Empties #16

25. ožu 2020.

Vjerujem da svi ovih dana čistimo, slažemo i organiziramo sve što čeka sređivanje posljednjih mjeseci. 😅 Tako sam se i ja odlučila konačno riješiti vrećice potrošenih proizvoda! Danas vam donosim svoje finalne dojmove o nekolicini proizvoda s kojima se pozdravljam. Ako vas zanima što ponovno kupujem, a što ću ubuduće zaobilaziti, nastavite čitati! 😉


O Kneippovom kremasto-uljnom šećernom pilingu za tijelo sam vam već pričala. Ovo pakiranje koristila sam doslovno od ljeta, tako da ga se svakako isplati isprobati. Inače, našao se u mojim godišnjim favoritima i svakako ga planiram ponovno kupiti! 😊 I L'Angelica uljna krema za tijelo s arganovim uljem mi je potrajala zaista jako dugo. Lijepo hidratizira kožu, posebice nakon brijanja, a nije masna i ne ostavlja film na koži. Međutim, tjerala sam se na korištenje, jer mi je miris nekako dosadio. To je ujedno i jedini razlog zašto je vjerojatno neću ponovno kupiti.


Balea ulje za skidanje šminke sam vam već spominjala nedavno. Najefikasnije ulje za skidanje šminke koje možete pronaći u našim drogerijama po toj cijeni. Novo pakiranje već koristim! Za The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% serum mi je trebalo dosta dugo vremena da utvrdim čini li razliku na mojoj koži. Shvatila sam kada sam ga potrošila koliko mi je zapravo pomagao s crvenilom i flekicama, kao i generalno blistavijem i čišćem izgledu lica. Nedavno sam kupila novo pakiranje i nastavila s korištenjem! Avon Soft & Smooth depilacijsku kremu za lice sam vam davno spominjala. Koristila sam je povremeno za dlačice oko usana, koje su mi uvijek smetale prilikom slikanja ruževa. Smrdi kao ništa što sam dosad isprobala, ali obavlja posao brzo i bezbolno. Nisam je uspjela potrošiti do kraja, jer se pokvarila i promijenila boju. S obzirom na cijenu i efikasnost ove kreme, vjerujem da ću je uskoro ponovno kupiti! 


Obje Balea kreme za ruke sam vam već spominjala, pa nema smisla da se ponavljam. Koncentrat je nešto hidratantniji i nema nikakvog mirisa, dok je ova krema s mirisom kupine i tratinčica nešto lakša. Obje su mi bile odlične, ali koncentratu ipak dajem prednost i mislim da ću ga kupovati dok god bude bio dostupan! 🙌


Ungaro For Her parfem slistila sam u tri mjeseca svakodnevnog korištenja, a da budem iskrena, nisam ga štedjela! Intenzivan, razigran i slatkast, solidne trajnosti na koži. Jako lijep parfem kojega bi ponovno kupila, ali i poklonila bez puno razmišljanja. Eveline Minimax lakovi uvijek se nađu u ovim postovima, što je dovoljan znak da ih rado i često kupujem i trošim. Na slici vidite jednu divnu nude nijansu u broju 496, koja je uživo ipak malo toplija nego na fotki. Svakako ponavljam kupovinu ove nijanse! Carmex balzam za usne je moj najdraži balzam svih vremena i više ne ostajem bez njega. Na fotki je verzija s vanilijom, koja divno miriše, a jednako dobro njeguje usne. 


Vlažne maramice uvijek volim imati pri ruci za brzo brisanje radnog stola, laptopa, cipela, swatcheva s ruke, ma što god vam padne na pamet! Lupilu vlažne maramice iz Lidla su mi bile super i definitivno ću ih opet uzeti, kada mi zatrebaju. Međutim, moram se ozbiljno osvijestiti da više ni u žurbi, ni u potrebi ne uzimam Pampers vlažne maramice! Sve njihove maramice koje sam dosad isprobala odvratno smrde i iako inače nisam osjetljiva na mirise, ne mogu ih podnijeti. Najžalosnije je što su one u suštini namijenjene nježnoj bebinoj koži. 


Tarte Maracuja C-Brighter okoloočnu kremu u mini varijanti od svega 2.5 grama koristila sam čak nekoliko mjeseci kao dio večernje rutine, jer je nešto bogatija. Lijepo hidratizira okoloočno područje, ali me nije toliko oduševila da bi se odvažila na kupovinu full-size pakiranja. Tarte Lights, Camera, Lashes maskaru u putnom pakiranju sam također spominjala u godišnjim favoritima i malo je reći da me oduševila! Lijepo produži trepavice, a daje divan volumen bez da ih slijepi. Voljela bi je ponovno kupiti, bez obzira na visoku cijenu. 


O ELF olovci za obrve sam vam pisala recenziju i u konačnici mogu reći da me lijepo poslužila. Za prvu ruku mi se čini kao sasvim solidan izbor, ali ja nastavljam potragu za dobrom drogerijskom olovkom koja će zadovoljiti sve moje afinitete. Essence GEL olovku za oči odlučila sam baciti jer joj je rok odavno prošao, a i sama tekstura više nije podatna za korištenje. Čini mi se da su ove olovke još davno povukli iz prodaje.


Freedom mono sjenilo u nijansi Gilded 216 već dugo vremena ne koristim i samo mi stoji po strani. Sjenilo je samo po sebi lijepo, dobro pigmentirano i lijepo traje na kapcima, ali jednostavno više ne posežem za njim i zato je vrijeme da se pozdravimo. 

Sve u svemu, kod mene se izgleda ovaj put pronašla hrpica uglavnom dobrih proizvoda. Što ste vi nedavno potrošili? Pišite mi u komentarima! 😊

With love, Ana ♡

Objavi komentar

Shine Of Beauty