Caudalie SOS Intense Moisturizing Trio - prvi dojmovi

19. velj 2020.

Pozdrav ljepotice, danas vam predstavljam trojac koji je vratio moju dehidriranu kožu u život u gotovo tri tjedna korištenja! Ako vas zanima što to Caudalie SOS Intense Moisturizing Trio čini tako posebnim, nastavite čitati dalje! 😉


SOS Intense Moisturizing Trio poklon set dolazi u prekrasnoj ružičastoj kutiji, koja je kao i cijeli set eco-friendly, pa ga je moguće u potpunosti reciklirati. Sam set izrađen je od reciklirane plastike i papira te otisnut tintom biljnog podrijetla. Također, na pakiranju navode kako s kupovinom jednog ovog seta, Caudalie posadi jedno drvo. Ne znam koliko ste ekološki osviješteni i koliko su vam takve stvari važne, ali ja smatram da je ovo jedan dobar primjer društveno odgovornog poslovanja, na koji bi se mnogi drugi brendovi trebali ugledati! 👏 Unutar seta nalaze se Vinosource S.O.S Intense Moisturizing krema, Vinosource S.O.S Thirst-Quenching serum i Moisturizing maska za lice. Svi proizvodi su čvrsto smješteni u plastičnu komponentu, pa nema straha od oštećenja prilikom dostave. Set je proizveden u Francuskoj, a možete ga pronaći na Notinu po cijeni od 175,90 kn. Trenutno je rasprodan, ali vjerujem da će se uskoro ponovno pronaći u ponudi, pogotovo pred nadolazeće blagdane ili praznike. 


Prvi proizvod iz seta koji sam isprobala bila je Vinosource S.O.S Intense Moisturizing krema, koja dolazi u full-size pakiranju od 50 ml. Preporučuju korištenje unutar 6 mjeseci. Trenutno nije samostalno dostupna na Notinu, ali joj je redovna cijena preko 200 kuna. Dolazi u staklenoj posudici, koja je poprilično teška. Unutar pakiranja nalazi se i plastični stoper, koji će čuvati proizvod od prelijevanja po poklopcu. Čvrsto se zatvara i nije mi stvarala problem tijekom putovanja. Bijele je boje i srednje guste teksture. Divno se razmazuje i sadrži nekakav slabi prirodni miris zelenila, kao i svi proizvodi iz ovog seta. Krema sadrži 95% sastojaka prirodnog podrijetla, a obećava dubinsku hidrataciju. 


Ova krema zaista je bogata i osjećate to pod prstima, ali nije masna i teška na mojoj mješovito dehidriranoj koži. Treba joj nekoliko minuta da se upije u kožu, koju ostavlja podatnom i mekom s tankim zaštitnim slojem. S obzirom na to da mi je koža bila u užasno dehidriranom stanju, meni krema trenutno odgovara i tijekom dana, ali i u večernjoj njezi u kombinaciji s drugim proizvodima. Kada je koristim u večernjoj rutini, redovito se probudim s onim famoznim "plump" efektom, lijepe i nahranjene kože. Već nakon par korištenja ove kreme uvidjela sam njezine efekte i bila je upravo onaj prijeko potrebni dodatni izvor hidratacije koji mi je falio u ovom zimskom periodu! Vjerujem da bi ova krema odgovarala svim tipovima kože, posebice tijekom hladnih mjeseci, ali u manjim količinama i kao dio večernje rutine, ako vam se koža masti.

Svi sastojci označeni * biljnog su podrijetla


Caudalie kremasta hidratantna maska dio je poznate kolekcije njihovih maski za lice, koje mnogi godinama hvale. U ovom setu dolazi u putnoj varijanti od 15 ml, dok na Notinu možete pronaći i full-size verziju od 75 ml, čija cijena iznosi 151,10 kn. Dolazi u plastičnoj tubici s drvenim čepom, koji mi je skroz simpatičan. Već vidim da će mi biti žao baciti ovo pakiranje, kada potrošim masku! 😄 Inače, maska sadrži 80% sastojaka prirodnog podrijetla, a preporučuju korištenje unutar 9 mjeseci. Obećava intenzivnu hidrataciju svih tipova kože, a najgušće je teksture od svih proizvoda iz seta. Sadrži neki ugodni prirodni miris koji me nekako podsjeća na kreme za bebe. Ne znam ni sama objasniti zašto! 😀 Uglavnom, bez obzira na gustu teksturu, manje količine ove maske se daju lijepo razmazati i rasprostraniti po licu. 


Možete ju nanositi kao noćnu masku ili je držati na licu 15 minuta, pa potom odstraniti višak. Ja sam je uglavnom koristila u nešto tanjem sloju kao noćnu masku. U tom slučaju, mojoj koži ništa više nije potrebno u večernjoj rutini osim okoloočne kreme. Divno nahrani kožu, koja ujutro bude mekana i hidratizirana. Ostatke maske, koji se zapravo ni ne vide, jer je nanosim u tankom sloju, kako ne bi nepotrebno bacala proizvod (odnosno kako ne bi dodatno hidratizirala i jastučnicu 😂) ujutro redovito odstranim umivanjem gelom. Uzmite u obzir da je riječ o zaista koncentriranom proizvodu, pa je iz tog razloga nešto i teži osjećaj na koži. Trudim se ne koristiti ju više od 2-3 puta tjedno, jer je moja koža ipak sklona nepravilnostima, pa mi ovakve formule nisu najdraže, iako po pitanju hidratacije ova maska radi odličan posao! 



Caudalie Vinosource S.O.S hidratantni serum najmanji je proizvod u ovom setu. Dolazi u plastičnoj tubici od 10 ml, a na Notinu je dostupan i samostalno u količini od 30 ml po cijeni od 210,90 kn. Preporučuju ga dehidriranoj koži za korištenje unutar 9 mjeseci. Sadrži 96% sastojaka prirodnog podrijetla i vrlo je rijetke, gotovo vodenaste teksture. Rekla bih da sadrži isti biljni miris kao i gore spomenuta S.O.S krema. Lijepo se nanosi i vrlo brzo upija u kožu, koju lijepo osvježi. Njega nažalost jedinog nisam imala prilike koristiti samostalno da bi uvidjela neke velike pomake kao ostala dva proizvoda. No, s obzirom na tip proizvoda, čini mi se da bi mi s ovim serumom ipak trebalo nešto više vremena da utvrdim njegovu djelotvornost na mojoj koži. 


Međutim, redovno ga koristim u kombinaciji sa S.O.S kremom najčešće na dnevnim varijantama, posebice prije šminkanja. Njegova tekstura malo olakša kremu, koja se zajedno s njim bolje i lakše upije u kožu, a opet je lijepo nahrani i pripremi za šminku. Ono što mi se posebno sviđa s ovom kombinacijom jest činjenica da nije ljepljiva niti guši kožu. Točno osjetite meku, njegovanu kože koja diše. Čini mi se da bi mi ovaj serum mogao odlično poslužiti i za toplije dane koji nam slijede. Također, želim napomenuti kako niti jedan od navedenih proizvoda ne sadrži sastojke životinjskog podrijetla, mineralna ulja, phenoxyethanol, SLS, BHA, BHT i EDTA. 


Zasad nisam primijetila apsolutno nikakve negativne reakcije na koži od spomenutih proizvoda. Međutim, s razlogom napominjem da su ovo moji prvi dojmovi, jer su s preparativnom kozmetikom potrebni mjeseci korištenja, kako bi u potpunosti upoznali neki proizvod! Dodatan problem mi predstavlja koža lica koja je sklona nepravilnostima i aknama, pa mi je uvijek potrebno nešto više vremena da utvrdim jesu li u nekom periodu samo moji hormoni poludjeli ili mi je neki proizvod izazvao nepravilnosti. Svakako ću ovaj trojac nastaviti koristiti na duže staze, pa vjerujem da ćete o njima još čuti koju riječ, dok oformim čvrstu rutinu njege kože. 


U konačnici, kada uzmete u obzir samo cijenu S.O.S kreme koju dobijete u full-size verziji, ovaj set se u startu isplati uzeti, a da ne govorimo koliko bi novaca iskeširali kada bi svaki od ovih proizvoda kupovali zasebno. Čak i da to ostavimo po strani, ja smatram da s ovim setom kvaliteta itekako opravdava cijenu! Ovaj trojac je ugodno iznenadio moju napaćenu kožu i od prvih korištenja se ne razdvajamo. Moram priznati da me Caudalie proizvodi baš maze i moja ih koža voli. Jedva čekam isprobati ostatak njihovog asortimana! Jeste li vi isprobali neki od ovih proizvoda? Što koristite od Caudalie kozmetike? Pišite mi u komentarima! 😉

*PR proizvod ustupljen na recenziju od strane Notina, neovisno o tome, sva navedena mišljenja su moji iskreni dojmovi!

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty