jer shimmer naglašava pore, ali može naglasiti i suhu kožu, ako pretjerate. Koristila sam ga nekoliko puta na obrazima i središtu čela, jer tu volim pojačati sjaj. Ono što mi se najviše svidjelo kod ove baze je što ne iskače ispod pudera, odnosno doda taj lijepi suptilni zdravi sjaj bez da vas ušljokičavi da možete sjajne čestice detektirati na koži. U tom je smislu, puno bolji izbor kada želite dodati sjaj podlozi, bez da ubacujete hrpu tekućeg iluminatora u puder. Vjerujte mi, takva kombinacija izgleda dobro jedino na Instagramu i u mraku! 😂 U svakom slučaju, baza mi se sviđa i svakako ću nastaviti s korištenjem, a u nastavku saznajte u kojoj kombinaciji mi se pokazala najboljom.


Max Factor Radiant Lift tekući puder također dolazi u staklenoj bočici s pumpicom. Sadrži standardnih 30 ml pudera, proizveden je u Ujedinjenom Kraljevstvu, a na Notinu je dostupan u šest nijansi po cijeni od 60,32 kn. Preporučuje se korištenje unutar 24 mjeseca. Nijansa koju sam ja odabrala za sebe je najsvjetlija - 40 light ivory, koju sam iskreno jedino na Notinu i vidjela. Meni trenutno odlično odgovara, iako naginje na rozi, hladni podton. Na slikama ispod zbog užasnog osvjetljenja i blizine izgleda kao da dosta odskače od mog tena na vratu, međutim na dnevnom svjetlu to stvarno nisam uočila, a ni drugi ljudi oko mene. Sadrži nekakav poprilično intenzivan cvjetni miris, koji se osjeti jedino prilikom nanošenja. Srednje je gustoće i srednje pokrivne moći. Ostavlja blagu sjajnu završnicu i sam se setira kroz nekoliko minuta. Ja trenutno nemam potrebu uopće ga setirati puderom u prahu. Svi proizvodi, bilo kremasti, bilo praškasti, odlično surađuju s puderom i lijepo se blendaju preko njega. 


Što se nanošenja tiče, koristila sam ga nekoliko puta sa spužvicom, ali mi se trenutno, zbog užasnog stanja kože, najbolje pokazalo blendanje, vjerovali ili ne, prstima! Mislim da je to ponajviše zbog kombinacije preparative koju nanosim netom prije šminkanja, koja se onda odlično stopi s tekućim puderom, pa samim time, ljepše sjeda na kožu i ne naglašava suhe dijelove. Trajnost ovog pudera je zaista odlična. Sve stoji na svom mjestu do kraja dana, a na dodir prstima, puder se ne preslikava na kožu. Eventualno mi sebum na bradi razbije puder u vidu točkica pigmenta, kojega potom samo lagano prstima ponovno utapkam u kožu. To je pojava koja mi se sa svim puderima događa nakon nekoliko sati na koži, pa to ovdje ne smatram kao zamjerku. Iako u bočici vidite sitni zlatni shimmer, on na koži uopće nije vidljiv. Jako mi se sviđa kako ovaj puder lijepo izgleda na koži. Daje stvarno jedan suptilni, zdravi, prirodni sjaj licu. Mislim da bi bio pogodan za sve tipove kože, s tim da bi ga masnokošci vjerojatno morali setirati. 


Max Factor Radiant Lift korektor dolazi u plastičnoj tubici sa spužvastim okruglim aplikatorom, čiji fan nisam. Korektor dolazi u količini od 7 ml u svega tri nijanse, a ja sam sebi odabrala ponovno najsvjetliju 01 fair nijansu. Cijena ovog korektora na Notinu iznosi 41,62 kn. Proizveden je u Engleskoj, dermatološki testiran, a preporučuju korištenje unutar 24 mjeseca. Za razliku od pudera, korektor ne sadrži nikakav miris. Jako je kremast i lagan, a prekrivanje mu je slabo do srednje. U slučaju mojih podočnjaka, nedovoljno. 😄 Zato sam ga najčešće koristila u kombinaciji s drugim proizvodima jačeg prekrivanja. Ostavlja baš lijepi sjaj i definitivno podiže okoloočno područje. Iskreno, mislim da bi se najbolje pokazao u onim minimalnim brzinskim prilikama. Ja sam ga bila primorana setirati puderom u prahu, jer imam linije ispod donjeg kapka, koje u protivnom budu jako vidljive. Nanosila sam ga i blendala prstima kao i puder, jer mi je tako bilo najbrže, s obzirom na to da dlačice mikrofiber spužvice koju koristim, lako ostavljaju tragove na ovom jako hidratantnom i sjajnom korektoru. Od sva tri navedena proizvoda, ovaj korektor mi se najmanje svidio. Nije loš sam po sebi, ali nije najbolji izbor za moje preferencije.

Swatchevi na umjetnom svjetlu
I sad vam konačno mogu reći kakva mi kombinacija s ovim proizvodima daje najljepše rezultate. Dakle, nakon hidratizacije kože, pumpicu i pol Radiant Lift pudera pomiješam s jednom pumpicom Goddess Glow primera i nanesem na lice. Tako dodam dodatnog sjaja puderu, a koža mi izgleda zdravo, nema tragova suhoće, šljokica, ali ni masnoće, čak ni nakon deset sati nošenja. Na slici ispod nosim upravo tu kombinaciju uz Radiant Lift korektor na okoloočnom području. 


Moji prvi dojmovi s ovim proizvodima su uglavnom jako pozitivni. Primer i puder ću definitivno nastaviti koristiti, pogotovo tijekom narednog blagdanskog razdoblja, dok će korektor pričekati neke lakše varijante no makeup lookova. Jeste li vi isprobali neki od spomenutih proizvoda? Pišite mi u komentarima! 😊

*PR proizvodi ustupljeni na recenziju od strane Notina, neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty